Kaj je obseg agentovih zahtevkov?
Običajno lahko v manjših podjetjih vsak agent vidi vse informacije. V velikih korporacijah pa obstaja veliko tajnih informacij. Orodje za obseg zahtevkov agentov pomaga določiti, katere zahtevke in informacije lahko vidijo agenti. Vsak agent je dodeljen obsegu zahtevkov z različnimi dostopi. Nekateri agenti lahko vidijo vse, nekateri samo podatke, ki so jim dodeljeni. Skrbniki lahko določijo, do katerih oddelkov bo imel dostop agent.
FAQ
Kaj je obseg agentovih zahtevkov?
Obseg zahtevkov določa, kateri zahtevek lahko vidi agent. Če je podjetje majhno, agent običajno vidi vse podatke. Nasprotno velja za velika podjetja, kjer so nekatere informacije precej zaupne. Z orodjem za pokritost zahtevkov lahko določite, katere podatke in zahtevke lahko vidijo vaši zastopniki. Zastopniki imajo različne obsege zahtev z različnimi dostopi, zahvaljujoč tej funkciji pa lahko pregledate, kaj je to področje uporabe. Skrbnik odloči, do katerih oddelkov ima agent dostop.
Kako preveriti obseg zahtevkov agenta v LiveAgent?
Skrbnik ali lastnik lahko preveri obseg zastopnikovih zahtevkov (tudi če niso dodani v določen oddelek) tako, da odprete ‘Konfiguracije‘ in nato kliknete ‘Oddelki‘.
Kako nastaviti obseg zahtevkov agenta v LiveAgent?
Če želite nastaviti obseg zahtevkov za posrednike, pojdite na zavihek ’Konfiguracija’ in kliknite ’Oddelki’ ali neposredno v oknu ’Uredi agenta’, potem ko kliknete Zahtevek, Klepeti, Povezave. Uporabniki s pooblastilom ’zastopniki’ si lahko ogledajo in se odzovejo na zahteve samo tistega oddelka, v katerega so bili dodani. Skrbniki lahko vidijo celoten oddelek, tudi če jim niso dodani. Podobno imajo lastniki s to razliko, da imajo tudi možnost, da neposredno začnejo klepet ali pokličejo v oddelek, ki mu ne pripadajo.
Expert’s note
Optimizacija obsega in obravnave zahtevkov je ključna za uspešno storitev podpore strankam.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
LiveAgent je program, ki ponuja številne funkcije za pomoč strankam, vključno z VoIP telefonskimi sistemi in samopostrežno programsko opremo. Sodelavci v LiveAgentu so posebni posredniki, ki se osredotočajo na notranjo komunikacijo in reševanje notranjih težav, ne pa na stik s strankami. LiveAgent je tudi znan po visoki stopnji zadovoljstva strank in učinkovitem upravljanju virov.
LiveAgent je večkanalna platforma za pomoč strankam z naprednim sistemom zahtevkov in najhitrejšim klepetom v živo. Omogoča boljšo uporabniško izkušnjo zahvaljujoč večkanalni rešitvi, ki vključuje klepet, klice, video klice in druge komunikacijske kanale. LiveAgent tudi omogoča uporabo zaposlenih agentov, ki imajo manjše pravice od nadrejenih in lahko izvajajo določene naloge za reševanje problemov strank.