Kaj je analitika centra za pomoč?
Oglejte si uporabne statistične podatke o svojem centru za pomoč s funkcijo analitike. Lahko spremljate dejavnost v bazi znanja in skupnosti ter pregledate iskalne izraze v zadnjih 30 dneh. Na voljo vam je tudi število novih člankov in vprašanj, ogledov, glasov, naročnin in komentarjev.
Frequently asked questions
Kaj je analitika centra za pomoč?
Analitika centra za pomoč je uporaben podatek za analizo in poročila o delovanju vašega centra za pomoč. Omogoča vam spremljanje dejavnosti strank in zastopnikov. Zahvaljujoč temu ste lahko v službi za stranke vašega podjetja na tekočem, kaj deluje in kaj ne.
Kako deluje analitika centra za pomoč?
Zbira podrobne podatke o delu službe za pomoč strankam. Ugotovite lahko, kako učinkoviti so agenti, koliko zahtev obravnavajo v eni uri ali na dan. Trenutne podatke lahko primerjate tudi s preteklimi, kar lahko pomaga pri oceni, ali storitev deluje dobro, bolje ali morda iz nekega razloga slabše. Omogoča tudi ustvarjanje poročil, ki povzemajo določeno obdobje skupinskih dejavnosti.
Ali lahko najdete analitiko centra za pomoč v LiveAgent?
LiveAgent ponuja analitiko centra za pomoč. Zahvaljujoč temu lahko spremljate dejavnosti v bazi znanja, analizirate skupnosti in si ogledate iskane izraze v zadnjih 30 dneh. Poleg tega imate dostop do števila novih člankov, vprašanj, glasov, naročnin in komentarjev.
LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
Klicni center je centralizirana pisarna, ki za podjetja obravnava velike količine dohodnih in odhodnih telefonskih klicev za izboljšanje storitev za stranke. Funkcije klicnega centra vključujejo samodejno distribucijo klicev, poročanje in analitiko, snemanje klicev, prenos klicev, urejanje kontaktov in interaktivni glasovni odziv. Klicne centre uporabljajo stranke, podjetja, organizacije in celo vladne agencije v različnih panogah.
Programska oprema kot storitev (SaaS)
LiveAgent je program, ki pomaga pri upravljanju strank. Ponuja številne funkcije, vključno s podporo strankam, VoIP telefonskim sistemom in odjemalskim portalom. Poleg tega lahko integriramo tudi različne druge sisteme. Podjetje ima prejelo nagrade in certifikate za svoje delo ter ponuja tudi partnerski program. Pridobite najnovejše novice in posodobitve z ustreznimi prodajnimi kontakti ter se naročite na novice. Vse pravice so pridržane.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.