Kaj je analitika centra za pomoč?
Oglejte si uporabne statistične podatke o svojem centru za pomoč s funkcijo analitike. Lahko spremljate dejavnost v bazi znanja in skupnosti ter pregledate iskalne izraze v zadnjih 30 dneh. Na voljo vam je tudi število novih člankov in vprašanj, ogledov, glasov, naročnin in komentarjev.
Frequently Asked Questions
Kaj je analitika centra za pomoč?
Analitika centra za pomoč je uporaben podatek za analizo in poročila o delovanju vašega centra za pomoč. Omogoča vam spremljanje dejavnosti strank in zastopnikov. Zahvaljujoč temu ste lahko v službi za stranke vašega podjetja na tekočem, kaj deluje in kaj ne.
Kako deluje analitika centra za pomoč?
Zbira podrobne podatke o delu službe za pomoč strankam. Ugotovite lahko, kako učinkoviti so agenti, koliko zahtev obravnavajo v eni uri ali na dan. Trenutne podatke lahko primerjate tudi s preteklimi, kar lahko pomaga pri oceni, ali storitev deluje dobro, bolje ali morda iz nekega razloga slabše. Omogoča tudi ustvarjanje poročil, ki povzemajo določeno obdobje skupinskih dejavnosti.
Ali lahko najdete analitiko centra za pomoč v LiveAgent?
LiveAgent ponuja analitiko centra za pomoč. Zahvaljujoč temu lahko spremljate dejavnosti v bazi znanja, analizirate skupnosti in si ogledate iskane izraze v zadnjih 30 dneh. Poleg tega imate dostop do števila novih člankov, vprašanj, glasov, naročnin in komentarjev.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.