Kaj je raziskava storitev za stranke?
Ankete in intervjuji, ki jih izpolnijo stranke, se imenujejo ankete o storitvah za stranke. Pomagajo spremljati in spremljati zadovoljstvo strank.
Namen raziskav storitev za stranke je spoznati izkušnje, ki so jih imele stranke in presoditi, kako se lahko podjetje izboljša, da svojim strankam zagotovi kakovostnejše storitve.
Če ima stranka slabe izkušnje s storitvami za stranke, ki jih ponuja podjetje, najverjetneje tega podjetja ali njegovih izdelkov ne bo priporočila nikomur drugemu. Ko bodo ljudje iz njegovega družabnega kroga slišali za izkušnjo, se najverjetneje tudi ne bodo odločili za izdelke tega podjetja.
Frequently asked questions
Kaj je raziskava storitev za stranke?
Anketa o storitvah za stranke je vprašalnik, ki podjetjem pomaga razumeti, kaj kupci mislijo o njihovi blagovni znamki, storitvah, izdelkih in storitvah za stranke. Zahvaljujoč temu imajo organizacije možnost izboljšati svoje izdelke, optimizirati izkušnje in strankam ponuditi tudi tisto, kar si želijo.
Kakšne so vrste anket o storitvah za stranke?
Poznamo štiri glavne vrste raziskav. Prva je Indeks zadovoljstva strank (CSAT). Vsebuje preprosta vprašanja, običajno z odgovori "da" ali "ne". Drugi primer tovrstne raziskave je ocena neto promotorja, ki od strank zahteva, da ocenijo verjetnost, da bodo prijatelju priporočile storitev ali izdelek na lestvici od 0 do 10. Nato se primerja odstotek kritikov promotorjev. Tretja raziskava je Indeks prizadevanj strank (CES). Pokaže nam, koliko truda je za uporabo izdelka potrebnega med strankami ali koliko dela je potrebno za rešitev težave s storitvami za stranke. Zadnja vrsta je mejnik, ki se pošlje v ključnih trenutkih na poti stranke. Čas pošiljanja lahko utemeljite na času ali izkušnjah.
Kako distribuirati anketo o storitvah za stranke?
Anketo o storitvah za stranke lahko delite na različne načine. Lahko jo pošljete po e-pošti, v običajnem glasilu, v klepetalnici ali v družabnih medijih. Izbrati morate, katera pot bo po vašem mnenju najbolj optimalna, ali boste izbrali samo eno, več ali morda vse. To zahteva posebno analizo.
Expert note
Ankete o storitvah za stranke so ključne za razumevanje zadovoljstva strank in izboljšanje storitev. Uporabite več vrst raziskav, SMART cilje in orodja za ankete.

Jasna komunikacija, uporaba pozitivnega jezika, veščine reševanja problemov, pozitiven odnos, prilagodljivost in fleksibilnost ter upravljanje časa so ključne veščine za uspešno delovanje službe za stranke. Programska oprema za pomoč strankam, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati efektivnost dela agentov in izboljšati zadovoljstvo strank. Mehke veščine so pomembne za ustvarjanje razlike med povprečnim serviserjem in tistim, ki lahko navduši vaše stranke.
Klepeta v živo so odličen način za izboljšanje komunikacije s strankami in zagotavljanje vrhunske storitve. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Pomembno je prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. LiveAgent omogoča enostavno upravljanje strank in ponuja številne dodatne funkcije.
Programska oprema za upravljanje storitev
LiveAgent programska oprema ponuja celovite rešitve za IT službe za pomoč uporabnikom in storitve, vključno s sistemom IT zahtevkov, servisno službo za IT, in programska podpora. Poleg tega ponuja tudi učinkovite storitve za stranke in je najboljša programska oprema za servisne storitve za leto 2022. Med funkcijami vključujejo cenik lastnosti, integracije in alternativne rešitve, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme, ter samopostrežno in odjemalsko podporo. Podjetje ponuja tudi demo različico.
Izboljšanje storitve za stranke je ključnega pomena za uspeh podjetja, kar vključuje poznavanje izdelkov, poslušanje strank in prijazen jezik. Uporaba programske opreme za pomoč strankam lahko olajša delo agentov in avtomatizira procese. LiveAgent ponuja rešitve za večkanalnost storitev ter samopostrežne portale za stranke. Integracije in alternative so na voljo, LiveAgent pa ima tudi cenik in lastnosti. Večkanalna storitev za stranke omogoča dosledno skrb za stranke, vodi k povečanju donosnosti naložb in izboljša prepoznavnost blagovne znamke. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, stanje sistema, dnevnik sprememb in kalkulator stroškov.