Kaj je raziskava storitev za stranke?
Ankete in intervjuji, ki jih izpolnijo stranke, se imenujejo ankete o storitvah za stranke. Pomagajo spremljati in spremljati zadovoljstvo strank.
Namen raziskav storitev za stranke je spoznati izkušnje, ki so jih imele stranke in presoditi, kako se lahko podjetje izboljša, da svojim strankam zagotovi kakovostnejše storitve.
Če ima stranka slabe izkušnje s storitvami za stranke, ki jih ponuja podjetje, najverjetneje tega podjetja ali njegovih izdelkov ne bo priporočila nikomur drugemu. Ko bodo ljudje iz njegovega družabnega kroga slišali za izkušnjo, se najverjetneje tudi ne bodo odločili za izdelke tega podjetja.
Frequently Asked Questions
Kaj je raziskava storitev za stranke?
Anketa o storitvah za stranke je vprašalnik, ki podjetjem pomaga razumeti, kaj kupci mislijo o njihovi blagovni znamki, storitvah, izdelkih in storitvah za stranke. Zahvaljujoč temu imajo organizacije možnost izboljšati svoje izdelke, optimizirati izkušnje in strankam ponuditi tudi tisto, kar si želijo.
Kakšne so vrste anket o storitvah za stranke?
Poznamo štiri glavne vrste raziskav. Prva je Indeks zadovoljstva strank (CSAT). Vsebuje preprosta vprašanja, običajno z odgovori "da" ali "ne". Drugi primer tovrstne raziskave je ocena neto promotorja, ki od strank zahteva, da ocenijo verjetnost, da bodo prijatelju priporočile storitev ali izdelek na lestvici od 0 do 10. Nato se primerja odstotek kritikov promotorjev. Tretja raziskava je Indeks prizadevanj strank (CES). Pokaže nam, koliko truda je za uporabo izdelka potrebnega med strankami ali koliko dela je potrebno za rešitev težave s storitvami za stranke. Zadnja vrsta je mejnik, ki se pošlje v ključnih trenutkih na poti stranke. Čas pošiljanja lahko utemeljite na času ali izkušnjah.
Kako distribuirati anketo o storitvah za stranke?
Anketo o storitvah za stranke lahko delite na različne načine. Lahko jo pošljete po e-pošti, v običajnem glasilu, v klepetalnici ali v družabnih medijih. Izbrati morate, katera pot bo po vašem mnenju najbolj optimalna, ali boste izbrali samo eno, več ali morda vse. To zahteva posebno analizo.
Vloga storitve za stranke v izkušnjah s strank
Ker je storitev za stranke sestavni del uporabniške izkušnje, izboljšanje izboljša izkušnjo vaših strank, zadrževanje in prihodek.
Upravljanje storitev za stranke
Upravljanje storitev za stranke omogoča dolgoročne odnose s strankami. LiveAgent ponuja rešitve za avtomatizacijo in večkanalnost storitev. Integracije olajšajo delo agentov. Možna avtomatizacija za boljše upravljanje.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.
Citati, izreki in slogani storitev za stranke
"Slogani in citati za storitve za stranke so ključni za motiviranje potencialnih strank. LiveAgent ponuja brezplačen preizkus za izboljšanje storitev za stranke."