Kaj je raziskava storitev za stranke?
Ankete in intervjuji, ki jih izpolnijo stranke, se imenujejo ankete o storitvah za stranke. Pomagajo spremljati in spremljati zadovoljstvo strank.
Namen raziskav storitev za stranke je spoznati izkušnje, ki so jih imele stranke in presoditi, kako se lahko podjetje izboljša, da svojim strankam zagotovi kakovostnejše storitve.
Če ima stranka slabe izkušnje s storitvami za stranke, ki jih ponuja podjetje, najverjetneje tega podjetja ali njegovih izdelkov ne bo priporočila nikomur drugemu. Ko bodo ljudje iz njegovega družabnega kroga slišali za izkušnjo, se najverjetneje tudi ne bodo odločili za izdelke tega podjetja.
Frequently Asked Questions
Kaj je raziskava storitev za stranke?
Anketa o storitvah za stranke je vprašalnik, ki podjetjem pomaga razumeti, kaj kupci mislijo o njihovi blagovni znamki, storitvah, izdelkih in storitvah za stranke. Zahvaljujoč temu imajo organizacije možnost izboljšati svoje izdelke, optimizirati izkušnje in strankam ponuditi tudi tisto, kar si želijo.
Kakšne so vrste anket o storitvah za stranke?
Poznamo štiri glavne vrste raziskav. Prva je Indeks zadovoljstva strank (CSAT). Vsebuje preprosta vprašanja, običajno z odgovori "da" ali "ne". Drugi primer tovrstne raziskave je ocena neto promotorja, ki od strank zahteva, da ocenijo verjetnost, da bodo prijatelju priporočile storitev ali izdelek na lestvici od 0 do 10. Nato se primerja odstotek kritikov promotorjev. Tretja raziskava je Indeks prizadevanj strank (CES). Pokaže nam, koliko truda je za uporabo izdelka potrebnega med strankami ali koliko dela je potrebno za rešitev težave s storitvami za stranke. Zadnja vrsta je mejnik, ki se pošlje v ključnih trenutkih na poti stranke. Čas pošiljanja lahko utemeljite na času ali izkušnjah.
Kako distribuirati anketo o storitvah za stranke?
Anketo o storitvah za stranke lahko delite na različne načine. Lahko jo pošljete po e-pošti, v običajnem glasilu, v klepetalnici ali v družabnih medijih. Izbrati morate, katera pot bo po vašem mnenju najbolj optimalna, ali boste izbrali samo eno, več ali morda vse. To zahteva posebno analizo.
Strokovna opomba
Ankete o storitvah za stranke so ključne za razumevanje zadovoljstva strank in izboljšanje storitev. Uporabite več vrst raziskav, SMART cilje in orodja za ankete.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.