Kaj je nadomestno besedilo?
Alternativno besedilo, ki je na voljo v predlogah elektronskih sporočil, se lahko ureja glede na kontekst sporočila. To besedilo se imenuje tudi nadomestno besedilo. V primeru, da agent uporabi predlogo, ki ima nadomestno besedilo “pozdravljeni”, bo to zamenjano z datumom odgovora ali imenom zaposlenega.
Nadomestna besedila se v glavnem uporabljajo za elektronska obvestila in predpripravljene odgovore, ki jih naredijo bolj osebne.
Frequently Asked Questions
Kaj je nadomestno besedilo?
Nadomestno besedilo je alternativno besedilo v predlogah elektronskih sporočil. To se ureja glede na kontekst sporočila. Največkrat se uporablja pri elektronskih obvestilih in avtomatskih sporočilih.
Kakšne so prednosti uporabe nadomestnih besedil?
Nadomestna besedila vam, s pošiljanjem personaliziranih sporočil, pomagajo pri boljšem povezovanju s strankami. Pri personaliziranih sporočilih lahko tako uporabimo ime, elektronski naslov in polja po meri. Z nadomestnimi besedili kreiramo masovna sporočila, ki bodo avtomatizirala vaše delo.
Je uporaba nadomestnih besedil mogoča v LiveAgent?
Nadomestna besedila lahko uporabljate tudi v LiveAgent. Z njimi lahko personalizirate sporočila in podpirate vaše agente ter jim olajšate delo.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.