Kaj je nadomestno besedilo?
Alternativno besedilo, ki je na voljo v predlogah elektronskih sporočil, se lahko ureja glede na kontekst sporočila. To besedilo se imenuje tudi nadomestno besedilo. V primeru, da agent uporabi predlogo, ki ima nadomestno besedilo “pozdravljeni”, bo to zamenjano z datumom odgovora ali imenom zaposlenega.
Nadomestna besedila se v glavnem uporabljajo za elektronska obvestila in predpripravljene odgovore, ki jih naredijo bolj osebne.
Frequently asked questions
Kaj je nadomestno besedilo?
Nadomestno besedilo je alternativno besedilo v predlogah elektronskih sporočil. To se ureja glede na kontekst sporočila. Največkrat se uporablja pri elektronskih obvestilih in avtomatskih sporočilih.
Kakšne so prednosti uporabe nadomestnih besedil?
Nadomestna besedila vam, s pošiljanjem personaliziranih sporočil, pomagajo pri boljšem povezovanju s strankami. Pri personaliziranih sporočilih lahko tako uporabimo ime, elektronski naslov in polja po meri. Z nadomestnimi besedili kreiramo masovna sporočila, ki bodo avtomatizirala vaše delo.
Je uporaba nadomestnih besedil mogoča v LiveAgent?
Nadomestna besedila lahko uporabljate tudi v LiveAgent. Z njimi lahko personalizirate sporočila in podpirate vaše agente ter jim olajšate delo.
Tekoče označevanje (Liquid Markup) je jezik za predloge, ki omogoča prilagajanje in prikazovanje podatkov v obvestilih po e-pošti in komentarjih zahtevkov. Prednosti tekočega označevanja vključujejo zamenjavo podatkov iz shranjene baze podatkov. Tekoče označevanje se pogosto uporablja v spletnih trgovinah za učinkovito upravljanje strank in izboljšanje poslovnega uspeha.
Preddefinirana sporočila (Makroji)
LiveAgent ponuja preddefinirane odgovore, predloge vstopničnega sistema ter program za pogosta vprašanja, ki lahko povečajo učinkovitost podpore za stranke, zmanjšajo odzivni čas ter izboljšajo zadovoljstvo strank. Programska oprema z bogatim naborom funkcij je na voljo brezplačno preizkusiti 14 dni.
Aktiviranje funkcije pogleda na tipkanje v realnem času lahko pripomore k pospešitvi klepetov s strankami in jim omogoča predogled besedila, ki ga trenutno tipkajo. Funkcija lahko prispeva k analizi situacij in hitremu odgovoru s strani spletnih agentov, povečuje njihovo učinkovitost ter preprečuje izgubo strank zaradi počasnega odzivnega časa klepetov. Funkcija se lahko nastavi v nastavitvah klepeta v živo na spletni strani LiveAgent, ki ponuja številne druge funkcije za boljšo podporo strankam.
Avtomatizirani odgovori, kot so preddefinirana sporočila, lahko prihranijo čas in trud pri odzivanju na strankine zahtevke. Pomagajo tudi zagotavljati ustrezne in natančne odgovore, povečanje zaupanja in produktivnosti ter izboljšanje zadovoljstva strank. Pri ustvarjanju teh sporočil je pomembno vključiti celotno organizacijo in prilagoditi predloge glede na posamezne stranke.Naj vaše stranke glasujejo, kaj so zanje najpomembnejše lastnosti in o vsaki ideji se pogovorite z njimi na forumu za povratne informacije.LiveAgent ponuja brezplačne predloge za pomoč uporabnikom, predloge obvestil in program za pogosta vprašanja. Obvestilo po e-pošti deluje kot opomnik o zahtevku, ki ga je treba rešiti. Predloge vstopničnega sistema so ključne za skrajšanje odzivnega časa in zagotavljanje dosledne izkušnje storitev za stranke.