Kaj je revizijski dnevnik?
Sledite računu in spremembam uporabnikov in osebja predstavnikov vaših strank. Revizijski dnevnik je odlična funkcija, ki vam to omogoča. Gre za kronološki niz zapisov. Ta dokumentarni dokaz o dejavnostih samodejno sledi dejanjem, kot so: prijava uporabnika, ogled zahtevka uporabnika, spremenjene oznake, uporabnikov levi zahtevek, razvrstitev zahtevkov, glasovno sporočilo zahtevkov, prenos zahtevkov in še veliko več. V svojem agentu LiveAgent lahko uporabite filter po meri dnevnika revizije, ki prikazuje le določene dejavnosti ali izbranega predstavnika za stranke.
Izvedite več v dnevniku revizij v LiveAgent.
FAQ
Kaj je revizijski dnevnik?
Revizijski dnevnik, znan tudi kot revizijska sled, je zapis dogodkov in sprememb. Običajno so to dogodki, povezani z zaporedjem dejanj ali določeno dejavnostjo. To vam omogoča sledenje spremembam, ki so jih v določen zahtevek vnesli agenti.
Kdo lahko izda revizijske dnevnike?
Revizijske dnevnike lahko izda kateri koli agent, ki služi strankam. To vam omogoča sledenje določenim dejanjem ali dejanjem v zvezi s stranko.
Kako preveriti dnevnike revizij na nadzorni plošči LiveAgent?
Če želite preveriti dnevnike revizije na plošči LiveAgent, kliknite ‘Konfiguracije’, nato pojdite na zavihek ‘Orodja’ in izberite ‘Dnevnik revizije’.
The TEXT discusses the importance of effective marketing strategies in reaching target audiences and driving business growth. It highlights the need for understanding consumer behavior and leveraging digital platforms for maximum impact. The key takeaway is the emphasis on personalized and data-driven marketing approaches to achieve success in today's competitive market.
Pripomoček za povratne informacije
I'm sorry, but it seems like the TEXT is missing. Can you please provide the TEXT that you would like me to summarize?
Pripomoček za povratne informacije
Pripomoček za povratne informacije je orodje za zbiranje povratnih informacij od strank in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletni strani ali aplikaciji. Lahko ima različne oblike, kot so ankete ali ocenjevanje zadovoljstva strank. LiveAgent omogoča enostavno nastavitev pripomočka za povratne informacije.