Kaj je revizijski dnevnik?
Sledite računu in spremembam uporabnikov in osebja predstavnikov vaših strank. Revizijski dnevnik je odlična funkcija, ki vam to omogoča. Gre za kronološki niz zapisov. Ta dokumentarni dokaz o dejavnostih samodejno sledi dejanjem, kot so: prijava uporabnika, ogled zahtevka uporabnika, spremenjene oznake, uporabnikov levi zahtevek, razvrstitev zahtevkov, glasovno sporočilo zahtevkov, prenos zahtevkov in še veliko več. V svojem agentu LiveAgent lahko uporabite filter po meri dnevnika revizije, ki prikazuje le določene dejavnosti ali izbranega predstavnika za stranke.
Izvedite več v dnevniku revizij v LiveAgent.

FAQ
Kaj je revizijski dnevnik?
Revizijski dnevnik, znan tudi kot revizijska sled, je zapis dogodkov in sprememb. Običajno so to dogodki, povezani z zaporedjem dejanj ali določeno dejavnostjo. To vam omogoča sledenje spremembam, ki so jih v določen zahtevek vnesli agenti.
Kdo lahko izda revizijske dnevnike?
Revizijske dnevnike lahko izda kateri koli agent, ki služi strankam. To vam omogoča sledenje določenim dejanjem ali dejanjem v zvezi s stranko.
Kako preveriti dnevnike revizij na nadzorni plošči LiveAgent?
Če želite preveriti dnevnike revizije na plošči LiveAgent, kliknite ‘Konfiguracije’, nato pojdite na zavihek ‘Orodja’ in izberite ‘Dnevnik revizije’.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.