Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kodeks ravnanja

Kaj je kodeks ravnanja?

Dajte navodila članom svojega podjetja v skladu s Kodeksom ravnanja. To je napisano vodilo, ki naj bi pomagalo slediti etičnim načelom podjetja. Kodeks ravnanja določa, kako naj deluje vaš predstavnik za stranke in jim nudi podporo, komunicira s strankami ali kako pridobiti nove stranke.

Kodeksi ravnanja prav tako pomagajo zagotoviti varnost z analizo tveganj in določajo pogoje kakovostnih storitev in izdelkov za zaščito in skrb za stranke.

Pogosta vprašanja

Kaj je kodeks ravnanja?

Kodeks ravnanja je vodilo, ki članom podjetja pomaga pri spoštovanju etičnih načel. Določa, kako naj deluje predstavnik za stranke, kakšni so standardi komunikacije in pridobivanja novih strank. Prav tako bi moral z analizo tveganja zagotoviti varnost in opredeliti pogoje za kakovost proizvodov in storitev.

Ali vsak oddelek potrebuje kodeks ravnanja?

Kodeks ravnanja opisuje določeno vedenje pri delu. Po zakonu se tega ne zahteva, vendar je dobro imeti kodeks, ki bo veljal za zaposlene. Tak dokument bo zagotovo olajšal delo ekipe, pa tudi uveljavljanje in izvajanje nalog.

Katera področja naj zajema kodeks ravnanja?

Kodeks ravnanja ne nadomešča zakonov in drugih predpisov. Ukvarja se z zdravjem in varnostjo pri delu in je v pomoč v določeni organizaciji ali oddelku. Nima takšnih pooblastil, kot jih ima zakon, vendar jih zadevne osebe zavezujejo.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico