Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ocena zadovoljstva strank

Kakšna je ocena zadovoljstva strank?

Zadovoljstvo strank je orodje za merjenje, ali je bil kupec zadovoljen z izdelkom, ki ga je kupil, ali ne.

Današnje stranke v družabnih aplikacijah puščajo komentarje o tem, kako je potekala njihova interakcija z izdelkom. Morda je bolje od njihovih pričakovanj, delno ali precej pod pričakovanji. Organizacije lahko spremljajo stopnjo zadovoljstva svojih strank s telefonskimi klici ali spletnimi anketami. To jim bo pomagalo ustrezno spremeniti, tako da bodo stranke zadovoljne s tem, kar kupujejo, in podjetje ne bo izgubilo svojih strank.

Pogosta vprašanja

Kakšna je definicija ocene zadovoljstva strank?

Ocena zadovoljstva strank je kazalnik, ki nam kaže stopnjo zvestobe strank. Podjetja ga uporabljajo za oceno stopnje zadovoljstva strank z izkušnjami z določenim podjetjem (nakup, interakcija, dostavljen izdelek ali storitev).

Kako izračunati oceno zadovoljstva strank?

Če želite izmeriti oceno zadovoljstva strank, boste morali svojim strankam poslati kratek vprašalnik in ti bodo lahko odgovorili na vprašanje o oceni storitve, na primer 'Kako bi ocenili storitev / izdelek, ki ste ga prejeli? «Stranke bi se morale odzvati na lestvici od 1 do 5, pri čemer je 1 zelo nezadovoljen in 5 zelo zadovoljen. Če pa želite raziskavo razširiti, lahko uporabite tudi 10-točkovno lestvico.

Ali lahko z LiveAgentom izmerite oceno zadovoljstva strank?

Uporabniki LiveAgent lahko merijo zadovoljstvo strank z uporabo lastne integracije z Nicereplyj. Je orodje za raziskavo zadovoljstva strank. Integracija ponuja predlogo ankete, ki jo lahko pošljete v bazo strank po e-pošti, vstavite povezavo do ankete v podpis e-pošte ali prek klepeta v živo.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico