Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Svetovalec za podporo strankam

Kdo je svetovalec za podporo strankam?

V nekaterih organizacijah so vloge svetovalcev za storitve stranke podobne svetovalcem za upravljanje in dajejo predloge za izboljšanje učinkovitosti storitev za stranke. Svetovalci za storitve za stranke so lahko podobni tudi predstavnikom storitev za stranke. Njihova glavna naloga je odgovarjanje na telefonske klice in pogovor s strankami. Ugotavljajo tudi možnosti za ponujanje informacij ter obravnavajo in rešujejo pritožbe. Posodabljajo informacije, dokumentirajo interakcije strank in spreminjajo račune strank.

Delo svetovalcev za podporo strankam zahteva močne komunikacijske sposobnosti, medosebne spretnosti in znanje o računalniški programski opremi. Za priporočanje izdelkov potrebujejo tudi prodajne sposobnosti in spretnosti.

Pogosta vprašanja

Kaj je svetovalec za podporo strankam?

Svetovalec za storitve za stranke je oseba, ki je odgovorna za stik s stranko in njeno službo v okviru pritožb, obdelavo naročil, posredovanje informacij o izdelkih in storitvah podjetja. Opravljajo telefonske klice, e-pošto ali klepet.

Kakšne so odgovornosti svetovalca za podporo strankam?

Naloge svetovalca za pomoč strankam vključujejo poslušanje težav strank, pa tudi pomoč pri reševanju njihovih težav in posredovanje informacij. Druga obveznost je sprejemanje zahtev strank. Izjemno pomembno je tudi pridobivanje in beleženje podatkov o strankah. Eden najpomembnejših elementov je tudi izpolnjevanje pričakovanj in potreb strank v zvezi z izdelki ali storitvami ter storitvami za stranke.

Kako lahko dodate svetovalca za podporo strankam?

Če želite dodati svetovalca za pomoč strankam, pojdite na ploščo LiveAgent in dodajte drugo osebo. Ko dodajate drugega agenta, morate določiti njegovo vlogo v sistemu. Izbirate lahko med vlogami zastopnika, skrbnika in lastnika.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico