Kaj je glas?
Glasovna komunikacija je lahko v nekaterih primerih enostavnejša od klepeta v živo ali emaila. Klici so še zlasti priljubljeni za netehnična vprašanja, kot so poizvedbe pred nakupom ali plačilom, saj jih je mogoče enostavno rešiti po telefonu.
Glasovna komunikacija je v LiveAgent lahko uporabljena kot:
- Telefon s telefonom (stranka kliče iz svojega telefona in agent prevzame klic z napravo na svoji strani)
- Telefon s PC (stranka kliče iz svojega telefona in agent prevzame klic na panelu svojega LiveAgent programa.)
- Telefon s pametno napravo (deluje podobno, kot telefon s PC, le da je namesto računalnika uporabljen pametni telefon. Stranka lahko kliče iz svojega telefona in na drugi strani agent prevzame klic z uporabo LiveAgent telefonske aplikacije na mobilni napravi. Aplikacija za delovanje uporablja mobilne podatke.)
- PC s PC (če na svojo spletno stran postavite pripomoček za klicanje, lahko strankam omogočite, da vas direktno kličejo iz svojega namiznega računalnika. Podobno kot Skype.)

Pogosta vprašanja
Katere tipe glasovne komunikacije podpira LiveAgent?
LiveAgent podpira naslednje tipe glasovne komunikacije: Telefon s telefonom, na primer, ko stranka kliče iz svojega telefona in agent prevzame klic z napravo na svoji strani; Telefon z računalnikom, na primer, ko stranka kliče iz svojega telefona in agent prevzame klic na panelu svojega LiveAgent programa; Telefon s pametno napravo, na primer, ko stranka kliče iz svojega telefona in na drugi strani agent prevzame klic z uporabo LiveAgent telefonske aplikacije; računalnik z računalnikom, podobno kot Skype, zahvaljujoč pripomočku na spletni strani.
Kako deluje glasovna komunikacija na LiveAgent?
Z LiveAgent lahko vzpostavite katerikoli tip glasovne komunikacije na enem mestu. To olajša delo agenta in vam omogoča hkratno spremljanje več kanalov.
Katere so prednosti glasovne komunikacije?
Prednost glasovne komunikacije je, da je bolj naravna od pisne komunikacije. Uporabljen je človeški glas, zato slišimo emocije in je lažje in hitrejše pojasnjevanje določenih stvari, ki bi bile pisno težje opisane. V nekaterih situacija se zgodi, da mora biti nekdo hitro kontaktiran, pa ne more pisati.
Pri klicnem centru je pomembno, da agenti uporabljajo profesionalen ton in tehnike aktivnega poslušanja ter se prilagajajo sogovornikom. Priporočljivo je vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Predlogi vključujejo tudi zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi in programska oprema za upravljanje e-pošte, med drugimi funkcijami. Nagrade in certifikati, mnenja strank in partnerski programi so na voljo na njihovi spletni strani.
Klicni center – Predloge za prvi kontakt
Klicni center je še vedno pomemben za podporo strankam, vendar se drugi kanali, kot so klepet v živo ali chatboti, povečujejo. LiveAgent ponuja rešitve za virtualne klicne centre in predlaga načine za prekinitev kontakta s strankami na pozitiven način. Priporočajo uporabo profesionalnega tona, tehnike aktivnega poslušanja in prilagajanja sogovornikom v klicnem centru. Programska oprema omogoča samodejno preusmerjanje klicev, spremljanje klicev, snemanje klicev in predvidljiv klicujoč.
Telefonska podpora ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike. Jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo, vpliva na čustva strank ter dojemanje blagovne znamke. Svetujejo, naj agenti uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom. Priporočajo tudi vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Dajo tudi predloge za začetne fraze, zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev.
Programska oprema za klepetanje v živo
LiveAgent je programska oprema za klepet v živo, ki omogoča odlično izkušnjo strankam s platformo za klepet v živo. Brezplačna preskusna različica je na voljo za 7 ali 30 dni, kreditna kartica ni obvezna. Platforma vam omogoča spreminjanje obiskovalcev spletnega mesta v stranke in s podporo v realnem času rešite poizvedbe strank. Prenos podatkov skozi napravo in politika zasebnosti sta zagotovljena.