Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Glas

Kaj je glas?

Glasovna komunikacija je lahko v nekaterih primerih enostavnejša od klepeta v živo ali emaila. Klici so še zlasti priljubljeni za netehnična vprašanja, kot so poizvedbe pred nakupom ali plačilom, saj jih je mogoče enostavno rešiti po telefonu.

Glasovna komunikacija je v LiveAgent lahko uporabljena kot:

  • Telefon s telefonom (stranka kliče iz svojega telefona in agent prevzame klic z napravo na svoji strani)
  • Telefon s PC (stranka kliče iz svojega telefona in agent prevzame klic na panelu svojega LiveAgent programa.)
  • Telefon s pametno napravo (deluje podobno, kot telefon s PC, le da je namesto računalnika uporabljen pametni telefon. Stranka lahko kliče iz svojega telefona in na drugi strani agent prevzame klic z uporabo LiveAgent telefonske aplikacije na mobilni napravi. Aplikacija za delovanje uporablja mobilne podatke.)
  • PC s PC (če na svojo spletno stran postavite pripomoček za klicanje, lahko strankam omogočite, da vas direktno kličejo iz svojega namiznega računalnika. Podobno kot Skype.)
Glas
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What types of voice communication does LiveAgent support?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent supports the following types of voice communication: phone to phone, i.e. both the client and the agent talk on the phone; phone to computer, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up in the LiveAgent panel; a phone call to a smart device, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up using the LiveAgent phone application; computer to computer, similar to Skype, thanks to the widget available on the website. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How does the voice communication in LiveAgent work?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “With LiveAgent, you can conduct any type of voice communication in one place. This streamlines the agent’s work and allows you to monitor multiple channels at once.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the benefits of voice communication?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The advantage of voice communication is that it is more natural than written communication. The human voice is used, so we hear emotions, and it is easier and faster to explain certain things that may be more difficult to describe. In some situations it is also more possible as the person may need to be contacted quickly, but cannot write.” } }] }

Pogosta vprašanja

Katere tipe glasovne komunikacije podpira LiveAgent?

LiveAgent podpira naslednje tipe glasovne komunikacije: Telefon s telefonom, na primer, ko stranka kliče iz svojega telefona in agent prevzame klic z napravo na svoji strani; Telefon z računalnikom, na primer, ko stranka kliče iz svojega telefona in agent prevzame klic na panelu svojega LiveAgent programa; Telefon s pametno napravo, na primer, ko stranka kliče iz svojega telefona in na drugi strani agent prevzame klic z uporabo LiveAgent telefonske aplikacije; računalnik z računalnikom, podobno kot Skype, zahvaljujoč pripomočku na spletni strani.

Kako deluje glasovna komunikacija na LiveAgent?

Z LiveAgent lahko vzpostavite katerikoli tip glasovne komunikacije na enem mestu. To olajša delo agenta in vam omogoča hkratno spremljanje več kanalov.

Katere so prednosti glasovne komunikacije?

Prednost glasovne komunikacije je, da je bolj naravna od pisne komunikacije. Uporabljen je človeški glas, zato slišimo emocije in je lažje in hitrejše pojasnjevanje določenih stvari, ki bi bile pisno težje opisane. V nekaterih situacija se zgodi, da mora biti nekdo hitro kontaktiran, pa ne more pisati.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico