Kaj je ITIL
ITIL, znana tudi kot knjižnica infrastrukture informacijske tehnologije, je zbirka smernic in najboljših praks za načrtovanje in zagotavljanje upravljanja storitev IT (ITSM). Vključuje procese, naloge in informacije, ki jih je mogoče uporabiti za povezovanje s strategijo podjetja in za doseganje velike vrednosti. Pomaga podjetjem in podjetjem pri obvladovanju tveganj, izgradnji trdnih odnosov s strankami, izboljšanju učinkovitosti, izboljšanju konkurenčne prednosti, zmanjšanju stroškov in še veliko več. Uporablja se tudi za merjenje izboljšav.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni ITIL?
ITIL ali Knjižnica infrastrukture informacijske tehnologije je niz podrobnih praks upravljanja storitev IT, ki se osredotoča na usklajevanje storitev IT s poslovnimi potrebami. ITIL opisuje procese in postopke, ki niso specifični za organizacijo ali tehnologijo, vendar jih lahko organizacija uporabi za izvajanje svoje strategije, zagotavljanje vrednosti in vzdrževanje minimalne ravni usposobljenosti.
Katerih je 5 stopenj ITIL?
Pet stopenj ITIL je strategija storitev, oblikovanje storitev, sprememba storitev, delovanje storitev in nenehno izboljševanje storitev. Cilj strategije je sprejeti odločitev o strategiji storitev za stranke. Cilj projekta je oblikovanje novih IT storitev. Sprememba je ustvarjanje in izvajanje storitev IT. Operacija je namenjena zagotavljanju učinkovitega zagotavljanja storitev IT. Po drugi strani pa je nenehno izboljševanje storitev z uporabo metod vodenja kakovosti za učenje iz prejšnjih uspehov in napak.
Za kaj se uporablja ITIL?
ITIL lahko prinese koristi vsaki organizaciji, ki uporabnikom ponuja storitev ali izdelek IT. Uporabljajo ga predvsem v različnih vrstah podjetij, vladnih uradih, univerzah in nevladnih organizacijah. ITIL ni standard, ampak niz najboljših praks, ki lahko pomagajo zmanjšati stroške z optimizacijo uporabe virov, boljšim opravljanjem storitev in zadovoljstvom strank ter z močnejšim ujemanjem med IT in poslovnimi skupinami.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.