Kaj je Javascript?
Naj bo vaša spletna stran bolj interaktivna in privlačna za stranke. JavaScript je objektno usmerjen programski jezik, ki se uporablja za ustvarjanje interaktivnih spletnih strani, spletnih programov ali video iger. Omogoča tudi vgradnjo vtičnikov na vašo spletno stran zaradi vgrajenega mehanizma JavaScript.
JavaScript se običajno uporablja z HTML in CSS, da pokrije glavne funkcije svetovnega spleta.
Frequently asked questions
Kaj je Javascript?
JavaScript je skriptni jezik, ki se uporablja za ustvarjanje in nadzor dinamične vsebine spletnega mesta. Vključuje vse, kar se premika, osvežuje ali kako drugače spreminja na zaslonu, npr. animirane grafike, diaprojekcije fotografij, samodejno dokončanje besedilnih predlogov, interakcija brez potrebe po ponovnem nalaganju spletnega mesta.
Zakaj se uporablja Javascript?
JavaScript se uporablja predvsem v spletnih brskalnikih in spletnih aplikacijah. Izven omrežja se lahko uporablja v programski opremi, strežnikih in vdelanih strojnih upravljalnikih. Osnovne funkcije so dodajanje interaktivnega vedenja na spletna mesta, ustvarjanje spletnih in mobilnih aplikacij, gradnja spletnih strežnikov in razvoj strežniških aplikacij ter ustvarjanje iger.
Ali je JavaScript varen?
Danes je JavaScript varen programski jezik. Ne omogoča dostopa do procesorja ali pomnilnika na nizki ravni. To pa zato, ker je bil prvotno izdelan za brskalnike in ga ne potrebujejo.
Spletna storitev LiveAgent omogoča klepet v realnem času s strankami za hitrejši odziv in gradnjo odnosov ter zagotavlja dosledno izkušnjo strank prek različnih komunikacijskih kanalov. Integracija klepeta v živo s CRM je priporočljiva za udobje ekipe. LiveAgent ponuja tudi programske rešitve za pomoč strankam in upravljanje pritožb.
LiveAgent ponuja brezplačen preizkus za spletno klepetalnico, ki omogoča interakcijo z obiskovalci spletnega mesta v realnem času. Pregled klepetov omogoča spremljanje obiskovalcev spletne strani ter izboljšanje storitev in zadovoljstvo strank. Tekoče označevanje in uporaba predlog e-pošte z zaprto vsebino sta ključni v e-poštnem marketingu. Navajanje kontaktnih informacij in kratki zaključni stavki so pomembni za ustrezno zaključevanje poslovnih e-poštnih sporočil.
Integracija klepeta v živo na spletno stran ima lahko številne prednosti, kot so povečana prodaja, izboljšana izkušnja strank in konkurenčna prednost. Webflow in LiveAgent sta dva orodja, ki ju je mogoče integrirati na preprost način, da se ustvari prilagojeno spletno mesto za podjetja, portfelj ali blog. Spletna storitev za stranke je spletna pomoč, ki jo podjetje nudi svojim strankam, ki uporabljajo njihove izdelke. Postopek dodajanja klepeta na spletno stran je enostaven, vključuje pa izbiro ponudnika programske opreme in prilagajanje pripomočka po želji.
LiveAgent je spletna platforma, ki strankam omogoča neposredno komunikacijo s podjetjem preko vgrajenega spletnega klepeta. Ponuja več funkcij, kot so integracije, portal za podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb, programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, sistem upravljanja pritožb in programska oprema za upravljanje e-pošte. Družba je prejela več nagrad in certifikatov ter ima partnerski program. LiveAgent zagotavlja poslovno varnost, saj upošteva pogoje in poslovanja, varnostno politiko in politiko zasebnosti GDPR.