Kaj je kodeks ravnanja?
Dajte navodila članom svojega podjetja v skladu s Kodeksom ravnanja. To je napisano vodilo, ki naj bi pomagalo slediti etičnim načelom podjetja. Kodeks ravnanja določa, kako naj deluje vaš predstavnik za stranke in jim nudi podporo, komunicira s strankami ali kako pridobiti nove stranke.
Kodeksi ravnanja prav tako pomagajo zagotoviti varnost z analizo tveganj in določajo pogoje kakovostnih storitev in izdelkov za zaščito in skrb za stranke.
Frequently asked questions
Kaj je kodeks ravnanja?
Kodeks ravnanja je vodilo, ki članom podjetja pomaga pri spoštovanju etičnih načel. Določa, kako naj deluje predstavnik za stranke, kakšni so standardi komunikacije in pridobivanja novih strank. Prav tako bi moral z analizo tveganja zagotoviti varnost in opredeliti pogoje za kakovost proizvodov in storitev.
Ali vsak oddelek potrebuje kodeks ravnanja?
Kodeks ravnanja opisuje določeno vedenje pri delu. Po zakonu se tega ne zahteva, vendar je dobro imeti kodeks, ki bo veljal za zaposlene. Tak dokument bo zagotovo olajšal delo ekipe, pa tudi uveljavljanje in izvajanje nalog.
Katera področja naj zajema kodeks ravnanja?
Kodeks ravnanja ne nadomešča zakonov in drugih predpisov. Ukvarja se z zdravjem in varnostjo pri delu in je v pomoč v določeni organizaciji ali oddelku. Nima takšnih pooblastil, kot jih ima zakon, vendar jih zadevne osebe zavezujejo.
Skrbni pregled stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke je ključni del programa skladnosti vsakega podjetja. Ta dokument pomaga podjetjem prepoznati in oceniti tveganje, povezano z njihovimi strankami. Izvajanje CCD je ključen proces za vsako organizacijo ali finančno institucijo. Podjetja, ki sledijo korakom na kontrolnem seznamu, se lahko izognejo pravnim in finančnim težavam. Podjetja, ki morajo spoštovati predpise AML, lahko z CCD zagotovijo skladnost s predpisi.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.
Pri upravljanju klicnega centra je ključnega pomena uporaba profesionalnega tona, tehnike aktivnega poslušanja in prilagajanje sogovornikom. Za zagotavljanje izjemne storitve za stranke se priporoča uporaba brezplačne programske opreme, ki omogoča preprosto integracijo s ponudnikom VoIP in organizacijo telefonskih interakcij. Za večjo učinkovitost klicnega centra se lahko uporabi funkcije za avtomatizacijo. Uspešno upravljanje klicnega centra vključuje spremljanje najboljših praks, učinkovit razpored agentov in merjenje ključnih meritve ter KPI-jev. LiveAgent je ena izmed ponudb programske opreme za upravljanje klicnih centrov.
Telefonska podpora je ključna za zagotavljanje odlične storitve za stranke. Uporaba profesionalnega jezika, aktivno poslušanje in prilagajanje sogovornikom so pomembni. Predloge stikov za zapiranje ali prekinitev klica morajo biti prijazni in profesionalni. Poleg tega so mehke veščine, kot so učinkovito poslušanje, potrpljenje in empatija, postale kritične za doseganje dobre storitvene izkušnje. Zaposleni bi jih morali obvladati.