Kaj je kodeks ravnanja?
Dajte navodila članom svojega podjetja v skladu s Kodeksom ravnanja. To je napisano vodilo, ki naj bi pomagalo slediti etičnim načelom podjetja. Kodeks ravnanja določa, kako naj deluje vaš predstavnik za stranke in jim nudi podporo, komunicira s strankami ali kako pridobiti nove stranke.
Kodeksi ravnanja prav tako pomagajo zagotoviti varnost z analizo tveganj in določajo pogoje kakovostnih storitev in izdelkov za zaščito in skrb za stranke.
Frequently Asked Questions
Kaj je kodeks ravnanja?
Kodeks ravnanja je vodilo, ki članom podjetja pomaga pri spoštovanju etičnih načel. Določa, kako naj deluje predstavnik za stranke, kakšni so standardi komunikacije in pridobivanja novih strank. Prav tako bi moral z analizo tveganja zagotoviti varnost in opredeliti pogoje za kakovost proizvodov in storitev.
Ali vsak oddelek potrebuje kodeks ravnanja?
Kodeks ravnanja opisuje določeno vedenje pri delu. Po zakonu se tega ne zahteva, vendar je dobro imeti kodeks, ki bo veljal za zaposlene. Tak dokument bo zagotovo olajšal delo ekipe, pa tudi uveljavljanje in izvajanje nalog.
Katera področja naj zajema kodeks ravnanja?
Kodeks ravnanja ne nadomešča zakonov in drugih predpisov. Ukvarja se z zdravjem in varnostjo pri delu in je v pomoč v določeni organizaciji ali oddelku. Nima takšnih pooblastil, kot jih ima zakon, vendar jih zadevne osebe zavezujejo.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
Storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci
LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.