Kaj je neto ocena promotorja?
Neto ocena promotorja je statistika, ki kaže na zvestobo vaših strank. Pokaže vam, kako verjetno bo stranka priporočila vaše storitve ali izdelke drugim ljudem. Pomaga vam tudi pri odkrivanju strank, ki so nagnjene k odpovedi.
Analiza ocene neto promotorja običajno vključuje vrsto vprašanj za ugotavljanje vzrokov za vedenje vaših strank, ne glede na to, ali aktivno promovirajo vaše izdelke ali pa zaostajajo.
Frequently asked questions
Kaj je neto ocena promotorja (NPS)?
Neto ocena promotorja (NPS) je merilo za oceno zvestobe strank določenega podjetja. Je alternativni ukrep za zaupanje strank. Po raziskavah Bain & amp; Družba, NPS lahko poveča dohodek podjetja.
Kako izračunate NPS?
Za izračun NPS odštejte odstotek kritikov od odstotka promotorjev. Če je bilo na primer 50% vaših anketirancev promotorjev, 20% pa kritikov, potem je rezultat NPS 30%. Višji kot je odstotek, bolje za vaše podjetje.
Ali lahko merite NPS v LiveAgentu?
Z LiveAgentom lahko izmerite oceno neto promotorja. Kot uporabnik imate dostop do vseh orodij, potrebnih za izvedbo anket in merjenje zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja integracijo z Nicereplyjem. Je popolnoma prilagodljivo orodje za raziskavo zadovoljstva strank. Zagotavlja številne načine distribucije anket strankam.
Expert note
Neto ocena promotorja (NPS) meri strankino priporočilo podjetja in je pomembno orodje pri izboljšavi storitev za stranke. Izračuna se kot razlika med odstotkom promotorjev in kritikov.

Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
Kakšna je vrednost za stranke?
Razumevanje želja potencialnih strank ter jasna opredelitev vrednostne ponudbe je ključno za uspeh podjetja na trgu. Za razlikovanje od konkurence je pomembno raziskati konkurente in prilagoditi ponudbo vsakemu segmentu strank ter določiti ceno, ki je vredna za kupce in podjetje. Preizkusite naučeno z uporabo LiveAgent.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.