Kaj je neto ocena promotorja?
Neto ocena promotorja je statistika, ki kaže na zvestobo vaših strank. Pokaže vam, kako verjetno bo stranka priporočila vaše storitve ali izdelke drugim ljudem. Pomaga vam tudi pri odkrivanju strank, ki so nagnjene k odpovedi.
Analiza ocene neto promotorja običajno vključuje vrsto vprašanj za ugotavljanje vzrokov za vedenje vaših strank, ne glede na to, ali aktivno promovirajo vaše izdelke ali pa zaostajajo.
Frequently Asked Questions
Kaj je neto ocena promotorja (NPS)?
Neto ocena promotorja (NPS) je merilo za oceno zvestobe strank določenega podjetja. Je alternativni ukrep za zaupanje strank. Po raziskavah Bain & amp; Družba, NPS lahko poveča dohodek podjetja.
Kako izračunate NPS?
Za izračun NPS odštejte odstotek kritikov od odstotka promotorjev. Če je bilo na primer 50% vaših anketirancev promotorjev, 20% pa kritikov, potem je rezultat NPS 30%. Višji kot je odstotek, bolje za vaše podjetje.
Ali lahko merite NPS v LiveAgentu?
Z LiveAgentom lahko izmerite oceno neto promotorja. Kot uporabnik imate dostop do vseh orodij, potrebnih za izvedbo anket in merjenje zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja integracijo z Nicereplyjem. Je popolnoma prilagodljivo orodje za raziskavo zadovoljstva strank. Zagotavlja številne načine distribucije anket strankam.
Strokovna opomba
Neto ocena promotorja (NPS) meri strankino priporočilo podjetja in je pomembno orodje pri izboljšavi storitev za stranke. Izračuna se kot razlika med odstotkom promotorjev in kritikov.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.