Kaj je neto ocena promotorja?
Neto ocena promotorja je statistika, ki kaže na zvestobo vaših strank. Pokaže vam, kako verjetno bo stranka priporočila vaše storitve ali izdelke drugim ljudem. Pomaga vam tudi pri odkrivanju strank, ki so nagnjene k odpovedi.
Analiza ocene neto promotorja običajno vključuje vrsto vprašanj za ugotavljanje vzrokov za vedenje vaših strank, ne glede na to, ali aktivno promovirajo vaše izdelke ali pa zaostajajo.
Frequently Asked Questions
Kaj je neto ocena promotorja (NPS)?
Neto ocena promotorja (NPS) je merilo za oceno zvestobe strank določenega podjetja. Je alternativni ukrep za zaupanje strank. Po raziskavah Bain & amp; Družba, NPS lahko poveča dohodek podjetja.
Kako izračunate NPS?
Za izračun NPS odštejte odstotek kritikov od odstotka promotorjev. Če je bilo na primer 50% vaših anketirancev promotorjev, 20% pa kritikov, potem je rezultat NPS 30%. Višji kot je odstotek, bolje za vaše podjetje.
Ali lahko merite NPS v LiveAgentu?
Z LiveAgentom lahko izmerite oceno neto promotorja. Kot uporabnik imate dostop do vseh orodij, potrebnih za izvedbo anket in merjenje zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja integracijo z Nicereplyjem. Je popolnoma prilagodljivo orodje za raziskavo zadovoljstva strank. Zagotavlja številne načine distribucije anket strankam.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.