Kakšna je ocena zadovoljstva strank?
Zadovoljstvo strank je orodje za merjenje, ali je bil kupec zadovoljen z izdelkom, ki ga je kupil, ali ne.
Današnje stranke v družabnih aplikacijah puščajo komentarje o tem, kako je potekala njihova interakcija z izdelkom. Morda je bolje od njihovih pričakovanj, delno ali precej pod pričakovanji. Organizacije lahko spremljajo stopnjo zadovoljstva svojih strank s telefonskimi klici ali spletnimi anketami. To jim bo pomagalo ustrezno spremeniti, tako da bodo stranke zadovoljne s tem, kar kupujejo, in podjetje ne bo izgubilo svojih strank.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija ocene zadovoljstva strank?
Ocena zadovoljstva strank je kazalnik, ki nam kaže stopnjo zvestobe strank. Podjetja ga uporabljajo za oceno stopnje zadovoljstva strank z izkušnjami z določenim podjetjem (nakup, interakcija, dostavljen izdelek ali storitev).
Kako izračunati oceno zadovoljstva strank?
Če želite izmeriti oceno zadovoljstva strank, boste morali svojim strankam poslati kratek vprašalnik in ti bodo lahko odgovorili na vprašanje o oceni storitve, na primer 'Kako bi ocenili storitev / izdelek, ki ste ga prejeli? «Stranke bi se morale odzvati na lestvici od 1 do 5, pri čemer je 1 zelo nezadovoljen in 5 zelo zadovoljen. Če pa želite raziskavo razširiti, lahko uporabite tudi 10-točkovno lestvico.
Ali lahko z LiveAgentom izmerite oceno zadovoljstva strank?
Uporabniki LiveAgent lahko merijo zadovoljstvo strank z uporabo lastne integracije z Nicereplyj. Je orodje za raziskavo zadovoljstva strank. Integracija ponuja predlogo ankete, ki jo lahko pošljete v bazo strank po e-pošti, vstavite povezavo do ankete v podpis e-pošte ali prek klepeta v živo.
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Pomen zadovoljstva strank in kako ga doseči z odličnimi storitvami v središču pozornosti. LiveAgent ponuja napredne programske rešitve za upravljanje in spremljanje zadovoljstva strank ter zbiranje povratnih informacij. Klepetajte, klici, video klici, kontaktni obrazci, forum, povratne informacije, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, WhatsApp, Slack. Najboljši 4.8/5 5/5.
Besedilo govori o pomenu zadovoljstva strank in uporabi programske opreme LiveAgent za doseganje tega. Ponuja tudi nasvete za izboljšanje zadovoljstva strank in povečanje uspešnosti podjetja. Klepet v živo in statistika sta ključnega pomena za izboljšanje izkušnje strank. LadiTech omogoča integracijo LiveAgenta za izboljšanje podpore strankam.
Zadovoljstvo strank je ključni cilj podjetij. Merimo ga z izpolnjevanjem pričakovanj kupcev. Lahko se izboljša s kakovostnimi izdelki, storitvami in podporo strankam. Preizkusite LiveAgent Naročite demo. Zagovornik znamke je lahko znana oseba ali zaposleni, ki širi blagovno znamko med ljudmi. Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več! Klepet v živo statistika in trendi je ključnega pomena. Pripravite se, da izboljšate svojo izkušnjo podpore strankam s pomočjo brezhibne integracije LiveAgenta z LadiTech.