Kakšna je ocena zadovoljstva strank?
Zadovoljstvo strank je orodje za merjenje, ali je bil kupec zadovoljen z izdelkom, ki ga je kupil, ali ne.
Današnje stranke v družabnih aplikacijah puščajo komentarje o tem, kako je potekala njihova interakcija z izdelkom. Morda je bolje od njihovih pričakovanj, delno ali precej pod pričakovanji. Organizacije lahko spremljajo stopnjo zadovoljstva svojih strank s telefonskimi klici ali spletnimi anketami. To jim bo pomagalo ustrezno spremeniti, tako da bodo stranke zadovoljne s tem, kar kupujejo, in podjetje ne bo izgubilo svojih strank.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija ocene zadovoljstva strank?
Ocena zadovoljstva strank je kazalnik, ki nam kaže stopnjo zvestobe strank. Podjetja ga uporabljajo za oceno stopnje zadovoljstva strank z izkušnjami z določenim podjetjem (nakup, interakcija, dostavljen izdelek ali storitev).
Kako izračunati oceno zadovoljstva strank?
Če želite izmeriti oceno zadovoljstva strank, boste morali svojim strankam poslati kratek vprašalnik in ti bodo lahko odgovorili na vprašanje o oceni storitve, na primer 'Kako bi ocenili storitev / izdelek, ki ste ga prejeli? «Stranke bi se morale odzvati na lestvici od 1 do 5, pri čemer je 1 zelo nezadovoljen in 5 zelo zadovoljen. Če pa želite raziskavo razširiti, lahko uporabite tudi 10-točkovno lestvico.
Ali lahko z LiveAgentom izmerite oceno zadovoljstva strank?
Uporabniki LiveAgent lahko merijo zadovoljstvo strank z uporabo lastne integracije z Nicereplyj. Je orodje za raziskavo zadovoljstva strank. Integracija ponuja predlogo ankete, ki jo lahko pošljete v bazo strank po e-pošti, vstavite povezavo do ankete v podpis e-pošte ali prek klepeta v živo.
Strokovna opomba
Za zagotavljanje visoke ocene zadovoljstva strank je pomembno izpolnjevati njihova pričakovanja z visoko kakovostnimi izdelki, storitvami in podporo za stranke ter rednim spremljanjem povratnih informacij strank.
