Kaj je odliv?
Do odliva pride, ko stranka prekine naročnino za vaše podjetje in prekine uporabo vaših izdelkov ali storitev. odliv imenujemo tudi odhajanje strank. Obstaja veliko razlogov, ki povečujejo odmik strank. Eden od njih je slaba storitev za stranke.
Vzemite vse stranke, ki jih izgubite v določenem času, in to število delite z vsoto strank, ki ste jih imeli na začetku izbranega časovnega obdobja. Tako lahko izračunate stopnjo odtekanja strank.
Bolje je obdržati in skrbeti za stranke. Eden od načinov je zagotavljanje odličnih storitev za stranke z LiveAgentom.
Frequently Asked Questions
Kaj je odliv?
Stopnja odtekanja je indeks, ki prikazuje, koliko strank nas je zapustilo v določenem obdobju. Pokaže jim, kako dragocen je izdelek, ki ga ponujate, in kako lahko obdržite stranke s svojo blagovno znamko.
Kako izračunati odliv?
Če želite izračunati stopnjo odtekanja, odštejte število uporabnikov, ki so z vami ob koncu meseca, od števila uporabnikov na določen dan (npr. v začetku meseca). Nato je treba dobljeno število deliti s prvim številom uporabnikov in dobimo odstotek, ki je stopnja odtekanja. Na primer: (1000-200) / 1000 = 80% stopnja odtekanja
Kaj lahko podjetje stori za zmanjšanje odliva?
Da bi zmanjšali odmik, bi moralo podjetje še naprej analizirati, zakaj pride do odstopa. Na primer, lahko vam pomaga stik s strankami, ki se želijo odmakniti od blagovne znamke. Nato pridobimo dve stvari - priložnost obdržati stranko in znanje o vzroku za odhod. Izjemno pomembno je tudi izobraževanje strank. Povezan je na primer z dejstvom, da kupec ve, na koga se mora obrniti v primeru težave. Kaj lahko še izboljšate? Vsekakor storitve za stranke, katerih raven ima velik vpliv na pristop do strank, prav tako pa ponujajo dobiček strank, ki so z vašo blagovno znamko zadovoljne in so ji zveste.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.