Kaj pomeni obiskane strani na sejo?
Članek ima lahko več strani. Če nekdo obišče vašo stran, obstaja možnost, da si ne bo ogledal vseh strani. Nekatere strani imajo lahko vsebino, ki jo obiskovalec išče in bo po tem izpustil ogled ostalih strani, ker ga ne zanimajo.
Podatek o obiskanih straneh na sejo nam pomaga pri izboljšanju člankov, ker nam pove, kaj obiskovalec išče. Pred objavo člankov tako pregledamo vsebino in če imamo občutek, da obiskovalec določene vsebine ne bo iskal, jo lahko odstranimo.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni izraz "obiskane strani na sejo"?
Ogledane strani na sejo je indikator, ki pokaže povprečno število ogledanih podstrani vaše spletne strani na sejo. Več kot je ogledanih podstrani, večja je možnost, da bo vaša spletna stran obiskana pogosteje.
Na kaj morate biti pozorni pri nadzoru metrike obiskanih strani na sejo?
Če želite nadzor nad podatki na prikazanih straneh (na sejo), morate vedeti, katere podstrani so najbolj priljubljene in katera vsebina vaše stranke najbolj zanima. Velik vpliv na obisk strani imajo tudi reklamne kampanje in sredstva, ki jih investirate v promocije.
Ali lahko z LiveAgent izmerite podatke o obiskanih straneh na sejo?
Z LiveAgent lahko spremljate obiskane strani na sejo. Tako lahko vidite, na katerih straneh se stranke zadržujejo dlje in kakšna vsebina jih najbolj zanima.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.