Kaj pomeni obiskane strani na sejo?
Članek ima lahko več strani. Če nekdo obišče vašo stran, obstaja možnost, da si ne bo ogledal vseh strani. Nekatere strani imajo lahko vsebino, ki jo obiskovalec išče in bo po tem izpustil ogled ostalih strani, ker ga ne zanimajo.
Podatek o obiskanih straneh na sejo nam pomaga pri izboljšanju člankov, ker nam pove, kaj obiskovalec išče. Pred objavo člankov tako pregledamo vsebino in če imamo občutek, da obiskovalec določene vsebine ne bo iskal, jo lahko odstranimo.
Frequently asked questions
Kaj pomeni izraz "obiskane strani na sejo"?
Ogledane strani na sejo je indikator, ki pokaže povprečno število ogledanih podstrani vaše spletne strani na sejo. Več kot je ogledanih podstrani, večja je možnost, da bo vaša spletna stran obiskana pogosteje.
Na kaj morate biti pozorni pri nadzoru metrike obiskanih strani na sejo?
Če želite nadzor nad podatki na prikazanih straneh (na sejo), morate vedeti, katere podstrani so najbolj priljubljene in katera vsebina vaše stranke najbolj zanima. Velik vpliv na obisk strani imajo tudi reklamne kampanje in sredstva, ki jih investirate v promocije.
Ali lahko z LiveAgent izmerite podatke o obiskanih straneh na sejo?
Z LiveAgent lahko spremljate obiskane strani na sejo. Tako lahko vidite, na katerih straneh se stranke zadržujejo dlje in kakšna vsebina jih najbolj zanima.
A/B testiranje je koristno za optimizacijo uporabniške izkušnje in povečanje zadovoljstva uporabnikov ter prihodka podjetij. LiveAgent ponuja orodja za časovno sledenje, pregled klepetov in predloge za pomoč uporabnikom, ki lahko pomagajo izboljšati storitve za stranke in doseči zadovoljstvo strank. LiveAgent ponuja tudi brezplačen preizkus.
Kontrolni seznam za zagon spletnega mesta
Kontrolni seznam za zagon spletnega mesta vključuje postavitev ciljev, določanje ciljne publike, izdelavo vsebinskega načrta ter zgraditev strukture in izbor CMS za spletno stran. Poleg tega vključuje tudi ustvarjanje profilov na družbenih omrežjih, ocenjevanje časa za zagon, razvijanje blagovne znamke spletnega mesta, in urejanje notranjih povezav. Potrebno je tudi lektoriranje, dodajanje piškotkov, in integracija z drugimi orodji ter preverjanje pravilnosti URL-jev. Na koncu, je pomembno preveriti delovanje vseh družbenih medijev in promocijskih strategij, vključno z uporabo Google Ads.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.
pregled baze znanja monday.com
Monday.com je programska oprema za potek dela in sodelovanje, ki zagotavlja orodja za zbiranje in upravljanje znanja ekipe. Ima visoko oceno na preglednih portalih in nudi brezplačno različico ter brezplačno preizkusno obdobje. Uporabniki lahko izbirajo med različnimi cenovnimi načrti, odvisno od njihovih potreb. Za najboljše rezultate je potrebna pravilna uporaba programa in odprava morebitnih napak.