Kaj so podjetja za pomoč strankam?
Če se vaši predstavniki strank ne morejo spopasti s povečanjem števila vprašanj in vprašanj prihajajočih strank, obstaja rešitev za vas. Podjetja za storitve strankam so zunanja podjetja, ki nudijo popolno podporo strankam. Njihova ekipa za pomoč strankam je usposobljena, da hitro odgovori na vse zahtevke in odpravi probleme, težave ali pritožbe.
Podjetja za storitve strankam lahko nudijo storitve 24 ur na dan. Ponujajo različna poročila, KPI (Key Performance Indicators), zato imate odličen pregled nad ponujeno podporo. Povežejo se lahko tudi z vašo programsko opremo za pomoč uporabnikom in sledijo obstoječim procesom.
Frequently Asked Questions
Kaj so podjetja za pomoč strankam?
Podjetja za storitve strankam so podjetja, ki se ukvarjajo s storitvami za stranke. Običajno nudijo storitve 24 ur na dan. Zahvaljujoč temu lahko podpirajo delovanje vašega podjetja in ste lahko vljudni, saj za vaše stranke skrbijo 24 ur na dan.
Katera so najbolj znana podjetja za storitve strankam?
Obstaja veliko podjetij, ki se ukvarjajo in so specializirana samo za storitve za stranke. Najbolj priljubljena podjetja za storitve za stranke so Joejev prodajalec, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue in Wistia.
Koliko je podjetij za pomoč strankam?
Po vsem svetu je na stotine tisoč podjetij za pomoč strankam. Preden se odločite, s katerim od podjetij želite sodelovati, določite svoj proračun, svoja pričakovanja do podjetja in se pozanimajte o ponudbah podjetij, ki vas zanimajo, in izberite najboljše za vas.
Expert’s note
Podjetja za storitve strankam so ključna za ohranjanje dolgoročnih strank in povečanje zadovoljstva ter lojalnosti kupcev.
Vsekanalna uporabniška izkušnja
Vsekanalna uporabniška izkušnja zagotavlja boljše razumevanje strank in bolj raznolike vpoglede. Programska oprema, kot je LiveAgent, omogoča večkanalno komunikacijo s strankami preko spletnega klepeta, e-pošte in družbenih medijev. Nasveti za zagotavljanje vsekanalne uporabniške izkušnje vključujejo spoznavanje občinstva, preslikavo poti stranke, uporabo pravih rešitev in spodbujanje povratnih informacij strank.
Citati, izreki in slogani storitev za stranke
"Slogani in citati za storitve za stranke so ključni za motiviranje potencialnih strank. LiveAgent ponuja brezplačen preizkus za izboljšanje storitev za stranke."
Poročila o storitvah za stranke
Poročila o storitvah za stranke so pomembna za izboljšanje zadovoljstva strank, optimizacijo agentov in prilagajanje dela podpore.