Kakšen je povprečen čas reševanja?
Povprečen čas reševanja je povprečni čas, ki ga predstavniki strank porabijo za vse dejavnosti. Vključuje čas klica, čas zadržanja, klepete in reševanje težav s strankami. Biti mora čim nižji. Čas je denar, zato je treba slediti temu času. Prikazuje, koliko časa je potrebno za reševanje težav in katera vprašanja stanejo največ časa. Sledite lahko povprečni hitrosti odgovora, ravni storitev in še več. Pomaga izboljšati storitve za stranke.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
FAQ
Kaj pomeni AHT?
AHT ali povprečni čas storitve je eden najpogosteje merjenih kazalnikov v klicnih centrih. AHT označuje povprečno trajanje interakcij s strankami. Klic se meri od začetka klica s strani odjemalca med klicem do konca klica.
Kakšen je dober povprečen čas reševanja?
Dober povprečen čas reševanja bi moral biti oboje, kakovosten in hiter. Revija Call Center je izračunala svetovni standard AHT. Trajal je 6 minut in 3 sekunde. Vse to pa je odvisno od panoge, na katero se nanaša storitev za stranke.
Kako preveriti AHT v LiveAgent?
AHT lahko preverite v LiveAgent v poročilu Čas. Tam lahko preverite čas servisiranja posameznih zahtevkov in povprečni čas obravnave vseh zahtevkov.