Kaj je testni račun?
Testni račun je interni račun LiveAgent, ki je običajno nameščen za 14-dnevni preskus. Nekatere stranke lahko zahtevajo podaljšanje, če morajo opraviti nadaljnje teste. V večini primerov zadostuje 14-dnevno preizkusno obdobje.
Frequently asked questions
Kaj je definicija testnega računa?
Testni račun je račun za interno uporabo. Omogoča izvajanje operativnih testov in preverjanje novih funkcij pred njihovo javno izvedbo. Ta rešitev pomaga prepoznati morebitne težave in pokazati delovanje drugim v ekipi.
Ali LiveAgent ponuja testni račun?
LiveAgent ponuja test. Običajno je nameščen kot 14-dnevna preizkusna različica. Omogoča natančno preverjanje, ali vse deluje tako, kot želite.
Ali lahko podaljšate testni račun v LiveAgent?
Če vam 14-dnevna preskusna različica ni dovolj, lahko zahtevate podaljšanje in nadaljujete s potrebnimi testi. Vendar v večini primerov zadošča 14-dnevno obdobje.
Pripomoček za povratne informacije
Tabla za povratne informacije in predloge je učinkovit način za zbiranje koristnih informacij od strank ter izboljšanje izdelkov in povečanje njihove zvestobe. Ta metoda je bolj prilagodljiva in hitrejša kot e-poštno trženje, obrazci na spletnih straneh ali klicanje strank. Funkcije, vključno s povratnimi informacijami, predlogi in predlogi, omogočajo podjetjem, da merijo zadovoljstvo in vedenje strank ter jim pomagajo ostati na pravi poti. Poleg tega je članek predstavil nekaj predlogov za zbiranje in odzivanje na povratne informacije strank.
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja podporo strankam na vseh kanalih, vključno s ključnim elementom za klepet v živo. Ta funkcija omogoča enostavno komunikacijo in interakcijo s strankami ter skoraj takojšen odgovor. Cena se razlikuje glede na število agentov v podjetju. Poleg tega oblikovanje strani s pogostimi vprašanji zahteva dobro organizacijo in jasno strukturo vprašanj in odgovorov z uporabo enostavne berljivosti ter vizualnih elementov. Glavna razlika med pogostimi vprašanji in bazo znanja je velikost, vsebina in pristop.
Obvestilo o integraciji Twitterja
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, odjemalski portal, upravljanje e-pošte, dohodni klicni center in sistem za upravljanje pritožb. Podjetje nudi podporo preko portala za podporo, selitve podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb ter zahteva za predlog. Poleg tega, so na voljo tudi integracije in alternativne možnosti ter brezplačen preizkus. Institucija, katere lastnik je Quality Unit LLC, ponuja tudi blog, glosar, akademijo, predloge in seminarje. Družba ima tudi nagrade in certifikate ter partnerje za VoIP.