Kaj je testni račun?
Testni račun je interni račun LiveAgent, ki je običajno nameščen za 14-dnevni preskus. Nekatere stranke lahko zahtevajo podaljšanje, če morajo opraviti nadaljnje teste. V večini primerov zadostuje 14-dnevno preizkusno obdobje.
Frequently Asked Questions
Kaj je definicija testnega računa?
Testni račun je račun za interno uporabo. Omogoča izvajanje operativnih testov in preverjanje novih funkcij pred njihovo javno izvedbo. Ta rešitev pomaga prepoznati morebitne težave in pokazati delovanje drugim v ekipi.
Ali LiveAgent ponuja testni račun?
LiveAgent ponuja test. Običajno je nameščen kot 14-dnevna preizkusna različica. Omogoča natančno preverjanje, ali vse deluje tako, kot želite.
Ali lahko podaljšate testni račun v LiveAgent?
Če vam 14-dnevna preskusna različica ni dovolj, lahko zahtevate podaljšanje in nadaljujete s potrebnimi testi. Vendar v večini primerov zadošča 14-dnevno obdobje.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.