Kdo je skrbnik računa?
Skrbnik računa je oseba, ki upravlja vaš LiveAgent račun. Je ključna oseba, ki podpira potek dela ekipe, zato je izbira pravega skrbnika bistvena.
Tukaj je nekaj spretnosti, ki bi jih moral imeti vaš administrator:
- Pozornost na detajle
- Znanje programske opreme
- Spretnosti za vodenje projektov
- Veščine reševanja problemov (analiza, raziskave, odločanje)
- Strateške veščine
- Organizacijske sposobnosti
- Interpersonal skills (Responsibility, Flexibility, Dependability)
Kako nastaviti skrbnika v LiveAgent?
- Prijavite se v vaš LiveAgent račun
- Pomaknite se na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Ustvarite skrbniško vlogo s klikom na oranžni gumb plus ALI
- Uredite vlogo obstoječega zastopnika s klikom na svinčnik na desni strani
- Pojdite na Vloge in izberite skrbniško vlogo

Kako odstranim skrbnika računa iz LiveAgent?
- Prijavite se v vaš LiveAgent račun
- Pomaknite se na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Skrbnika preprosto odstranite s klikom na ikono koš
Kako spremeniti vlogo skrbnika računa v LiveAgent?
- Prijavite se v vaš LiveAgent račun
- Pomaknite se na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Uredite vlogo obstoječega zastopnika s klikom na svinčnik na desni strani
- Nazadnje spremenite vlogo v zastopnika
Kaj počnete kot administrator?
Skrbniki imajo več privilegijev kot agenti. Lahko konfigurirajo sistem, si ogledajo poročila in upravljajo druge uporabnike. Tu je nekaj funkcij, do katerih imajo dostop:
- Dostop do vseh zahtevkov
- Dodajte in upravljajte druge zastopnike za podporo
- Dostop za spreminjanje vlog agentov za podporo
- Dodeljevanje oddelkom
- Ponastavitve gesla
- Ogled poglobljenih poročil
- Nastavitev sistemskega jezika
- Vzpostavitev filtra in polja zahtevkov
- Namestitev vtičnikov
- Nastavitev zaščite prepovedanih IP in zgodovine prepovedi
- Ustvarjanje avtomatizacije prek oznak
- Create rules (SLA, Time Rules, Rules)
- Ustvarjanje pripravljenih sporočil in vnaprej določenih odgovorov za določene oddelke
Kakšna je razlika med skrbnikom in agentom?
The difference is in access to configurations, reports, and management of users. The account administrator is the one who sets configurations based on the company’s needs. The agent has access to customer queries from Phone calls, Chats, and other channels only.
Druga razlika je v tem, da lahko skrbnik računa dostopa do poročil posrednikov in jih pregleda. To jim omogoča, da opredelijo področja izboljšav za vsakega zastopnika in podjetje kot celoto.
Zakaj je nastavitev vaših konfiguracij v LiveAgent pomembna?
Setting up your customer software system is crucial. In the long run, it makes agents’ work more effective, timely, and personalized. This results in a better customer service experience.
Poleg tega bo jasna hierarhija med vašimi zastopniki in skrbniki preprečila neželene spremembe na vaši nadzorni plošči. Skrbniki računa so običajno odgovorni za nastavitev delovnih tokov storitev za stranke, pravil, pogodb SLA in drugih bistvenih nastavitev. Neposredno upravljajo predstavnike strank in spremljajo njihovo delovanje na analitičnih nadzornih ploščah.
Če imate na voljo več skrbnikov, bo koristno za vaše splošno zadovoljstvo strank.
Prednosti dobre izkušnje s podporo strankam:
- znižani stroški storitev in trženja
- ohranjanje strank (zvestoba)
- več pridobljenih strank
FAQ
Kdo je skrbnik računa za službo za pomoč?
Administrator računa za pomoč uporabnikom je odgovoren za delovanje računalniških omrežij. Namešča in upravlja računalniške sisteme organizacije. To so lahko lokalna omrežja (LAN), segmenti omrežja, intraneti, širokopasovna omrežja (WAN) in drugi sistemi, ki se uporabljajo za prenos podatkov.
Kakšne so odgovornosti skrbnika računa LiveAgent?
Skrbnik računa LiveAgent lahko konfigurira sistem, upravlja druge uporabnike in si ogleduje poročila. Ima tudi dostop do vseh funkcij, ki so na voljo v LiveAgent (nastavljiva varnost, ustvarjanje avtomatizacije z oznakami, nastavitev filtrov ali namestitev vtičnikov).
Kakšna je razlika med skrbniškim in uporabniškim računom?
“V LiveAgentu lahko uporabniki igrajo več kot različne vloge. Na primer, lahko je ‘Uporabnik’ ali ‘Skrbnik’. Ti dve vlogi se razlikujeta predvsem glede dostopa do posameznih elementov računa, pa tudi glede pravic do dejanj na računu. ‘Uporabnik’ si lahko ogleda račun, nima pravic upravljanja in dostopa do vseh funkcij. ‘Administrator’ ima polne pravice in dostop do upravljanja računa, informacij in uporabnikov.”
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
LiveAgent ima funkcijo odgovornosti, ki vodi evidenco o tem, kateri oddelek in agent je odgovoren za reševanje zahtev. Funkcija omogoča samodejno dodelitev zahtevkov in izboljša odzivni čas, ter zmanjša število neodgovorjenih zahtevkov. LiveAgent trenutno ne podpira funkcije vzdevka agenta. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ima številne funkcije in integracije ter omogoča brezplačno preizkusno različico.
Skrbni pregled stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke je ključni del programa skladnosti vsakega podjetja. Ta dokument pomaga podjetjem prepoznati in oceniti tveganje, povezano z njihovimi strankami. Izvajanje CCD je ključen proces za vsako organizacijo ali finančno institucijo. Podjetja, ki sledijo korakom na kontrolnem seznamu, se lahko izognejo pravnim in finančnim težavam. Podjetja, ki morajo spoštovati predpise AML, lahko z CCD zagotovijo skladnost s predpisi.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.