Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Skrbnik računa

Kdo je skrbnik računa?

Skrbnik računa je oseba, ki upravlja vaš LiveAgent račun. Je ključna oseba, ki podpira potek dela ekipe, zato je izbira pravega skrbnika bistvena.

Tukaj je nekaj spretnosti, ki bi jih moral imeti vaš administrator:

  • Pozornost na detajle
  • Znanje programske opreme
  • Spretnosti za vodenje projektov
  • Veščine reševanja problemov (analiza, raziskave, odločanje)
  • Strateške veščine
  • Organizacijske sposobnosti
  • Medosebne veščine (odgovornost, prilagodljivost, zanesljivost)

Kako nastaviti skrbnika v LiveAgent?

  1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
  2. Pomaknite se na Konfiguracije
  3. Kliknite na Agenti
  4. Ustvarite skrbniško vlogo s klikom na oranžni gumb plus ALI
  5. Uredite vlogo obstoječega zastopnika s klikom na svinčnik na desni strani
  6. Pojdite na Vloge in izberite skrbniško vlogo
Primer nastavitve skrbnika računa v LiveAgent.

Kako odstranim skrbnika računa iz LiveAgent?

  1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
  2. Pomaknite se na Konfiguracije
  3. Kliknite na Agenti
  4. Skrbnika preprosto odstranite s klikom na ikono koš

Kako spremeniti vlogo skrbnika računa v LiveAgent?

  1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
  2. Pomaknite se na Konfiguracije
  3. Kliknite na Agenti
  4. Uredite vlogo obstoječega zastopnika s klikom na svinčnik na desni strani
  5. Nazadnje spremenite vlogo v zastopnika

Kaj počnete kot administrator?

Skrbniki imajo več privilegijev kot agenti. Lahko konfigurirajo sistem, si ogledajo poročila in upravljajo druge uporabnike. Tu je nekaj funkcij, do katerih imajo dostop:

  • Dostop do vseh zahtevkov
  • Dodajte in upravljajte druge zastopnike za podporo
  • Dostop za spreminjanje vlog agentov za podporo
  • Dodeljevanje oddelkom
  • Ponastavitve gesla
  • Ogled poglobljenih poročil
  • Nastavitev sistemskega jezika
  • Vzpostavitev filtra in polja zahtevkov
  • Namestitev vtičnikov
  • Nastavitev zaščite prepovedanih IP in zgodovine prepovedi
  • Ustvarjanje avtomatizacije prek oznak
  • Ustvarjanje pravil (SLA, Časovna pravila, Pravila)
  • Ustvarjanje pripravljenih sporočil in vnaprej določenih odgovorov za določene oddelke

Kakšna je razlika med skrbnikom in agentom?

Razlika je v dostopu do konfiguracij, poročil in upravljanju uporabnikov. Skrbnik računa je tisti, ki nastavi konfiguracije glede na potrebe podjetja. Agent ima dostop samo do poizvedb strank samo iz Telefonskih klepetov, klepetov in drugih kanalov.

Druga razlika je v tem, da lahko skrbnik računa dostopa do poročil posrednikov in jih pregleda. To jim omogoča, da opredelijo področja izboljšav za vsakega zastopnika in podjetje kot celoto.

Zakaj je nastavitev vaših konfiguracij v LiveAgent pomembna?

Vzpostavitev sistema programske opreme za stranke je ključnega pomena. Dolgoročno naredi delo agentov učinkovitejše, pravočasno in prilagojeno. Posledica tega je boljša uporabniška izkušnja.

Poleg tega bo jasna hierarhija med vašimi zastopniki in skrbniki preprečila neželene spremembe na vaši nadzorni plošči. Skrbniki računa so običajno odgovorni za nastavitev delovnih tokov storitev za stranke, pravil, pogodb SLA in drugih bistvenih nastavitev. Neposredno upravljajo predstavnike strank in spremljajo njihovo delovanje na analitičnih nadzornih ploščah.

Če imate na voljo več skrbnikov, bo koristno za vaše splošno zadovoljstvo strank.

Prednosti dobre izkušnje s podporo strankam:

  • znižani stroški storitev in trženja
  • ohranjanje strank (zvestoba)
  • več pridobljenih strank

FAQ

Kdo je skrbnik računa za službo za pomoč?

Administrator računa za pomoč uporabnikom je odgovoren za delovanje računalniških omrežij. Namešča in upravlja računalniške sisteme organizacije. To so lahko lokalna omrežja (LAN), segmenti omrežja, intraneti, širokopasovna omrežja (WAN) in drugi sistemi, ki se uporabljajo za prenos podatkov.

Kakšne so odgovornosti skrbnika računa LiveAgent?

Skrbnik računa LiveAgent lahko konfigurira sistem, upravlja druge uporabnike in si ogleduje poročila. Ima tudi dostop do vseh funkcij, ki so na voljo v LiveAgent (nastavljiva varnost, ustvarjanje avtomatizacije z oznakami, nastavitev filtrov ali namestitev vtičnikov).

Kakšna je razlika med skrbniškim in uporabniškim računom?

“V LiveAgentu lahko uporabniki igrajo več kot različne vloge. Na primer, lahko je ‘Uporabnik’ ali ‘Skrbnik’. Ti dve vlogi se razlikujeta predvsem glede dostopa do posameznih elementov računa, pa tudi glede pravic do dejanj na računu. ‘Uporabnik’ si lahko ogleda račun, nima pravic upravljanja in dostopa do vseh funkcij. ‘Administrator’ ima polne pravice in dostop do upravljanja računa, informacij in uporabnikov.”

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico