Kaj je socialna podpora?
Ko ponujate storitve za stranke na družabnih omrežjih, kot sta Facebook in Twitter, se del tega imenuje zagotavljanje socialne podpore. Socialna podpora je bistvenega pomena za nekatere blagovne znamke ali podjetja z elektronsko trgovino B2C, kjer so kupci milenijci in so vajeni sodobnih načinov stika z ekipo za podporo.
Integriranje vaše strani na Facebook in Twitter v LiveAgent je enostavna naloga in po nekaj minutah ste lahko popolnoma opremljeni za zagotavljanje socialne podpore. Vsi tviti z določenimi ključnimi besedami ali vključno z vašo omembo bodo samodejno pretvorjeni v zahtevke, tako da bodo vaši agenti lahko odgovorili nanje, ko pridejo na vrsto.
Enako velja za Facebook komentarje in zasebna sporočila na vaših Facebook straneh. Oboje je preoblikovano v zahtevke, tako da vaših agentov ni treba stalno prijavljati na Facebook, da bi tam odgovorili, lahko pa še naprej delajo v eni sami aplikaciji (LiveAgent) in hkrati odgovarjajo na redne zahtevke.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni socialna podpora?
Socialna podpora ponuja storitve za stranke prek platform socialnih medijev, kot so Facebook, Instagram ali Twitter. Socialni mediji so zelo pomemben komunikacijski kanal, zato je ponujanje takšne podpore za podjetje zelo dobro v smislu zunanje podobe in pomaga zagotoviti zadovoljstvo strank.
Je socialna podpora pomembna za podjetja?
Socialna podpora je izjemno pomembna za poslovanje, zlasti za blagovne znamke, katerih glavna ciljna skupina je generacija Y in Z, torej ljudje, ki so vajeni sodobnih načinov komuniciranja preko socialnih medijev. Socialni mediji so zelo pomembni za oblikovanje zunzanje podobe in vplivajo tudi na raven zadovoljstva strank.
Ali vam LiveAgent omogoča socialno podporo?
LiveAgent vam omogoča socialno podporo. Programsko opremo je mogoče integrirati s Facebookom in Twitterjem. Vse tvite z določenimi ključnimi besedami lahko pretvorite v zahtevke, na katere se agenti lahko odzovejo. Enako se zgodi s sporočili, ki prispejo na Facebook strani. To je velika poenostavitev in avtomatizacija dela za agente, ki se jim ni treba prijaviti v družabna omrežja.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.