Kakšne so sposobnosti za pomoč strankam?
Podpora strankam je lahko včasih primerjalna prednost za podjetje. Zato je zelo pomembno zagotoviti čim boljšo podporo. Vsak predstavnik stranke mora biti dobro usposobljen in imeti dobro znanje o izdelkih ali storitvah.
Predstavniki strank bi morali pozorno poslušati, kaj stranka zahteva, in jim dati osebne odgovore. Morali bi biti tudi prepričljivi govorci. Zelo pomembno je ostati potrpežljiv, ko je stranka jezna. Ko gre kaj narobe, morajo prevzeti odgovornost za težavo.
Predstavniki strank bi morali imeti še veliko drugih veščin, kot so dobra komunikacija, asertivnost, empatija, prijaznost, prilagodljivost, samokontrola, upravljanje časa in še veliko več.
Frequently asked questions
Kakšna je definicija spretnosti za pomoč strankam?
Veščine storitev za stranke so niz vedenj, na katere se morajo zanašati člani skupine za pomoč strankam v svojih interakcijah s strankami. Brez teh veščin ekipa za pomoč strankam ne bo delovala dobro. Te veščine vključujejo: komunikacijske sposobnosti, empatijo, potrpežljivost ter specialistično in tehnično znanje.
Katere so najbolj uporabne veščine storitev za stranke?
Komunikacija je ena izmed najbolj uporabnih veščin za pomoč strankam. Zaradi jasne komunikacije lahko enostavno komuniciramo s stranko in pojasnimo rešitve težav. Druga veščina je empatija, ki vam omogoča, da občutite strankino težavo in bolje razumete njene potrebe. Tretja veščina je specialistično znanje, ki je potrebno tako za natančno razlago, kako rešiti težavo, specifikacijo izdelkov in storitev, ki jih ponuja podjetje, kot tudi za učinkovito upravljanje orodij..
Kako usposobiti veščine storitev za stranke?
Usposabljanje storitev za stranke je izredno pomemben proces. Prvi vir, iz katerega lahko pridobimo znanje o tej temi, so informacije strank, sodelavcev in našega neposrednega nadzornika. To vam daje priložnost, da opazite stvari, ki se jih morda ne zavedate in jih ne opazite. Drugi vir so poročila o povratnih informacijah strank. Je ogromen vir znanja, ki vam bo pokazal, na kaj morate biti pozorni. Poleg tega bi morali vaditi veščine, kot sta prijaznost in potrpežljivost ter jezik komunikacije.
ShipStation je večkanalna programska oprema za pošiljanje paketov za spletne trgovce, ki omogoča enostavno urejanje pošiljanja iz spletnih strani. Uporabljate jo lahko za sledenje novicam in konverzacijam strank. Integracija z LiveAgent prek orodja Zapier je mogoča v nekaj minutah. Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mora biti na voljo vsaki organizaciji. Klepet bi moral ponuditi vodenje v realnem času, pošiljanje pripravljenih odgovorov, nalaganje datotek, prilagajanje blagovni znamki in ocenjevanje storitev. ShipStation pomaga upravljati naložbe in čas v podporni službi ter povečati produktivnost.
Hišna podpora strankam proti zunanji
Osti ima svoje prednosti in slabosti. Pri izbiri podpore strankam je treba upoštevati potrebe, proračun in vrsto produktov ter izbrati ekipo glede na te faktorje. Programska oprema LiveAgent pomaga izboljšati nudenje podpore strankam in povečati učinkovitost. Hišna podpora ima prednosti, kot so poznavanje produkta, hitrejše povratne informacije in boljši pregled, medtem ko se zunanja ekipa pogosto uporablja za podporo produktov za široko potrošnjo. Dobro vodstvo in določanje metrik je ključno pri določanju števila zaposlenih v ekipi za podporo strankam.
Jasna komunikacija, uporaba pozitivnega jezika, veščine reševanja problemov, pozitiven odnos, prilagodljivost in fleksibilnost ter upravljanje časa so ključne veščine za uspešno delovanje službe za stranke. Programska oprema za pomoč strankam, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati efektivnost dela agentov in izboljšati zadovoljstvo strank. Mehke veščine so pomembne za ustvarjanje razlike med povprečnim serviserjem in tistim, ki lahko navduši vaše stranke.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.