Kakšne so sposobnosti za pomoč strankam?
Podpora strankam je lahko včasih primerjalna prednost za podjetje. Zato je zelo pomembno zagotoviti čim boljšo podporo. Vsak predstavnik stranke mora biti dobro usposobljen in imeti dobro znanje o izdelkih ali storitvah.
Predstavniki strank bi morali pozorno poslušati, kaj stranka zahteva, in jim dati osebne odgovore. Morali bi biti tudi prepričljivi govorci. Zelo pomembno je ostati potrpežljiv, ko je stranka jezna. Ko gre kaj narobe, morajo prevzeti odgovornost za težavo.
Predstavniki strank bi morali imeti še veliko drugih veščin, kot so dobra komunikacija, asertivnost, empatija, prijaznost, prilagodljivost, samokontrola, upravljanje časa in še veliko več.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija spretnosti za pomoč strankam?
Veščine storitev za stranke so niz vedenj, na katere se morajo zanašati člani skupine za pomoč strankam v svojih interakcijah s strankami. Brez teh veščin ekipa za pomoč strankam ne bo delovala dobro. Te veščine vključujejo: komunikacijske sposobnosti, empatijo, potrpežljivost ter specialistično in tehnično znanje.
Katere so najbolj uporabne veščine storitev za stranke?
Komunikacija je ena izmed najbolj uporabnih veščin za pomoč strankam. Zaradi jasne komunikacije lahko enostavno komuniciramo s stranko in pojasnimo rešitve težav. Druga veščina je empatija, ki vam omogoča, da občutite strankino težavo in bolje razumete njene potrebe. Tretja veščina je specialistično znanje, ki je potrebno tako za natančno razlago, kako rešiti težavo, specifikacijo izdelkov in storitev, ki jih ponuja podjetje, kot tudi za učinkovito upravljanje orodij..
Kako usposobiti veščine storitev za stranke?
Usposabljanje storitev za stranke je izredno pomemben proces. Prvi vir, iz katerega lahko pridobimo znanje o tej temi, so informacije strank, sodelavcev in našega neposrednega nadzornika. To vam daje priložnost, da opazite stvari, ki se jih morda ne zavedate in jih ne opazite. Drugi vir so poročila o povratnih informacijah strank. Je ogromen vir znanja, ki vam bo pokazal, na kaj morate biti pozorni. Poleg tega bi morali vaditi veščine, kot sta prijaznost in potrpežljivost ter jezik komunikacije.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.