Kaj je touchpoint?
Touchpoint je čas, ko je kupec pred ali po nakupu v stiku z vašim podjetjem iz različnih razlogov.
Obdobje pred nakupom izdelka, ko kupec išče in išče različne izdelke vašega podjetja, je znano kot touchpoint.
Obdobje po nakupu izdelka pri vašem podjetju, ko kupec pokliče na popravilo ali kakršno koli vprašanje, povezano z izdelkom, je znano tudi kot touchpoint.
Podjetja morajo svoje izdelke oglaševati tako, da njihovi izdelki dobijo čim več touchpoint.ov. Večje je število touchpointov, ki jih ima podjetje, bolje je zanje.
Frequently Asked Questions
Kaj je touchpoint?
Kontaktne točke so čas, ko se kupec obrne na vaše podjetje pred ali po nakupu določenega izdelka ali storitve iz različnih razlogov, npr. če želite izvedeti več o določenem izdelku ali se pritožiti.
Kateri so najbolj značilni touchpointi?
Najbolj značilni touchpointi so komunikacija s službo za stranke po različnih kanalih, komentiranje v družabnih medijih, puščanje ocen in pregledov na spletu.
Ali je mogoče oceniti vse touchpointe v LiveAgentu?
V LiveAgentu lahko ocenite vse touchpointe, povezane s komunikacijskimi kanali, zaradi česar se lahko stranke in potencialne stranke obrnejo na vašo blagovno znamko.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.