Kaj je touchpoint?
Touchpoint je čas, ko je kupec pred ali po nakupu v stiku z vašim podjetjem iz različnih razlogov.
Obdobje pred nakupom izdelka, ko kupec išče in išče različne izdelke vašega podjetja, je znano kot touchpoint.
Obdobje po nakupu izdelka pri vašem podjetju, ko kupec pokliče na popravilo ali kakršno koli vprašanje, povezano z izdelkom, je znano tudi kot touchpoint.
Podjetja morajo svoje izdelke oglaševati tako, da njihovi izdelki dobijo čim več touchpoint.ov. Večje je število touchpointov, ki jih ima podjetje, bolje je zanje.
Frequently asked questions
Kaj je touchpoint?
Kontaktne točke so čas, ko se kupec obrne na vaše podjetje pred ali po nakupu določenega izdelka ali storitve iz različnih razlogov, npr. če želite izvedeti več o določenem izdelku ali se pritožiti.
Kateri so najbolj značilni touchpointi?
Najbolj značilni touchpointi so komunikacija s službo za stranke po različnih kanalih, komentiranje v družabnih medijih, puščanje ocen in pregledov na spletu.
Ali je mogoče oceniti vse touchpointe v LiveAgentu?
V LiveAgentu lahko ocenite vse touchpointe, povezane s komunikacijskimi kanali, zaradi česar se lahko stranke in potencialne stranke obrnejo na vašo blagovno znamko.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
Klepet v živo je ključen za storitve za stranke na spletnih mestih, ker ponuja skoraj takojšnje odgovore, konkurenčno prednost in se lahko integrira s programi. LiveAgent ponuja 15 funkcij, ki vključujejo oblikovanje gumbov, klepet v realnem času in pregled klepetov. Izdelava načrta je ključnega pomena za olajšanje in poenostavitev poti strank do ciljev podjetja. Analiziranje stičnih točk strank in baza znanja lahko izboljšajo pot strank. Poleg tega, je klepet v živo ključen kanal za organizacije in raziskave zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja brezplačno programska orodja za klepet, ki se lahko integrira s programi za takojšnje sporočanje.
V besedilu so opisane različne strategije za učinkovito komunikacijo s strankami, ki vključujejo uporabo samodejnega prevajanja, dinamičnih povabil na klepet v živo, spletno analitiko v živo in pošiljanje klepetov ustreznim agentom. Prav tako je pomembno postaviti gumb za klepet v živo na vidno mesto in prilagoditi okno za klepet v živo, da se izboljša podoba podjetja. Predlagano je tudi, da se spodbuja zastopnike za pomoč strankam, da čim prej rešijo težave in zagotavljajo hitro povprečno stopnjo odziva. Za celovito pomoč strankam se priporoča uporabo programa LiveAgent.
Besedilo govori o različnih merilih uspešnosti klicnega centra, kot so čas čakanja, stopnja rešitve klica in zadovoljstvo strank. Poudarja prednosti uporabe klepeta v živo za doseganje dobrih rezultatov. Obenem besedilo opisuje koristi uporabe samopostrežnih storitev in ponuja alternativne možnosti ter programske opreme za pomoč strankam.