Kaj pomeni vložnik?
Vložnik je naziv, ki ga dobi posameznik, ki ustvari zahtevek za pomoč prek katerega koli kanala. Služba za pomoč ga je med drugimi strankami označila.
Vsi zahtevki imajo poleg svojih nazivov navedene podatke o vložnikih. To zagotavlja večji kontekst ljudem, ki se ukvarjajo z zadevnimi zahtevki. To pomeni, da se upravljavci zahtevkov zavedajo, ali so prosilci že v preteklosti zastavljali vprašanja o enakih vprašanjih, kakšna je bila njihova sreča s katerim koli od teh prejšnjih poslov in kako vplivni so družbeno itd.
Frequently Asked Questions
Kdo je vložnik?
Vložnik je oseba, ki ustvari zahtevo za službo za pomoč po katerem koli kanalu, ki mu je na voljo.
Kakšna so dovoljenja vložnika?
Vložnik je stranka. Zato ima vse pravice, ki jih ima lahko stranka, ki se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Odvisno od tega, katere komunikacijske kanale uporablja, ima takšna dovoljenja (če se obrne prek klepeta, lahko na primer pošlje datoteko).
Kje lahko v storitvi LiveAgent najdete podatke o vložniku?
Podrobnosti o vložniku najdete na plošči Zahtevki, poleg imena na seznamu. Podatki, ki jih lahko najdemo, vključujejo informacije, ali se je stranka predhodno obrnila na službo za stranke ali je že poročala o istem vprašanju, kakšna je bila raven storitve in kako družbeno vpliven je.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.