Brezplačen preizkus

Vložnik

Kaj pomeni vložnik?

Vložnik je naziv, ki ga dobi posameznik, ki ustvari zahtevek za pomoč prek katerega koli kanala. Služba za pomoč ga je med drugimi strankami označila.

Vsi zahtevki imajo poleg svojih nazivov navedene podatke o vložnikih. To zagotavlja večji kontekst ljudem, ki se ukvarjajo z zadevnimi zahtevki. To pomeni, da se upravljavci zahtevkov zavedajo, ali so prosilci že v preteklosti zastavljali vprašanja o enakih vprašanjih, kakšna je bila njihova sreča s katerim koli od teh prejšnjih poslov in kako vplivni so družbeno itd.

Frequently asked questions

Kdo je vložnik?

Vložnik je oseba, ki ustvari zahtevo za službo za pomoč po katerem koli kanalu, ki mu je na voljo.

 

Kakšna so dovoljenja vložnika?

Vložnik je stranka. Zato ima vse pravice, ki jih ima lahko stranka, ki se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Odvisno od tega, katere komunikacijske kanale uporablja, ima takšna dovoljenja (če se obrne prek klepeta, lahko na primer pošlje datoteko).

 

Kje lahko v storitvi LiveAgent najdete podatke o vložniku?

Podrobnosti o vložniku najdete na plošči Zahtevki, poleg imena na seznamu. Podatki, ki jih lahko najdemo, vključujejo informacije, ali se je stranka predhodno obrnila na službo za stranke ali je že poročala o istem vprašanju, kakšna je bila raven storitve in kako družbeno vpliven je.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico