Kaj pomeni vložnik?
Vložnik je naziv, ki ga dobi posameznik, ki ustvari zahtevek za pomoč prek katerega koli kanala. Služba za pomoč ga je med drugimi strankami označila.
Vsi zahtevki imajo poleg svojih nazivov navedene podatke o vložnikih. To zagotavlja večji kontekst ljudem, ki se ukvarjajo z zadevnimi zahtevki. To pomeni, da se upravljavci zahtevkov zavedajo, ali so prosilci že v preteklosti zastavljali vprašanja o enakih vprašanjih, kakšna je bila njihova sreča s katerim koli od teh prejšnjih poslov in kako vplivni so družbeno itd.
Frequently asked questions
Kdo je vložnik?
Vložnik je oseba, ki ustvari zahtevo za službo za pomoč po katerem koli kanalu, ki mu je na voljo.
Kakšna so dovoljenja vložnika?
Vložnik je stranka. Zato ima vse pravice, ki jih ima lahko stranka, ki se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Odvisno od tega, katere komunikacijske kanale uporablja, ima takšna dovoljenja (če se obrne prek klepeta, lahko na primer pošlje datoteko).
Kje lahko v storitvi LiveAgent najdete podatke o vložniku?
Podrobnosti o vložniku najdete na plošči Zahtevki, poleg imena na seznamu. Podatki, ki jih lahko najdemo, vključujejo informacije, ali se je stranka predhodno obrnila na službo za stranke ali je že poročala o istem vprašanju, kakšna je bila raven storitve in kako družbeno vpliven je.
Podjetje LiveAgent ponuja rešitve za pomoč strankam, samopostrežno in odjemalsko programsko opremo ter upravljanje pritožb. Na spletni strani so na voljo informacije o partnerstvih, izobraževanju in vprašanja iz področja odjemalskega servisa. Spodbude in programi zvestobe lahko izboljšajo promocijo blagovne znamke ter spodbujajo povratne informacije in impulzivne nakupe. Redno pregledovanje poročil o storitvah za stranke je nujno za izboljšanje storitve. LiveAgent ponuja 11 funkcij poročanja o storitvah za stranke.
LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
Podjetja naj se osredotočijo na razvoj dolgotrajnih odnosov s strankami prek komunikacije in z uporabo veščin, kot so empatija in specializirano znanje. Priporočeno je, da se vključijo večkanalne podpore strankam, kot so klepet v živo, stran s pogostimi vprašanji in baza znanja, da se zagotovi boljša uporabniška izkušnja in zbiranje dragocenih povratnih informacij. Izražanje hvaležnosti strankam je kritičen dejavnik uspeha, saj lahko to vodi v gradnjo dolgotrajnih in zvestih odnosov s strankami, kar ima za posledico povečano prodajo. Poleg tega je pomembno, da podjetja obvladajo spretnosti, kot so govorne sposobnosti, empatija, samokontrola in ciljno usmerjenost, da zagotovijo kakovostno storitev za stranke.