Kaj je vrednost?
Če govorimo v poslovnem smislu, je vrednost znesek, ki ga je posameznik pripravljen plačati za izdelek ali storitev, ki ga ponuja podjetje. Povedano drugače, gre za vrednost, ki jo prejmete od svojih strank.
Ko bodo stranke zadovoljne z vašo storitvijo in kakovostjo vaših izdelkov, bodo pripravljene plačati več, da dobijo vaš izdelek in storitve. Za iPhone bi plačali več, saj ima široko znan sloves in njihova storitev za stranke je dobra. Torej, ko podjetje dela na zadovoljstvu svojih strank, gradi tudi na svoji vrednosti.
Frequently Asked Questions
Kaj je vrednost?
Ta vrednost je lahko finančna ali čustvena. Finančna vrednost je znesek, ki ga je posameznik pripravljen plačati za izdelek ali storitev, ki ga ponuja vaše podjetje. Čustvena vrednost so lahko vse pozitivne izkušnje, ki izhajajo iz uporabe določenega izdelka ali storitve.
Kako pomembna je vrednost podjetja?
Dobro ime je pomembno, ker prvič, so stranke pripravljene plačati več za dragocene izdelke in storitve. Po drugi strani pa so agenti zaradi vrednosti bližje podjetju in želijo svoje delo opravljati bolje.
Kateri je najboljši način za izgradnjo vrednosti podjetja skozi podporo in pomoč strankam?
Najboljši način ustvarjanja dobrega imena je, da ga predstavite v vseh sporočilih, ki prihajajo iz podjetja. Za dosego tega, lahko stranke vprašate, zakaj kupujejo pri vas, in od njih pridobite povratne informacije. Zahvaljujoč temu lahko preprosto predstavite vrednost podjetja.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.
Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.