Kaj je življenjska vrednost?
Poslovno gledano je življenjska vrednost ali (LTV) denarna vrednost ali vrednost, ki jo lahko pridobite od stranke glede na njen odnos z vašim podjetjem.
Življenjska vrednost je zelo močan kazalnik človeških virov in financiranja. Čeprav se močno opira na ocene, vendar daje jasno sliko o številu strank, ki jih lahko dosežete v prihodnjih letih, in o tem, kako koristno je pridobiti stranko. Poleg tega ponuja analizo stroškov in koristi (CBA), ali morate pridobiti nove stranke, in stroške pridobivanja novih strank.
Frequently Asked Questions
Kaj je življenjska vrednost?
Življenjska vrednost stranke, to je CLV ali LTV, je ena ključnih statistik, ki vam omogoča, da stranki sledite kot del storitve za stranke. Omogoča vam, da na podlagi celotnega odnosa med stranko in podjetjem ugotovite, kako dragocena je stranka za vaše podjetje. Ta kazalnik podjetjem pomaga razviti strategije pridobivanja novih strank in zadrževanja tistih, ki so nekaj že kupili.
Kako izračunati življenjsko vrednost?
Če želite izračunati dolgoročno vrednost stranke, morate najprej izračunati povprečno vrednost nakupov, ki jih je opravila, nato pa to število pomnožiti s povprečno pogostostjo nakupov. Tako določite vrednost stranke. V naslednjem koraku ga morate pomnožiti s pričakovano življenjsko dobo stranke.
Kako izboljšati življenjsko vrednost?
Za povečanje življenjske vrednosti stranke je več razlogov. Najprej lahko posredujete dragoceno vsebino, ki pritegne vaše stranke. Drugič, učinkovita storitev za stranke bo tu ključno vprašanje. Pomembno je tudi prisluhniti svojim strankam in jim ponuditi osebno izkušnjo.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.