Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Življenjska vrednost

Kaj je življenjska vrednost?

Poslovno gledano je življenjska vrednost ali (LTV) denarna vrednost ali vrednost, ki jo lahko pridobite od stranke glede na njen odnos z vašim podjetjem.

Življenjska vrednost je zelo močan kazalnik človeških virov in financiranja. Čeprav se močno opira na ocene, vendar daje jasno sliko o številu strank, ki jih lahko dosežete v prihodnjih letih, in o tem, kako koristno je pridobiti stranko. Poleg tega ponuja analizo stroškov in koristi (CBA), ali morate pridobiti nove stranke, in stroške pridobivanja novih strank.

Pogosta vprašanja

Kaj je življenjska vrednost?

Življenjska vrednost stranke, to je CLV ali LTV, je ena ključnih statistik, ki vam omogoča, da stranki sledite kot del storitve za stranke. Omogoča vam, da na podlagi celotnega odnosa med stranko in podjetjem ugotovite, kako dragocena je stranka za vaše podjetje. Ta kazalnik podjetjem pomaga razviti strategije pridobivanja novih strank in zadrževanja tistih, ki so nekaj že kupili.

 

Kako izračunati življenjsko vrednost?

Če želite izračunati dolgoročno vrednost stranke, morate najprej izračunati povprečno vrednost nakupov, ki jih je opravila, nato pa to število pomnožiti s povprečno pogostostjo nakupov. Tako določite vrednost stranke. V naslednjem koraku ga morate pomnožiti s pričakovano življenjsko dobo stranke.

 

Kako izboljšati življenjsko vrednost?

Za povečanje življenjske vrednosti stranke je več razlogov. Najprej lahko posredujete dragoceno vsebino, ki pritegne vaše stranke. Drugič, učinkovita storitev za stranke bo tu ključno vprašanje. Pomembno je tudi prisluhniti svojim strankam in jim ponuditi osebno izkušnjo.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico