Ali iščete alternativo storitvi HelpCrunch?

HelpCrunch je odličen, vendar boste morda želeli poskusiti kaj drugega. LiveAgent je več kot le klepet v živo. Povežite svojo e-pošto, družbena omrežja, bazo znanja in klicno opremo za zagotovitev popolne storitve svojim strankam.

LiveAgent ima več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in odlično ceno, ki vam omogoča najboljši način komunikacije s strankami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa storitvi HelpCrunch

Podpora strankam bi morala biti namenjena zagotavljanju strankam več načinov, kako se povezati z vami. Povečajte angažiranost svojih strank in jim pomagajte prek katerega koli kanala, bodisi prek klepeta v živo, Instagrama ali prek telefona.

LiveAgent ima tri plačljive načrte, ki vam ponujajo točno tisto, kar potrebujete, da pokrijete vse. Zanesljiv sistem zahtevkov bo poskrbel za organizacijo celotne komunikacije, vi pa se lahko osredotočite na pomembno – pomoč svojim strankam.

Bi radi imeli hitrejši klepet v živo?

Klepet v živo je bistveno orodje pri zagotavljanju podpore strankam. Ker gre za takojšnjo komunikacijo, bi morala biti prednostna naloga hitrost.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2.5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega. Ne pustite gledalcev strani čakati in jih spremenite v plačljive stranke.

The fastest live chat on the market

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega sistema

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funckij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.

Professional built-in call center software

Podpora klicnega centra

Tako je. Poleg e-pošte, družbenih medijev, baze znanja in klepeta v živo lahko podporo zagotovite tudi s telefonskimi klici. To je enostavno.

Postopek nastavitve je končan v le nekaj minutah in za njegovo izvedbo sploh ne potrebujete posebne opreme. Kličite prek brskalnika, pametnega telefona ali druge opreme po vaši izbiri. Ni potrebe po ponudnikih tretjih oseb, LiveAgent poskrbi za vse to.

Pridobite več in prihranite več

LiveAgent ima tri plačljive načrte, opremljene s funkcijami, ki vam nudijo najboljša orodja za podporo strankam. Če potrebujete kaj dodatnega, lahko kupite ločene funkcije, ki bodo vašemu načrtu dodale vrednost.

LiveAgent je najbolj ocenjena in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več!

Do more customer support for less money

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Related Articles to Alternativa HelpCrunch
Oglejte si najboljšo primerjavo klicnih centrov za leto 2022 na podlagi cene, funkcij, funkcionalnosti in mnenj strank iz Captterra, G2 in drugih!

Alternativa klicnemu centru za prodajo in podporo

Iščete pripomoček za klepet v živo z bogato ponudbo funkcij? Primerjajte rešitve z najboljšo oceno uporabnikov Capterre in najdite alternativo, ki bo zmanjšala obremenitev zahtevkov ter povečala zadovoljstvo strank in prodajo. Preverite tudi najboljše alternative za izdelavo zahtevkov in službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev. Na voljo so visoko uvrščene možnosti glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.

Iščete alternativo za ConnectWise? Spoznajte odličen LiveAgent vstopnični sistem, ki je podprt z neverjetnimi funkcijami in integracijami.

Iščete alternativo ConnectWise?

LiveAgent je prva platforma za klepet v živo in podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po svetu ter je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam. Z uporabo LiveAgenta lahko podjetja povečajo svoje prihodke, zadovoljstvo strank ter ohranijo zvestobo strankam. Sprememba poslovnih ciljev v resničnost je mogoča s pomočjo LiveAgenta, ki omogoča produktivno in učinkovito izvajanje podpore za stranke.

Želite prenesti podatke iz programske opreme Helprace na drugo programsko rešitev? Oglejte si storitev LiveAgent in se prepričajte o njenih prednostih. Še danes začnite z brezplačnim preizkusom.

Prehajate iz programske opreme Helprace?

LiveAgent je orodje, ki ga uporabljajo spletna podjetja za izboljšanje podpore strankam. Je cenovno ugoden, enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja. LiveAgent lahko izboljša produktivnost in učinkovitost storitve za stranke. Številna podjetja poročajo o povečanju zadovoljstva in prodaje strank ter pozitivnih učinkih na odzivni čas in stopnjo konverzije.

Preklopite s Hesk na LiveAgent in si zagotovite večkanalni sistem za zahtevke, ki upravlja s socialnimi mediji in super hiter pripomoček za klepet v živo.

Ali iščete alternativo Hesku?

LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je zelo priljubljeno med uporabniki in ponuja veliko prednosti. Uporaba LiveAgenta je povzročila povečanje zadovoljstva strank in prodaje, odzivni čas pa se je povečal za 60%. Poleg tega LiveAgent omogoča hitrejšo in natančnejšo podporo ter statistični pregled kategorij vstopnic. Vse to pa dosega tudi s pozitivnimi mnenji uporabnikov, ki so ga ocenili kot odlično rešitev z dodano vrednostjo, ki premaga vse druge na trgu, tudi tiste z višjimi cenovnimi ravni.

LiveAgent je odlična alternativa Kustomerju z dostopnimi cenami, odličnim vstopničnim sistemom, in podprta s strani mnogih komunikacijskih kanalov.

Iščete alternativo za Kustomer?

LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo s strankami in jim omogočilo klepet s strankami. Uporaba LiveAgenta je izboljšala zadovoljstvo strank in prodajo ter povečala odzivni čas za 60%. Stopnja konverzije plačanih strank se je po uporabi LiveAgenta povečala za 325%. Vse to je privedlo do izboljšanja produktivnosti in profesionalnega pristopa do strank. LiveAgent je priporočljiv za izboljšanje in učinkovitost storitve za stranke.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico