HelpCrunch je odličen, vendar boste morda želeli poskusiti kaj drugega. LiveAgent je več kot le klepet v živo. Povežite svojo e-pošto, družbena omrežja, bazo znanja in klicno opremo za zagotovitev popolne storitve svojim strankam.
LiveAgent ima več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in odlično ceno, ki vam omogoča najboljši način komunikacije s strankami.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Podpora strankam bi morala biti namenjena zagotavljanju strankam več načinov, kako se povezati z vami. Povečajte angažiranost svojih strank in jim pomagajte prek katerega koli kanala, bodisi prek klepeta v živo, Instagrama ali prek telefona.
LiveAgent ima tri plačljive načrte, ki vam ponujajo točno tisto, kar potrebujete, da pokrijete vse. Zanesljiv sistem zahtevkov bo poskrbel za organizacijo celotne komunikacije, vi pa se lahko osredotočite na pomembno – pomoč svojim strankam.
Klepet v živo je bistveno orodje pri zagotavljanju podpore strankam. Ker gre za takojšnjo komunikacijo, bi morala biti prednostna naloga hitrost.
LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2.5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega. Ne pustite gledalcev strani čakati in jih spremenite v plačljive stranke.
Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!
Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.
LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.
Tako je. Poleg e-pošte, družbenih medijev, baze znanja in klepeta v živo lahko podporo zagotovite tudi s telefonskimi klici. To je enostavno.
Postopek nastavitve je končan v le nekaj minutah in za njegovo izvedbo sploh ne potrebujete posebne opreme. Kličite prek brskalnika, pametnega telefona ali druge opreme po vaši izbiri. Ni potrebe po ponudnikih tretjih oseb, LiveAgent poskrbi za vse to.
LiveAgent ima tri plačljive načrte, opremljene s funkcijami, ki vam nudijo najboljša orodja za podporo strankam. Če potrebujete kaj dodatnega, lahko kupite ločene funkcije, ki bodo vašemu načrtu dodale vrednost.
LiveAgent je najbolj ocenjena in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več!
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami za klepet v živo? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih