Ali iščete alternativo storitvi HelpCrunch?

HelpCrunch je odličen, vendar boste morda želeli poskusiti kaj drugega. LiveAgent je več kot le klepet v živo. Povežite svojo e-pošto, družbena omrežja, bazo znanja in klicno opremo za zagotovitev popolne storitve svojim strankam.

LiveAgent ima več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in odlično ceno, ki vam omogoča najboljši način komunikacije s strankami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa storitvi HelpCrunch

Podpora strankam bi morala biti namenjena zagotavljanju strankam več načinov, kako se povezati z vami. Povečajte angažiranost svojih strank in jim pomagajte prek katerega koli kanala, bodisi prek klepeta v živo, Instagrama ali prek telefona.

LiveAgent ima tri plačljive načrte, ki vam ponujajo točno tisto, kar potrebujete, da pokrijete vse. Zanesljiv sistem zahtevkov bo poskrbel za organizacijo celotne komunikacije, vi pa se lahko osredotočite na pomembno – pomoč svojim strankam.

Bi radi imeli hitrejši klepet v živo?

Klepet v živo je bistveno orodje pri zagotavljanju podpore strankam. Ker gre za takojšnjo komunikacijo, bi morala biti prednostna naloga hitrost.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2.5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega. Ne pustite gledalcev strani čakati in jih spremenite v plačljive stranke.

The fastest live chat on the market

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega sistema

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funckij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.

Professional built-in call center software

Podpora klicnega centra

Tako je. Poleg e-pošte, družbenih medijev, baze znanja in klepeta v živo lahko podporo zagotovite tudi s telefonskimi klici. To je enostavno.

Postopek nastavitve je končan v le nekaj minutah in za njegovo izvedbo sploh ne potrebujete posebne opreme. Kličite prek brskalnika, pametnega telefona ali druge opreme po vaši izbiri. Ni potrebe po ponudnikih tretjih oseb, LiveAgent poskrbi za vse to.

Pridobite več in prihranite več

LiveAgent ima tri plačljive načrte, opremljene s funkcijami, ki vam nudijo najboljša orodja za podporo strankam. Če potrebujete kaj dodatnega, lahko kupite ločene funkcije, ki bodo vašemu načrtu dodale vrednost.

LiveAgent je najbolj ocenjena in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več!

Do more customer support for less money

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Primerjajte nas z drugo programsko opremo za klepet v živo

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami za klepet v živo? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zAlternativa HelpCrunch
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x