Partner
Kaj ja Axigen?
Axigen je e-poštni strežnik in skupinska programska oprema z več funkcijami sodelovanja, ki so na voljo za njihove načrte. Uporabnikom omogoča skupno rabo koledarjev, datotek in stikov ter preverjanje razpoložljivosti in dostopa do programske opreme iz več naprav. Axigen ima večplastno varnost in ponuja enostavno administracijo, zaradi česar je idealen za podjetja z manjšimi IT ekipami.
Kako lahko uporabite Axigen?
Axigen se lahko uporablja kot rešitev za pisarniško sodelovanje in kot e-poštni strežnik. Je enostaven za vzdrževanje, zato je idealen za podjetja, ki iščejo preprosto, a zanesljivo e-poštno rešitev s funkcijami programske opreme za skupine. Prav tako je zelo varen za tiste, ki iščejo dodatno zaščito. Axigen zagotavlja 24/7 podporo strankam za vsako stranko, tako da vam ni treba skrbeti za odpravljanje težav. Lahko se integrira z LiveAgentom. To je idealno za podjetja, ki želijo izboljšati svojo službo za pomoč uporabnikom z namensko rešitvijo za podporo strankam.
Dodajte varno e-pošto v vstopnični sistem iz LiveAgenta in zagotovite najboljšo podporo strankam. Izkoristite arhiviranje e-pošte in zgodovino zahtevkov za spremljanje komunikacije s strankami. LiveAgent ponuja veliko več kot e-poštna sporočila, vstopnični sistem lahko upravlja klepet v živo, klicni center, socialne medije in portal za stranke. Vse je podprto z naprednimi funkcijami, ki vam olajšajo delo.
Univerzalni nabiralnik s hibridnim tokom zahtevkov vam lahko pomaga organizirati komunikacijo. Odgovorite stikom s pripravljenimi sporočili ali vnaprej določenimi odgovori, da zagotovite hitrejšo podporo strankam. Nastavite pravidla za ustvarjanje avtomatizacije, ki skrbi za pogosta ponavljajoča se opravila. Oglejte si celoten seznam funkcij za izdajo zahtevkov in si oglejte, kako lahko pomagajo vaši službi za pomoč uporabnikom.

Kakšne so prednosti integracije Axigena?
- Enostavno vzdrževanje
- 24/7 podpora strankam
- Zelo varen
- Značilnosti sodelovanja
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Kako integrirati Axigen z LiveAgentom?
Axigen je mogoče integrirati z vstopničnim sistemom LiveAgent prek IMAP/POP3. Možnost je enostavno najti v možnostih konfiguracije LiveAgent. Oglejte si spodnji vodnik po korakih, če želite izvedeti, kako integrirati Axigen s svojim vstopničnim sistemom.

- Ali morate najprej nastaviti Axigen? Pojdite na spletno mesto Axigen in izberite načrt, s katerim želite začeti. Axigen ponuja koristen razdelek z dokumentacijo z navodili za namestitev in drugimi viri, ki jih morda potrebujete. Ko dobite dostop do Axigena in ga nastavite, preklopite na LiveAgent in nadaljujte z naslednjim korakom.

- Ko je Axigen nastavljen in pripravljen za uporabo, pojdite na svoj račun LiveAgent. Najprej ustvarite brezplačno preskusno različico če je še nimate. Zdaj pojdite na Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi n kliknite gumb Ustvari na vrhu. Odpre se seznam s ponudniki e-pošte. Na dnu izberite Drugo in v naslednjem oknu kliknite IMAP/POP3.

- Zdaj morate v LiveAgent posredovati svoje podatke o Axigenu, da dokončate integracijo. Izpolnite uporabniško ime, geslo in e-poštni naslov. Nato izberite način pridobivanja ter podatke o strežniku in vrata. Na tem e-poštnem naslovu ne pozabite izbrati oddelka, odgovornega za obdelavo zahtevkov. Ko ste s konfiguracijo zadovoljni, zaključite s klikom na gumb Shrani na dnu okna.

Končali ste. LiveAgent bo zdaj v vaš vstopnični sistem pridobil e-pošto od Axigena. Oglejte si spodnji videoposnetek in si oglejte, kaj še zmore LiveAgent. Lahko tudi brskate po strani s funkcijami, da vidite več možnosti, ali pa si ogledate stran Akademije, če želite izvedeti več o podpori strankam.

Frequently asked questions
Kaj ja Axigen?
Za svoje načrte Axigen ponuja e-poštne strežnike in programsko opremo za skupine z več funkcijami za sodelovanje. Uporabniki programske opreme lahko delijo koledarje, datoteke in stike ter preverjajo razpoložljivost uporabnikov in dostopajo do programske opreme iz več naprav. Varnost je večplastna, administracija pa je z Axigenom enostavna, zaradi česar je popolna za podjetja z majhnim IT oddelkom.
Kako lahko uporabite Axigen?
Poleg tega, da služi kot e-poštni strežnik , Axigen se lahko uporablja kot rešitev za pisarniško sodelovanje. Ker je enostavna za vzdrževanje, je idealna za podjetja, ki iščejo enostavno za uporabo, a zanesljivo e-poštno rešitev z zmožnostmi skupinske programske opreme. Poleg tega je izjemno varen za tiste, ki iščejo dodatno zaščito. Ekipa Axigen zagotavlja 24-urno podporo strankam za vsako stranko, tako da vam ni treba skrbeti za odpravljanje težav. Integracija LiveAgent je na voljo. Podjetja, ki želijo namensko rešitev za podporo strankam za svojo službo za pomoč uporabnikom, se bodo zdela ta rešitev idealna.
Kakšne so prednosti integracije Axigena?
Enostavno vzdrževanje, 24/7 podpora strankam, zelo varno, funkcije sodelovanja.
Kako integrirati Axigen z LiveAgentom?
Pojdite na LiveAgent in odprite Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi. Ustvarite novo e-pošto in izberite Drugo. Izberite IMAP/POP3, vnesite svoje podatke in kliknite Shrani.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja demo različico in najnovejše novice o posodobitvah in popustih. LiveAgent pripravlja vašo nadzorno ploščo po registraciji na platformi, na vaš e-poštni naslov pa bo takoj po namestitvi poslano sporočilo s podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke in ima pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Viator kontakti za pomoč strankam
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte, pomoč strankam in VoIP telefonske sisteme. Ponuja tudi samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center in sistem upravljanja pritožb. Na voljo so tudi kontakti za prodajo in možnost rezervacije demo različice. Quality Unit, LLC je lastnik te programske opreme. Po registraciji se bodo na e-pošto poslali podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.