Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Break-up email – obrazci

Break-up elektronska pošta je ena najbolj učinkovitih elektronskih pošt za spremljanje prodaje, ki jo lahko uporabite, če je prodajna tarča nezainteresirana in se ne odziva na številne ponovne poskuse. Ob pravilni uporabi, vam break-up email lahko pomaga izboljšati stopnjo odziva, ciljne stranke ponovno vključite v prodajni cikel, in zaključite pogodbe, ki bi drugače bile izgubljene.

V bistvu ekipa Katharine Derum, izkušene vodje prodaje pri HubSpotu, opaža 33% dvig stopnje odziva na njihove break-up emaile. Ni čudno, da ta vrsta elektronske pošte postaja čedalje bolj popularna pri prodajalcih v B2B okolju. Tukaj je hiter vpogled v to, kaj točno je  break-up email, vključno z 10 predlogami break-up emailov, ki jih lahko uporabljate pri spremljanju prodajnih priložnosti.

Crocs ceni break-up email
Crocs svojim prejemnikom pove, da bodo odstranjeni s seznama prejemnikov, če nanj ne kliknejo.

Kaj so break-up emaili in zakaj jih pošiljati?

Break-up email je zadnji email, ki ga morate poslati potencialni stranki, ko je minilo že precej časa, odkar ste nazadnje slišali od nje (ali sploh niste dobili odgovora), da bi izzvali odziv. V osnovi služi kot prekinitev vzorca, da pri neodzivnih, počasnih kandidatih spodbudijo odgovor in nujo po ukrepanju, ker je večina njih presenečena, da od prodajalca dobijo ‘poslovilni‘ email. Čeprav večina break-up emailov ne bo požela sadov, obstaja nekaj trdnih razlogov, zakaj jih pošiljati:

  • Break-up emaili dajo kandidatom tisti dodaten zagon, ki ga morda potrebujejo, da se ponovno pridružijo vašemu prodajnemu lijaku in dvignejo vašo stopnjo odziva.
  • Dobro oblikovani break-up emaili pustijo na kandidatih pozitiven vtis in ob naslednji potrebi po vaših izdelkih, boste prvi na seznamu, ki se jih bodo spomnili.
  • Ta email izključi slabe kandidate iz vaše email kampanje in prihrani čas, da se lahko osredotočite na ustreznejše kandidate.
  • Break-up emaili vam omogočajo, da zaključite komunikacijsko zanko, hkrati pa ustvarite nov nadaljnji komunikacijski cikel v prihodnosti.

Break-up email zadeve

  • Zahvala od [znamka]
  • Nasvidenje od [znamka]
  • Ugibam, da je to slovo?
  • Naj ostanem ali grem?
  • Ste še vedno zainteresirani o [njihov cilj]?
  • Dovoljenje za zaprtje vaše datoteke?
  • Čas, da se razidemo
  • Še zadnjikrat
  • Nismo slišali od vas
  • Niste vi krivi. Jaz sem.
  • Preden grem…
  • Se bom oglasil za 6 mescev
  • [Ime], moj zadnji poizkus, razen če se hočete ponovno povezati

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates,<br /> thus helping you improve<br /> customer service. Curious about all<br /> the opportunities?

Try LiveAgent

10 break up email obrazci

Break-up emaili so lahko učinkoviti tako za odhodne klice (ko kandidatom, ki prej z vami niso sodelovali, pošiljate tako imenovane hladne emaile) in dohodne emaile (ko kandidatom, ki so na določeni točki pokazali zanimanje za vašo ponudbo, pošiljate follow-up emaile). Kakršen koli je že primer, teh 10 break-up email predlog vam lahko služi kot začetna točka za vašo lastno follow-up sporočilo za neodzivne kandidate.

Vljudni & formalni break-up emaili

Neformalni break-up emaili

Neposredni break-up emaili

Kratki & enostavni break-up emaili

Break-up emaili s poudarkom na vrednotah

Deljenje koristnih informacij

Pridobivanje dovoljenja za zaprtje njihovega profila

Vzpostavitev novega follow-up cikla

Zabaven break up email

‘Poslovilni’ break up email

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolg bi naj bil break-up email?

Dolžina vašega emaili je pomembna. Če je vaše sporočilo predolgo, ga nekateri uporabniki morda ne bodo prebrali do konca, in če je prekratko, bodo imeli občutek, da niste zagotovili zadostne količine informacij. Zato naj bo dolžina emaila med 75 do 100 besed.

Je email trženje učinkovito pri zadrževanju strank?

Email trženje je učinkovito, če ga uporabimo, ko se pogovarjamo s strankami. Je dober primer, kako se lahko sporazumevate z vašo stranko in ji pomagate, da se počuti slišano. Številnim podjetjem to ne uspe in zato stranke izgubijo zaupanje v podjetje.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolg bi naj bil break-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dolžina vašega emaili je pomembna. Če je vaše sporočilo predolgo, ga nekateri uporabniki morda ne bodo prebrali do konca, in če je prekratko, bodo imeli občutek, da niste zagotovili zadostne količine informacij. Zato naj bo dolžina emaila med 75 do 100 besed. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Je email trženje učinkovito pri zadrževnaju strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email trženje je učinkovito, če ga uporabimo, ko se pogovarjamo s strankami. Je dober primer, kako se lahko sporazumevate z vašo stranko in ji pomagate, da se počuti slišane. Številnim podjetjem to ne uspe in zato stranke izgubijo zaupanje v podjetje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj morate poslati break-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Break-up emaili dajo kandidatom tisti dodaten zagon, ki ga morda potrebujejo, da se ponovno pridružijo vašemu prodajnemu lijaku in dvignejo vašo stopnjo odziva.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico