Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Vprašanja iz ankete o zadovoljstvu strank

Vprašanja iz ankete o zadovoljstvu strank

Različne študije so pokazale, da:

  • Nezadovoljna stranka bo povedala od 9 do 15 ljudi o svojih negativnih izkušnjah s podjetjem
  • V povprečju potrebujete 12 pozitivnih izkušenj, da nadomestite eno nerazrešeno negativno izkušnjo
  • Stranke, ki vašemu podjetju dajo oceno 5 zvezdic na lestvici od 1 do 5, imajo 6-krat večjo verjetnost, da bodo ponovno kupile pri vas

To pomeni, da so vložki za podjetja visoki, ko gre za zadovoljstvo strank, ankete o zadovoljstvu strank pa so eden najučinkovitejših načinov, da ugotovite, kako se vaše stranke počutijo o vašem podjetju. Ankete pomagajo tudi ugotoviti, kaj deluje, kaj ne in kaj morate izboljšati, da lahko svojim strankam zagotovite boljšo izkušnjo.

ankete-strank-za-meritev-in-spremljanje-zadovoljstva-Nicereply
Nicereply raziskave CSAT

Kaj so ankete o zadovoljstvu strank?

Ankete o zadovoljstvu strank so vprašalniki, zasnovani tako, da podjetjem pomagajo razumeti stopnjo zadovoljstva, ki jo imajo njihove stranke z njihovimi izdelki, storitvami, osebnimi izkušnjami, podobo blagovne znamke ali podporo strankam. Splošni namen raziskav o zadovoljstvu strank je oceniti, kako zadovoljne ali nezadovoljne so vaše stranke z različnimi vidiki vaših izdelkov, storitev ali procesov.

Raziskave o zadovoljstvu strank lahko vključujejo različne vrste vprašanj, kot so vprašanja z več izbirami (vprašanja na lestvici ocen, vprašanja ‘da/ne’ na binarni lestvici, nominalna vprašanja, vprašanja Likertove lestvice, vprašanja s semantičnimi razlikami) in odprta vprašanja ali katera koli kombinacija zgoraj omenjena vprašanja.

ankete-strank-Nicereply-glede-ocene-agentov
Integrirajte Nicereply ankete o zadovoljstvu strank v vaša e-poštna sporočila LiveAgent

Najboljše prakse za raziskave zadovoljstva strank

  • Naj bo kratka – ankete z 1-3 vprašanji imajo najvišjo povprečno stopnjo izpolnjevanja (83,34 %)
  • Zastavljanje vprašanj, ki imajo dobro opredeljen namen in močan razlog za vključitev
  • Ne zastavljajte večplastnih vprašanj, ki zadevajo več kot eno težavo
  • Izogibajte se uporabi internega ali industrijskega žargona, ki bi anketirance lahko zmedel
  • Uporabite vprašanja da/ne, ko postavljate vprašanje, ki ima preprost odgovor
  • Dovolite povratne informacije odprtega besedila – morda boste odkrili nove vpoglede, ki jih niste pričakovali
  • Prepričajte se, da je vaša anketa optimizirana za mobilne naprave.
  • Odločite se za najboljše metode distribucije anket za vaše podjetje (e-pošta, pojavna okna na strani, pripomočki za povratne informacije itd.)
  • Pomislite na idealen čas za distribucijo svojih anket v različnih fazah življenjskega cikla stranke
  • Ponudite anketirancem bonus (če je to smiselno) – študije so pokazale, da lahko spodbude povečajo stopnjo odgovora na anketo za 5 % do 20 %.
  • Strankam se zahvalite za povratne informacije, ne glede na naravo povratnih informacij

Vprašanja iz ankete o zadovoljstvu strank

Če želite od svojih strank pridobiti dragocene povratne informacije, jim morate zastaviti prava vprašanja. Spodaj je nekaj najpogostejših vprašanj iz ankete o zadovoljstvu strank (splošna in specifična za izdelek), ki jih lahko uporabite pri ustvarjanju lastnih anket CSAT.

Splošna vprašanja o povratnih informacijah strank

Vprašanja o anketi o povratnih informacijah o izdelkih SaaS

Vprašanja iz ankete o izkušnjah strank

Vprašanja o anketi o storitvah za stranke

Vprašanja za povratne informacije o spletni strani

Anketa o zadovoljstvu strank – Pogosto zastavljena vprašanja

Katera vprašanja naj zastavim za povratne informacije strank?

Zastavite si nabor vprašanj, ki vam bodo pomagala razumeti prednosti in slabosti vašega dela ter razloge za zadovoljstvo ali nezadovoljstvo strank.

Kako ocenjujete zadovoljstvo strank?

Z anketami lahko zbirate povratne informacije strank. Nekatere stranke se bodo v zameno za nagrado odločile izpolniti anketo, druge pa se bodo odzvale, ker so pripravljene deliti svoja mnenja.

Kako naj sestaviš vprašanja za anketo?

Pri oblikovanju ankete si zastavite vprašanja, ki so:

  • Jasna, neposredna in enostavna za odgovarjanje anketirancev
  • Odprta
  • Specifična – zagotoviti dovolj informacij za odgovor nanje in ne premalo
  • Zaprta – ponuditi anketirancem omejen nabor možnih odgovorov (več izbire), namesto da jih prosite, da napišejo vse odgovore

Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.

Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br /> manually? Put an end to it with LiveAgent!

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katera vprašanja naj zastavim za povratne informacije strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Zastavite si nabor vprašanj, ki vam bodo pomagala razumeti prednosti in slabosti vašega dela ter razloge za zadovoljstvo ali nezadovoljstvo strank.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako ocenjujete zadovoljstvo strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Z anketami lahko zbirate povratne informacije strank. Nekatere stranke se bodo v zameno za nagrado odločile izpolniti anketo, druge pa bodo odgovorile, ker so pripravljene deliti svoja mnenja.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako sestaviti vprašanja za anketo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Pri oblikovanju ankete morate zastaviti vprašanja, ki so: – Jasna, neposredna in za anketirance enostavna za odgovore. – Odprta – Specifična, saj nudijo dovolj informacij, da nanje odgovorijo, in ne premalo. – Zaprta, da se anketirancem ponudi omejen nabor možnih odgovorov (več izbire), namesto da bi jih prosili, naj napišejo vse odgovore.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico