Imate težave z zagotavljanjem dobrih storitev v času koronavirusa?

Nastavite programsko opremo za delo na daljavo in takoj boste opazili rezultate.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Nudenje odlične storitve za stranke in hkrati skrb za varnost zaposlenih v času pandemije je lahko zelo zahtevno. Najpomembnejše je, da ostanete mirni, se organizirate in razmišljate izven okvirjev. Če želite nekaj nasvetov, kako voditi podjetje v teh težkih časih, berite dalje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Storitve za stranke v času korona virusa

man swiping on tablet standing

Kaj je koronavirus?

COVID-19 je novi koronavirus, ki se je, decembra 2019, pojavil na Kitajskem. Virus se širi s človeka na človeka po zraku. Simptomi vključujejo kašelj, povišano telesno temperaturo in oteženo dihanje. V nekaterih primerih je virus tudi smrtno nevaren, najbolj pa so ogroženi starejši ljudje in ljudje s kardiovaskularnimi in respiratornimi boleznimi.

Najboljši način, da se izognete virusu, je izogibanje fizičnim kontaktom, pogosto umivanje rok, pokrivanje ust ob kašljanju in kihanju z robčkom in izogibanje dotikanju oči, nosu in ust.

Kakšen vpliv ima to na podjetja?

Koronavirus je že vplival na svetovno gospodarstvo. Delniški trgi so potonili, potovanja so bila prepovedana in uvedene so bile karantene. Ponekod so, zaradi panike, ljudje popolnoma izpraznili trgovine.

Številne evropske vlade so v preventivne namene odredile začasno zaprtje vseh nenujnih podjetij in organizacij (z izjemo lekarn, živilskih trgovin, pošt, zdravstvenih ustanov).

Kako pripraviti vaše podjetje na koronavirus

Razumemo, da se vseh dejavnosti ne da opravljati na daljavo. V primeru, da je vaše podjetje spletna trgovina ali pa se ukvarja s prodajo programske opreme, pa lahko veliko dela zaposleni opravijo od doma. Vaši agenti za storitve za stranke, razvijalci, prodajalci in tržniki lahko svoje računalnike odnesejo domov in delajo na daljavo. V bistvu ni potrebe po nobenih spremembah — dokler imajo vaši zaposleni visoko delovno etiko in ostajajo motivirani.

Ponudite kompenzacijo in kompromise

Če ne morete pošiljati svojih izdelkov ali izvajati storitev (na primer letalska družba, na katero je vplivala prepoved potovanj), ponudite svojim strankam kompromisno nadomestilo. Če ne morete povrniti sredstev, lahko stranki ponudite bon v vrednosti njihovega nakupa, ki ga lahko v prihodnosti vnovčijo.

V primeru, da se boste lotili poravnav na ta način, bodo vaše stranke bolj razumevajoče in bodo v prihodnje zopet kupovale pri vas.

Ublažite izgube

V teh časih je pomembno, da se ublažite izgube. Osredotočite se na tiste stvari, ki delujejo. Ponudite neplačan dopust, pustite ljudem, da razmišljajo o dobičkonosnih projektih. Odpovejte se dobičku podjetja v dobro ljudi in njihove finančne varnosti. Ponujajte pakete, ki bodo na dolgi rok prinesli manj prihodkov, bodo pa rešili denarne težave že danes. Razmišljajte pametno in umirjeno.

man with beard holding pencil

Naredite tisto, za kar nikoli niste imeli časa

Osredotočite se na stvari, za katere nikoli niste imeli časa. Mogoče je čas za preoblikovanje spletne strani, s katero ste odlašali. Lahko bi se spet posvetili blogu. Bodite ustvarjalni, ker vedno obstaja priložnost za izboljšave.

Vpliv na sektor storitev za stranke

Povračila

Ko imate opravka s povračili sredstev in odpovedmi, je zelo pomembno, da upoštevate človeški faktor in ostanete fleksibilni ter razumevajoči do vaših strank.

Poplava klepetov/klicev

Krmarite med dolgimi čakalnimi vrstami za klice in klepet s pametnim usmerjanjem klicev, IVR-jem ali pred-klepetnimi obrazci. Svojim agentom omogočite čas in prostor, da se organizirajo in uspešno odgovorijo na vsa vprašanja strank.

Smiley face icon

Zmanjšano zadovoljstvo strank

Ostanite motivirani in poskušajte razumeti, da je upad zadovoljstva strank le začasen. Poskušajte najti nov način pristopanja do strank, ki bo spremenil negativno izkušnjo v pozitivno.

Poiščite navdih

Za inspiracijo vzemite primer podjetja Martinus. Slovaška prodajalna knjig nadaljuje s spletno podporo strankam. Agenti za storitve za stranke so pripravljeni svetovati kupcem o njihovi izbiri knjig preko video klepeta in tako pričarajo nepozabno izkušnjo, ki je tudi zelo učinkovita.

Prilagodite sredstva

Ker je količina zahtevkov velika in se le povečuje, je pomembno, da po potrebi prerazporedite zaposlene v ekipo za podporo strankam. Tudi, če ti zaposleni niso najbolj tehnično podkovani glede izdelka in vprašanj na to temo, jim lahko dodelite “začetniške” zahtevke, kot so “Kako ponastavim geslo?” ali “Kako nadgradim svojo naročnino?”.

Tako se bodo lahko bolj podkovani agenti posvetili kompleksnejšim in pomembnejšim vprašanjem. To je koristno za vse, saj svojih strank ne boste pustili čakati, poleg tega pa lahko izkoristite razpoložljivo delovno silo brez odpuščanja ali novih zaposlitev.

Prilagodite izmene agentov

Ko je količina zahtevkov izjemno visoka, je pomembno, da prilagodite delovne izmene agentov in omogočite 24/7 podporo. Če delovnih izmen ne morete spreminjati, razmislite o načinih nudenja podpore, ko niste razpoložljivi. Razmislite o bazah znanja, forumu, člankih z navodili za uporabo, Youtube vsebini — o vsem, kar lahko stranka izkoristi za samopomoč.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljanje izjemne podpore strankam.

black Slido logo

Povečajte število agentov

Če imate možnost začasne zaposlitve dodatnih agentov na daljavo za pomoč strankam, potem to tudi storite. Kar nekaj ljudi je ostalo brez dela in so v težki finančni situaciji, zato bi to predstavljalo lepo priložnost za marsikoga.

Prednastavljena sporočila

Pošiljanje prednastavljenih sporočil in avtomatizacija določenih odgovorov sta odlična načina za hitro reševanje zahtevkov. Na primer, prednastavljena sporočila so lahko samodejno poslana vsem, ki zahtevajo povračilo sredstev. Sporočilo mora vsebovati navodilo, ki pelje stranko skozi postopek in odgovore na vsa pogosto zastavljena vprašanja glede povračila sredstev.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitev brezplačnega prenosa z večine priljubljenih platform za nudenje podpore strankam.

Prednosti vpogleda v tipkanje sporočila v realnem času

Vse, kar vam prihrani čas v obdobju, ko je število zahtevkov visoko, je prednost. Uporabite napredna orodja za podporo strankam, kot je vpogled v tipkanje sporočila v realnem času. Ta vam omogoča, da imate vpogled v strankino sporočilo še preden pritisne tipko za pošiljanje. Tako dobite dodaten čas za brskanje po njihovih preteklih naročilih, zahtevkih in ostalih pomembnih informacijah, ki jih boste morda potrebovali.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Ostanite mirni

Ključnega pomena je, da ostanete pozitivni in motivirani. Razmišljajte o rešitvah izven okvirjev, ki bodo pomagale vašim strankam in agentom. Vedite, da je to začasna situacija in da se bo kmalu vse vrnilo v normalno stanje.

Če potrebujete rešitev za podporo strankam, ki bo izpolnila vse vaše zahteve za delo na daljavo, preizkusite programsko opremo LiveAgent. Ponujamo vgrajen klicni center, sistem za izdelavo zahtevkov in lasten klepet v živo.

Razlogi, zakaj so podjetja prešla na LiveAgent

Povezani članki zStoritve za stranke v času koronavirusa
Danes napredujte s programsko opremo za interakcijo s strankami. Bodite na tekočem z vsemi zahtevami strank in izboljšajte izkušnjo strank na vseh kanalih.

Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami

Odkrijte najboljšo programsko opremo za interakcijo s strankami v letu 2022 z LiveAgent! Zagotovite prilagojeno podporo na vseh stičnih točkah brez namestitvenih pristojbin in kreditne kartice. Začnite 14-dnevni brezplačni preizkus in izboljšajte izkušnjo svojih strank preko več kanalov. Poskusite LiveAgent danes!

Ali stranke, ki uporabljajo vaše gostovanje, potrebujejo bolj kvalitetno pomoč? Dajte jo jim s pravo programsko opremo. Preizkusite LiveAgent, 14 dni brezplačno, brez pripetih nizov.

Programska oprema za pomoč uporabnikom za spletno gostovanje

Izboljšajte svojo storitev za stranke v industriji spletnega gostovanja z LiveAgent. Zagotovite vrhunsko podporo, zmanjšajte obremenitev zahtevkov, zaščitite podatke in povečajte prihodke, vse s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom brez kreditne kartice. Pridružite se več kot 21.000 podjetjem, ki že zaupajo naši programski opremi.

Preizkusite najboljšo programsko opremo za sledenje strankam na trgu. LiveAgent je dosledno priznan kot najboljše orodje za sledenje strankam za mala in srednje velika podjetja.

Ukrepajte ob pravem času s programsko opremo za sledenje strankam

Spoznajte najboljšo programsko opremo za sledenje strankam! LiveAgent ponuja večkanalno podporo, vpoglede in 14 dni brezplačnega preizkusa."

LiveAgentov spletni seminar za storitve za stranke se osredotoča na večkanalno rešitev za pomoč uporabnikom. Vključeni so klepet v živo, programska oprema za izdelavo zahtevkov, klepet v živo, vgrajeni klicni center in še veliko več. LiveAgentova brezplačna preizkusna različica je na voljo za omejen čas.

Preberite vse o LiveAgentovih spletnih seminarjih

Učite se s spletnimi seminarji LiveAgent in izboljšajte storitve za stranke. Brezplačno 14-dnevno testiranje brez vezave.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start a Free Trial x