Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ocena zadovoljstva strank

Kaj je ocena zadovoljstva strank?

Stranke lahko posredujejo povratne informacije, potem ko je bil njihov zahtevek rešen. To naredite z enostavnim vprašalnikom z dvema možnostma: dobro ali slabo oceno. Stranke lahko pustijo tudi komentar, če želijo izraziti svoje mnenje. Ocena zadovoljstva strank je odličen način za preverjanje učinkovitosti vaših agentov.

Ocene lahko posredujejo le stranke, ne pa tudi agenti, tudi če so odprli zahtevek.

Ocena zadovoljstva strank
Koncept povratnih informacij strank. Ročno preverjanje odlične ocene v anketi. Vektorska ilustracija ploskega oblikovanja

Pogosta vprašanja

Kaj je ocena zadovoljstva strank?

Ocena zadovoljstva strank je merilo, ki nam pokaže, kako zadovoljna je stranka s storitvami za stranke. Na to lahko odgovori potem, ko zastopnik razreši njihovo težavo. Običajno se to naredi s preprostim vprašalnikom, kjer lahko napišejo, ali je ocena dobra ali slaba.

Kako izračunati oceno zadovoljstva strank?

Oceno zadovoljstva strank je mogoče na primer izračunati s preprostim vprašalnikom, ki bo stranki na voljo po rešitvi njene vloge. Stranka daje pozitivno ali negativno oceno in na lestvici ocen strank lahko ocenimo, ali so stranke zadovoljne s storitvijo.

Kako izboljšati oceno zadovoljstva strank?

Če želite povečati oceno zadovoljstva strank, morate razviti svojo storitev za stranke. Ne pozabite na svoje stranke individualno in bodite pozorni nanje kot posameznike. Dajte svojim strankam možnost, da na različne načine stopijo v stik z vami, da izberejo najboljše za njih. Na težave strank se odzovite čim hitreje in enostavno. Zbirajte povratne informacije in ocene strank. Uporabite jih za izboljšanje svojih dejanj.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico