Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Upravljanje storitev za stranke

Kaj je upravljanje storitev za stranke?

CRM je upravljanje, ki ga vodijo stranke, poslovni pristop, za katerega je značilno aktivno ustvarjanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami. Ti odnosi morajo biti v korist tako kupcu kot podjetju, kar odpravlja neetično vedenje do strank.

Upravljanje storitev za stranke se včasih obravnava kot tehnologija zbirke podatkov, ki jo podpira proces zbiranja, obdelave in uporabe informacij o strankah podjetja.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni upravljanje storitev za stranke?

Upravljanje storitev za stranke je proces upravljanja vseh vidikov, povezanih s storitvami za stranke. Za nadzor nad njim je dobro imeti sistem, ki bo zagotovil nadzor nad vsakim korakom stranke. Je vir podatkov o strankah, njihovem številu in na primer zadovoljstvu z nakupi in storitvami za stranke.

Ali je mogoče avtomatizirati upravljanje storitev za stranke?

Seveda je mogoče avtomatizirati upravljanja storitev za stranke. Na trgu je veliko načinov, ki podpirajo dejavnosti, ki jih ne izvajajo zgolj ljudje, ker jih je mogoče avtomatizirati. Zahvaljujoč temu pridobivamo čas, ki ga lahko namenimo upravljanju virov, ki niso primerni za avtomatizacijo - bolj človeških in čustvenih.

Kako izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke?

Če želite izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke, je vsekakor vredno uvesti rešitve, ki avtomatizirajo upravljanje storitev za stranke. Druga pomembna točka je poslušanje agentov, ki so na prvem mestu pri ravnanju s strankami. Zaradi boljšega upravljanja delujejo bolje. Prav tako morate prisluhniti strankam, katerih povratne informacije so izredno pomembne, saj gre za storitve za stranke.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico