Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Usposabljanje za storitve za stranke

Kaj je usposabljanje za storitve za stranke?

Če podjetja lahko presežejo pričakovanja strank, nudijo odlično podporo strankam. Usposabljanje za storitve za stranke ali CST je dejavnost – poučevanje predstavnikov strank, kako uporabljati pozitiven jezik, se odzvati z vrednostjo ali komunicirati z jezno stranko.

Naučijo se novih znanj ali informacij o izdelkih ali storitvah, da bi povečali zadovoljstvo in zvestobo strank. Predstavniki strank postanejo bolj profesionalni in usposobljeni. Prav tako lahko podjetjem pomaga povečati prodajo, prihodke in znižati stroške.

Pogosta vprašanja

Kaj je usposabljanje za storitve za stranke?

Usposabljanje za storitve za stranke (CST) je usposabljanje za zaposlene v organizaciji, cilj pa je razviti njihovo znanje, veščine in kompetence, ki bodo povečale zadovoljstvo strank. Vsak zaposleni, ki ima stik s stranko, bi moral opraviti takšno usposabljanje, s posebnim poudarkom na skupini za pomoč strankam.

Kdo naj sodeluje pri usposabljanju za storitve za stranke?

Vsak zaposleni, ki ima stik s stranko, bi se moral udeležiti usposabljanja za pomoč strankam. Ne glede na to, ali gre za osebo, ki dela v skupini za pomoč uporabnikom, ali za člana tržnega oddelka ali za nekoga, ki dela na recepciji pisarne organizacije. Zahvaljujoč temu imajo vsi osnovno znanje, ki organizacijo pred strankami predstavlja profesionalno in stranko postavlja v središče pozornosti.

Kakšne so vrste usposabljanja za storitve za stranke?

Vrste usposabljanja za storitve za stranke so odlične. Prva je usposabljanje pod vodstvom inštruktorjev. Ta oblika je zelo interaktivna in vam omogoča pogovor in izmenjavo znanja. Drug primer je webinar, ki je bolj enostranski spletni seminar, vendar lahko udeleženci običajno postavljajo vprašanja in vodijo pisne razprave. Naslednja oblika je e-učenje, ki ga lahko individualno zaključite doma. Sledi mentorstvo. V tem primeru se običajno ukvarjamo z delom 1 na 1. Poleg tega imamo navodila, ki pojasnjujejo, kako opraviti delo, elektronski sistem za pomoč pri produktivnosti (EPSS), ki zaposlenim pomaga pridobiti tehnična znanja, ki jih potrebujejo za zagotavljanje odličnih storitev za stranke..

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico