Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Storitev za stranke

Kaj je storitev za stranke?

Storitve za stranke so proces interakcije med stranko in izdelkom ali ponudnikom storitev. Storitve za stranke pomagajo ljudem pri reševanju njihovih težav ali vprašanj ter gradijo odnose s strankami.

Odlična storitev za stranke lahko doda veliko vrednost izdelkom ali storitvam. Zato je zelo pomemben del vsakega podjetja. Glavni cilj je zadovoljna stranka. Predstavniki storitev za stranke morajo biti usposobljeni in imeti dobro znanje o izdelkih in storitvah. Prav tako morajo biti potrpežljivi, pozitivni in imeti komunikacijske sposobnosti.

Pogosta vprašanja

Kakšna je definicija storitve za stranke?

Služba za stranke je neposredna interakcija med stranko, ki opravi nakup, se zanj zanima ali ima težave z nakupom in predstavnikom podjetja, iz katerega prihaja izdelek ali storitev. To je ključni vidik, ki zagotavlja zadovoljstvo potrošnikov, katerega cilj je zagotoviti zadovoljstvo strank ter vzpostaviti odnose in zvestobo blagovni znamki.

Kaj so osnove storitev za stranke?

Storitve za stranke bi morale biti osredotočene predvsem na stranke. Zato sta empatija in potrpežljivost izjemno pomembni lastnosti, ki bi morali biti značilni za servisno ekipo. Takrat lažje razume odnos stranke, ki pa ni nujno, da je vedno »vljuden«. Poleg tega je osnova storitev za stranke učinkovita in jasna komunikacija ter poznavanje izdelkov in storitev.

Kako izboljšati storitve za stranke?

Če želite izboljšati storitve za stranke, se morate osredotočiti na nekaj stvari. Najprej nenehno razvijajte komunikacijske sposobnosti svoje ekipe. Zastopniki se morajo izražati v preprostem jeziku, brez zapletenih stavkov in morajo imeti podrobno znanje o izdelkih, storitvah in podjetju. Poleg tega mora biti storitev večkanalna in strankam omogoča stik prek izbranega kanala. Zato je vredno uporabiti sistem za pomoč strankam, ki bo olajšal delo agentov in avtomatiziral številne dejavnosti.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico