Kaj je enotna prijava?
Z enotno prijavo lahko uporabite en niz poverilnic za prijavo v dve ali več aplikacij. Deluje tako kot vaš Google Račun, kjer z istimi poverilnicami za prijavo dostopate do e -pošte, koledarja, pogona in drugih aplikacij.
Enotna prijava je uporaben element, saj prinaša boljšo uporabniško izkušnjo in udobje. V LiveAgentu lahko stranke uporabljajo SSO z drugimi spletnimi aplikacijami, ki temeljijo na PHP, kot sta WordPress ali Magento.
For example in WordPress, after the administrator of WordPress logs in, he/she can access LiveAgent Agent panel directly from their admin menu.
Frequently Asked Questions
Kaj je enotna prijava?
Enotna prijava je storitev, ki omogoča preverjanje pristnosti seje in uporabnika. Uporabniku omogoča uporabo enega samega nabora poverilnic za prijavo (ime in geslo) za dostop do več aplikacij.
Ali je enotna prijava varna?
Enotna prijava zmanjšuje možnost hekerskega napada. Uporabnik se prijavi le enkrat na dan in za to uporabi en niz poverilnic. To izboljša varnost v organizaciji. Če za vsako aplikacijo potrebujejo ločeno geslo in ime, je to manj varno.
Ali LiveAgent ponuja možnost enotne prijave?
LiveAgent ima možnost enotne prijave z drugimi aplikacijami, ki temeljijo na PHP, kot sta WordPress ali Magento.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.