Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pripomoček za povratne informacije

Kaj je pripomoček za povratne informacije?

Pripomoček za povratne informacije je orodje, ki se uporablja na kateri koli spletni strani ali v aplikaciji, v kateri podajate povratne informacije o izkušnjah, ki so jih imeli. Lahko ima na primer katero koli obliko; lahko je anketa ali samo obrazec.

Uporabnikom je v pomoč tudi, ker imajo verjetno med uporabo nove aplikacije/spletnega mesta, težave in vi pri pri ugotavljanju, kaj popraviti. V teh primerih je pripomoček za povratne informacije najlažji način, da se stranke rešijo vseh težav, s katerimi se srečujejo. Prav tako je dobro, da podjetje ve, kako lahko izboljšti svojo spletno stran za svoje stranke.

Pogosta vprašanja

Kakšna je definicija pripomočka za povratne informacije?

Pripomoček za povratne informacije je odličen vir povratnih informacij strank o napredku nakupa in storitvah za stranke. Lahko ima različne oblike. To je lahko majhna raziskava zadovoljstva strank, ki je vdelana v vašo aplikacijo ali spletno mesto, ali pa pripomoček z lestvico od 1 do 5, ki vam omogoča, da ocenijo stranke splošno zadovoljstvo z vašimi izdelki in storitvami.

Kakšna je vloga pripomočka za povratne informacije?

Glavna vloga pripomočka za povratne informacije je enostavno zbiranje povratnih informacij. Z njim lahko od strank zahtevate več informacij z nizkim vstopnim pragom. Poleg tega lahko na hitro zbirate povratne informacije in enostavno dobite povratne informacije. Poleg tega stranki pokažete, da vam je mar zanjo, izboljša pa celoten prodajni proces in avtomatizira dejavnosti storitev za stranke.

Ali lahko nastavite pripomoček za povratne informacije v LiveAgent?

V LiveAgent lahko nastavite pripomoček za povratne informacije. To olajša pridobivanje povratnih informacij od strank. Lahko ga postavite kamor koli (ali na mesta) na svojem spletnem mestu. To je odličen način, da se hitro znebite težav na strani odjemalca. Zahvaljujoč temu podjetje hitro prejme signal o napakah ali težavah.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico