Kaj je GDPR?
Splošna uredba o varstvu podatkov je uredba, oblikovana za poenotenje varstva podatkov v Evropski uniji. Njen glavni cilj je zaščititi osebne podatke evropskih državljanov.
Frequently asked questions
Kako definirate GDPR?
GDPR ali Splošna uredba o varstvu podatkov je pravni okvir, ki opredeljuje smernice za zbiranje in obdelavo osebnih podatkov ljudi, ki živijo na ozemlju Evropske unije. Uredba se uporablja ne glede na to, kje se nahaja spletna stran, zato jo je treba uporabiti za vsa spletna mesta, ki so namenjena evropskemu občinstvu.
Kakšna so načela GDPR?
Splošna uredba o varstvu podatkov opredeljuje sedem ključnih načel v zvezi z osebnimi podatki, in sicer zakonitost, poštenost in preglednost, omejitev namena, minimiziranje podatkov, natančnost, omejitve shranjevanja, integriteto in zaupnost, tudi varnost in odgovornost. Jasno opredeljuje, kako je mogoče zbirati podatke, kako jih obdelati in kako z njimi varno upravljati.
Kje lahko izveste več o GDPR?
Splošno uredbo GDPR lahko vidite neposredno na spletnem mestu GDPR.eu, ki vsebuje popoln vodnik o skladnosti z uredbo GDPR. Je vir informacij za posameznike in organizacije, ki preučujejo skladnost svojih dejavnosti z GDPR in kaj morajo storiti, da bodo njihove dejavnosti v skladu z GDPR.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.
Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.