Kakšna so poslovna pravila?
Avoid customer representative dissatisfaction from doing the really boring work. Let some processes to run automatically. Set up business rules in your help desk. Rules help you to make preordained actions in software. Set up conditions and when they met, an action is made. Business rules are often used to transfer a ticket, change ticket priority, send answer, change SLA level, add or remove tags and much more. They save time and bring many benefits. They help agents to stay concentrated.
Learn more about rules in LiveAgent.
Watch a video about business rules
Business rules are a set of conditions defined to help streamline and automate business processes. LiveAgent help desk software takes advantage of these rules to ensure efficient customer service and ensure that customer inquiries are addressed in a consistent manner. With LiveAgent, tickets can be automatically assigned based on business rules, ensuring faster response times and improved customer satisfaction. Business rules can be customized and modified to suit the specific requirements of the organization using the help desk software.
Topics
- trendi v digitalnem marketingu
- vpliv socialnih omrežij na marketinške strategije
- pomembnost personalizacije v digitalnem marketingu
Video summary
Video govori o najnovejših trendih v digitalnem marketingu. Poudarek je na vplivu socialnih omrežij na marketinške strategije. Poleg tega pa avtorji govorijo o pomembnosti personalizacije v digitalnem marketingu in kako doseči večjo angažiranost občinstva.
Expert’s note
Učinkovita poslovna pravila izboljšajo učinkovitost podpore strankam in zmanjšajo čas odziva.
Služba za stranke v angleščini: Pomiritev razočaranih strank
Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.
Podjetja naj uporabijo usposabljanje in podatke o storitvah za stranke za izboljšanje uspešnosti agentov in zagotovitev učinkovitejše storitve. Klepet v živo na spletnem mestu omogoča učinkovito podporo in povečuje zadovoljstvo strank. Upravljanje pričakovanj je ključno za gradnjo močnih odnosov s strankami.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.