Kakšna so poslovna pravila?
Izogibajte se nezadovoljstvu predstavnika strank pri opravljanju res dolgočasnega dela. Dovolite, da se nekateri procesi samodejno izvajajo. Poslovna pravila nastavite v službi za pomoč uporabnikom. Pravila vam pomagajo pri vnaprej določenih dejanjih v programski opremi. Postavite pogoje in ko se izpolnijo, se izvede dejanje. Poslovna pravila se pogosto uporabljajo za prenos zahtevkov, spremembo prioritete zahtevkov, pošiljanje odgovora, spremembo ravni SLA, dodajanje ali odstranjevanje oznak in še veliko več. Prihranijo čas in prinašajo številne koristi. Agentom pomagajo ostati koncentrirani.
Naučite se več o pravilih v LiveAgent.

FAQ
Kakšna so poslovna pravila?
Poslovna pravila vsebujejo podrobna navodila, kako opravljati vsakodnevna opravila. Prav tako lahko ustvarite pravila na plošči LiveAgent. Zahvaljujoč temu boste imeli možnost bolj avtomatiziranih dejavnosti. Poslovna pravila se običajno uporabljajo za pošiljanje vstopnic, odstranjevanje ali dodajanje oznak (oznak) ter spreminjanje ravni SLA.
Kako ustvariti poslovna pravila?
Če želite ustvariti poslovna pravila na plošči, pojdite na »Konfiguracija«. Nato izberite zavihka »Avtomatizacija« in »Časovna pravila«. Zahvaljujoč pravilom lahko določite, kakšni zahtevki naj gredo v določene oddelke, katere oznake naj se ujemajohed with them, when the system is to mark tickets as spam.
Zakaj so pomembna poslovna pravila??
Poslovna pravila so pomembna, ker še bolj podpirajo avtomatizacijo dela, tako da agentom ni treba opravljati nepotrebnega dela in so učinkovitejši. Učinkovita pravila pomagajo tudi pri usmerjanju, kako naj delo poteka.
Expert note
Učinkovita poslovna pravila izboljšajo učinkovitost podpore strankam in zmanjšajo čas odziva.

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja avtomatizacijo procesov za izboljšanje podpore strankam. Priporočajo kakovostno komunikacijo s strankami in ponujanje rešitev ter dodatne podpore, ko je potrebno. LiveAgent omogoča vlaganje vseh vrst datotek, vključno s slikami, glasovnimi in video posnetki ter dokumenti. Nudi tudi časovna pravila, samodejna pravila in pravila SLA. Časovna pravila so samodejna pravila, ki so časovno pogojena in ne sprožijo dejanja, in so izjemno koristna za vsa podjetja z velikim obsegom zahtevkov. LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki omogočajo izjemno podporo strankam.
Prodajni klic kontrolni seznam
V besedilu je podan kontrolni seznam za prodajne klice. Ta seznam vsebuje več korakov, kot so iskanje stikov, spoznavanje strank in njihovih potreb, priprava ponudbe, identifikacija odločevalcev, določanje proračuna ter časa za posel. Za uspešno zaključen klic je pomembno tudi oblikovanje prilagojene ponudbe, vzpostavitev urnika in zbiranje povratnih informacij. Besedilo je namenjeno marketinškim strokovnjakom in podjetnikom, ki želijo izboljšati svoj prodajni proces.
Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom
Članek predstavlja 15 nasvetov za izboljšanje vaše službe za pomoč uporabnikom. Med drugim vključuje, da naj bo vaša služba učinkovita, da morate zagotoviti portal za samopostrežne storitve, zgraditi obsežno bazo znanja in pogosta vprašanja, izkoristiti analitiko, nastaviti integracije tretjih oseb, zagotoviti usposabljanje zaposlenim, redno izvajajte raziskave zadovoljstva strank in poskrbeti za ekipo vaše službe za pomoč uporabnikom.
Služba za pomoč kontrolni seznam za zagotavljanje kakovosti
Služba za pomoč kontrolni seznam za zagotavljanje kakovosti ponuja nasvete za učinkovitejšo komunikacijo z strankami. To vključuje pozdrave, opravičila, razumske razlage težav ter aktivno poslušanje. Priporoča se uporaba pozitivnega tona, ponudba rešitev in izobraževanje strank. Pravilna kategorizacija primerov in sprejem vseh možnih korakov za rešitev težav je ključnega pomena, prav tako ne kriviti stranke in ponuditi dodatno podporo, kjer je potrebna. LiveAgent je odlično orodje pri reševanju težav.