Kaj je interakcija s stranko?
Interakcija med podjetjem in stranko se začne, ko slednji odpre zahtevek. Posneti pogovori med klientom, klepetom, tvitanjem ali e-pošto med stranko in podjetjem pred reševanjem zahtevka so enakovredni številu interakcij strank, navedenim na zahtevku.
Prednostno je, da se zahtevek razreši po začetni komunikaciji med stranko in podjetjem, da se zagotovi največje zadovoljstvo strank.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni interakcija s strankami?
Interakcija s stranko je odnos s stranko, katerega cilj je zadovoljiti njene potrebe in izpolniti pričakovanja. Vendar se ne bi smelo končati le s tem, ampak ga je treba izvesti tudi na način, ki bo gradil dolgoročni odnos s stranko.
Kakšni so primeri interakcije s strankami?
Primerov interakcije s strankami je lahko toliko, kolikor je strank in njihovih posameznih primerov. Splošni primeri so: telefonski klic, odgovor na komentarje v družabnih medijih, stik po e-pošti. Kot rezultat teh interakcij je mogoče z odjemalcem zgraditi čustveni odnos, uporabiti povratne informacije strank in se osredotočiti predvsem na njegove potrebe. Drugi zanimivi primeri so uporaba umetne inteligence, ki lahko podpira ukrepanje. Izjemno pomembna je tudi uporaba poštenega človeškega jezika.
Ali je interakcija s strankami shranjena v LiveAgentu?
Interakcije s odjemalci so shranjene v LiveAgent, da jih lahko agenti uporabljajo po potrebi. LiveAgent uporablja mobilne aplikacije, hibridne tokove zahtevkov in pravila avtomatizacije za pomoč pri samodejni distribuciji zahtevkov.
Uvod v interakcije s strankami
Razvijanje dobrih odnosov s strankami prek interakcij s strankami lahko igra ključno vlogo pri določanju položaja vaše blagovne znamke na trgu.
Povečajte sodelovanje z LiveAgent
LiveAgent je večkanalna rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje. Priporočena je za podporo strankam in omogoča prilagodljivost in hitrost na vseh podpornih kanalih. Poleg tega omogoča tudi povečanje angažiranosti strank in izboljšanje sodelovanja s strankami.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.