Kaj je interakcija s stranko?
Interakcija med podjetjem in stranko se začne, ko slednji odpre zahtevek. Posneti pogovori med klientom, klepetom, tvitanjem ali e-pošto med stranko in podjetjem pred reševanjem zahtevka so enakovredni številu interakcij strank, navedenim na zahtevku.
Prednostno je, da se zahtevek razreši po začetni komunikaciji med stranko in podjetjem, da se zagotovi največje zadovoljstvo strank.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni interakcija s strankami?
Interakcija s stranko je odnos s stranko, katerega cilj je zadovoljiti njene potrebe in izpolniti pričakovanja. Vendar se ne bi smelo končati le s tem, ampak ga je treba izvesti tudi na način, ki bo gradil dolgoročni odnos s stranko.
Kakšni so primeri interakcije s strankami?
Primerov interakcije s strankami je lahko toliko, kolikor je strank in njihovih posameznih primerov. Splošni primeri so: telefonski klic, odgovor na komentarje v družabnih medijih, stik po e-pošti. Kot rezultat teh interakcij je mogoče z odjemalcem zgraditi čustveni odnos, uporabiti povratne informacije strank in se osredotočiti predvsem na njegove potrebe. Drugi zanimivi primeri so uporaba umetne inteligence, ki lahko podpira ukrepanje. Izjemno pomembna je tudi uporaba poštenega človeškega jezika.
Ali je interakcija s strankami shranjena v LiveAgentu?
Interakcije s odjemalci so shranjene v LiveAgent, da jih lahko agenti uporabljajo po potrebi. LiveAgent uporablja mobilne aplikacije, hibridne tokove zahtevkov in pravila avtomatizacije za pomoč pri samodejni distribuciji zahtevkov.
Strokovna opomba
Interakcija s strankami je ključnega pomena za gradnjo dolgoročnih odnosov s strankami. Ustrezna komunikacija in odzivnost je ključnega pomena za zadovoljstvo strank.
