Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT pomoč strankam

Kaj je informacijska služba za pomoč uporabnikom?

Informacijska služba za pomoč uporabnikom je vrsta službe za pomoč, ki nudi tehnično podporo za pomoč strankam pri njihovih vprašanjih, težavah z informacijsko tehnologijo in za zagotavljanje kombinacije storitev informacijske tehnologije. Torej, glavni namen je zagotoviti IT pomoč in svetovanje.

Skupina predstavnikov služb za stranke za reševanje težav in vprašanj uporablja programsko opremo za pomoč uporabnikom. Služba za pomoč uporabnikom shranjuje stike s strankami, upravlja zahteve (sledi in jih razvršča) ter ponuja številne druge funkcije in pomoč.

Pogosta vprašanja

Kaj je informacijska služba za pomoč uporabnikom?

IT Služba za pomoč uporabnikom je oddelek v organizaciji, ki je odgovoren za zagotavljanje podpore v zvezi s tehničnimi težavami uporabnikov. Večina podjetij vzpostavi službe za pomoč uporabnikom, ki hitro odgovarjajo na vprašanja strank po e-pošti, telefonu, na spletnem mestu ali v klepetu v živo. Informacijska služba za pomoč IT pomaga tudi drugim zaposlenim v določeni organizaciji.

 

Kateri so elementi informacijske službe za pomoč uporabnikom?

Glavni elementi informacijske službe za pomoč uporabnikom so upravljanje incidentov, tj. vsakodnevnih težav, s katerimi se srečujejo uporabniki, obvladovanje težav, tj. resnejša vprašanja, povezana z učinkovitim tehničnim delovanjem, upravljanje sprememb, ki nastanejo ob uvedbi sprememb programske opreme, ki pomembno vplivajo na njeno uporabo. Poleg tega so glavni elementi zahtevki, ki jih morajo obravnavati in upravljanje zahtev za storitve.

 

Ali obstaja način za izboljšanje informacijske službe za pomoč uporabnikom?

Nekaj zelo pomembnih korakov, ki jih lahko naredite, da izboljšate svojo informacijsko službo za pomoč. Najprej natančno opredelite, kaj vaša organizacija in vaše stranke potrebujejo. Če se odzovete na potrebe obeh strani, boste ustvarili najboljšo informacijsko službo. Postavite se v vlogo strank in jim omogočite najboljšo izkušnjo storitev za stranke. Avtomatizirajte dejanja in ne bojte se uporabiti nove tehnologije za dosego svojih ciljev (vendar ne na silo).

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico