Kaj je informacijska služba za pomoč uporabnikom?
Informacijska služba za pomoč uporabnikom je vrsta službe za pomoč, ki nudi tehnično podporo za pomoč strankam pri njihovih vprašanjih, težavah z informacijsko tehnologijo in za zagotavljanje kombinacije storitev informacijske tehnologije. Torej, glavni namen je zagotoviti IT pomoč in svetovanje.
Skupina predstavnikov služb za stranke za reševanje težav in vprašanj uporablja programsko opremo za pomoč uporabnikom. Služba za pomoč uporabnikom shranjuje stike s strankami, upravlja zahteve (sledi in jih razvršča) ter ponuja številne druge funkcije in pomoč.
Frequently asked questions
Kaj je informacijska služba za pomoč uporabnikom?
IT Služba za pomoč uporabnikom je oddelek v organizaciji, ki je odgovoren za zagotavljanje podpore v zvezi s tehničnimi težavami uporabnikov. Večina podjetij vzpostavi službe za pomoč uporabnikom, ki hitro odgovarjajo na vprašanja strank po e-pošti, telefonu, na spletnem mestu ali v klepetu v živo. Informacijska služba za pomoč IT pomaga tudi drugim zaposlenim v določeni organizaciji.
Kateri so elementi informacijske službe za pomoč uporabnikom?
Glavni elementi informacijske službe za pomoč uporabnikom so upravljanje incidentov, tj. vsakodnevnih težav, s katerimi se srečujejo uporabniki, obvladovanje težav, tj. resnejša vprašanja, povezana z učinkovitim tehničnim delovanjem, upravljanje sprememb, ki nastanejo ob uvedbi sprememb programske opreme, ki pomembno vplivajo na njeno uporabo. Poleg tega so glavni elementi zahtevki, ki jih morajo obravnavati in upravljanje zahtev za storitve.
Ali obstaja način za izboljšanje informacijske službe za pomoč uporabnikom?
Nekaj zelo pomembnih korakov, ki jih lahko naredite, da izboljšate svojo informacijsko službo za pomoč. Najprej natančno opredelite, kaj vaša organizacija in vaše stranke potrebujejo. Če se odzovete na potrebe obeh strani, boste ustvarili najboljšo informacijsko službo. Postavite se v vlogo strank in jim omogočite najboljšo izkušnjo storitev za stranke. Avtomatizirajte dejanja in ne bojte se uporabiti nove tehnologije za dosego svojih ciljev (vendar ne na silo).
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki omogoča hitre in prilagojene odzive ter integracijo različnih kanalov komunikacije. Nagrajena služba za podporo strankam ponuja klepet v živo, odprtokodno podporno službo in storitve za stranke v živo. Samopostrežni portali so ena najbolj iskanih funkcij službe za pomoč uporabnikom. LiveAgent nudi tudi portal za pomoč uporabnikom po meri podjetja in strank. Uporaba programske opreme službe za pomoč uporabnikom je lahko koristna za upravljanje SLA, shranjevanje podatkov o strankah in ustvarjanje portalov za stranke. LiveAgent predstavlja cenik in lastnosti ter ponuja integracije in alternative.
Opis službe za pomoč uporabnikom
Oprema za pomoč uporabnikom mora vključevati stabilno internetno povezavo, profesionalno programsko opremo in slušalke. Samopostrežni portali so priljubljeni med strankami. Najboljše prakse te službe vključujejo izbiro prave programske opreme, eno kontaktno točko ter namenske skupine za pomoč uporabnikom, ki izboljšajo učinkovitost podpore in prinesejo boljše zadovoljstvo strank.
Oddelki služb za pomoč uporabnikom organizirajo službo za pomoč uporabnikom in lahko optimizirajo delo različnih sklopov agentov. LiveAgent ponuja funkcije za poročanje in analitiko oddelkov ter omogoča izvoz poročil v datoteke CSV. Za samostojne podjetnike in majhna podjetja ustanovitev oddelkov ni obvezna, saj vse zahtevke lahko obravnavajo agenti oz. člani podjetja. Preusmerjanje zahtevkov na prave agente v ustreznem oddelku lahko izboljša usposobljenost odgovorov in zadovoljstvo strank.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno s samopostrežnimi portalu ter opremo za upravljanje pritožb in e-pošto. Najboljše prakse za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno kontaktno točko ter namenske skupine za pomoč uporabnikom. Stranke raje poskušajo reševati težave samostojno, zato so samopostrežni portali zelo iskana funkcija, vendar 40% strank na koncu išče pomoč pri klicnem centru. Več kot 91% strank bi uporabljalo spletno bazo znanja, če bi bila prilagojena njihovim potrebam.