Kaj je izjemna podpora strankam?
Posel ni samo prodajanje in promocija izdelkov. Najbolj pomemben del je odlična podpora strankam. Ta je lahko ključnega pomena za prodajo, dobiček in zadovoljstvo strank.

Izjemno podporo strankam strankam lahko ponujamo na različne načine. Vaši agenti morajo biti izkušeni in imeti veliko znanja o produktih, ki jih zastopajo. Pomembno je, da razumejo stranke, njihove potrebe in pričakovanja. Ponuditi jim morate tudi več vrst komunikacijskih kanalov, preko katerih vas lahko kontaktirajo. Zelo pomembno je pa tudi, da agenti ravnajo s strankami na najvišjem možnem nivoju in presegajo njihova pričakovanja.
Frequently asked questions
Kakšna je definicija izjemne podporne službe?
Izjemna podpora strankam je storitev, ki zagotavlja pomoč strankam, presega njihova pričakovanja, njeni agenti pa obvladajo izvrstno komunikacijo in imajo široko znanje glede produktov ali storitev, ki jih podjetje ponuja. Podporna služba mora pokrivati več komunikacijskih kanalov, da stranke lahko same izberejo tistega, ki jim je najbolj priročen.
Ali morate ponuditi izjemno podporo strankam?
Podjetja potrebujejo izjemno podporo strankam, ki jim zagotavlja večanje konverzij in dobička. Stranke, ki bodo imele slabo izkušnjo s podporno službo, si lahko premislijo in izberejo drugo podjetje. Po mnenju potrošnikov je podporna služba in reševanje težav ključnega pomena.
Kako lahko ponudite izjemno podporo strankam z uporabo LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema, ki vašo podporno službo popelje na višji nivo. Omogoča vam komunikacijo po več kanalih, analizo aktivnosti in ponuja dodatne funkcije, ki bodo vašo podporno službo naredile izjemno.
- Obrazec za stranko [Pojasnjeno]
- Storitve za stranke v živo [Pojasnjeno]
- Kaj naredi odlično storitev za stranke? (+Primeri)
- Najboljša storitev za stranke (Pojasnjeno)
- Podpora uporabnikom (Pojasnjeno)
- Spoštovanje strank - Kako se zahvaliti (30 idej)
- Predloge za odgovore na družbenih omrežjih – vprašanja o delovnem času
- Storitev za stranke [Pojasnjeno]