Kaj je izjemna podpora strankam?
Posel ni samo prodajanje in promocija izdelkov. Najbolj pomemben del je odlična podpora strankam. Ta je lahko ključnega pomena za prodajo, dobiček in zadovoljstvo strank.

Izjemno podporo strankam strankam lahko ponujamo na različne načine. Vaši agenti morajo biti izkušeni in imeti veliko znanja o produktih, ki jih zastopajo. Pomembno je, da razumejo stranke, njihove potrebe in pričakovanja. Ponuditi jim morate tudi več vrst komunikacijskih kanalov, preko katerih vas lahko kontaktirajo. Zelo pomembno je pa tudi, da agenti ravnajo s strankami na najvišjem možnem nivoju in presegajo njihova pričakovanja.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija izjemne podporne službe?
Izjemna podpora strankam je storitev, ki zagotavlja pomoč strankam, presega njihova pričakovanja, njeni agenti pa obvladajo izvrstno komunikacijo in imajo široko znanje glede produktov ali storitev, ki jih podjetje ponuja. Podporna služba mora pokrivati več komunikacijskih kanalov, da stranke lahko same izberejo tistega, ki jim je najbolj priročen.
Ali morate ponuditi izjemno podporo strankam?
Podjetja potrebujejo izjemno podporo strankam, ki jim zagotavlja večanje konverzij in dobička. Stranke, ki bodo imele slabo izkušnjo s podporno službo, si lahko premislijo in izberejo drugo podjetje. Po mnenju potrošnikov je podporna služba in reševanje težav ključnega pomena.
Kako lahko ponudite izjemno podporo strankam z uporabo LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema, ki vašo podporno službo popelje na višji nivo. Omogoča vam komunikacijo po več kanalih, analizo aktivnosti in ponuja dodatne funkcije, ki bodo vašo podporno službo naredile izjemno.
Strokovna opomba
Izjemna podpora strankam je ključna za dolgoročno konkurenčnost. Zagotovite izkušene agente, več komunikacijskih kanalov in presegajte pričakovanja strank.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.