Kaj je klicna oznaka?
Ne glede na velikost vašega klicnega centra je pomembno, da ostanete organizirani. Tudi z manj strankami se lahko vaši agenti zmedejo, če ni jasne organizacije vprašanj strank, s katerimi se ukvarjajo.
Označevanje klicev je ena izmed najbolj koristnih poslovnih praks. Dodajanje oznak ali oznak klicev tako dohodnim kot odhodnim klicom vam omogoča, da ostanete na tekočem, ne glede na delovno obremenitev. Ohranjanje organiziranosti je ključ do uspešnega klicnega centra.
Označevanje klicev je ena od naprednih funkcij klicnega centra, ki vam pomagajo zagotoviti odlične storitve za stranke ne glede na vrsto podjetja, ki ga opravljate. Prepoznavanje klicev jeznih strank, sledenje konverzijam telefonskih klicev in stopenj opuščenih klicev vam lahko pomaga prilagoditi svoje poslovne metode za izboljšanje stopnje konverzije.
Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent ponuja številne izjemne zmogljivosti klicnega centra, vključno z označevanjem vaših klicev.
Zakaj je uporaba klicnih oznak pomembna?
Vsak dober menedžer ali lastnik podjetja ve, da je pozitivna izkušnja strank kruh in maslo uspešnega poslovanja.
Označevanje vaših telefonskih klicev lahko zmanjša število prepuščenih klicev, saj agentom omogoča učinkovitejše krmarjenje po telefonskih interakcijah. Veliko lažje jim je dvigniti telefon in nemudoma rešiti težave s strankami, ko lahko že na začetku vidijo, v čem bi lahko bila težava, podrobnosti o stranki ali kakršne koli druge potrebne informacije.
Ko so interakcije s strankami jasno kategorizirane, jih lahko enostavno analizirate in ugotovite morebitne trende ali skupne značilnosti. Na ta način lahko ocenite kakovost potencialnih strank, ki jih ustvarijo vaše trženjske kampanje pa tudi spremljajte produktivnost vašega klicnega centra.
Še več, če imate vsako težavo s storitvijo za stranke ali pritožbo označeno in kategorizirano, lahko veliko prej opazite kakršne koli težave pri prodaji ali podpori. Na ta način lahko svoje oglaševalske akcije (e-poštne akcije, Google Ads itd.) še dodatno prilagodite. vaš pristop (npr. pozdrav po meri) in povečajte svojo prodajo.
Drugo pomembno orodje za nadaljnje preučevanje interakcij s strankami je snemanje klicev. Ne pozabite, da lahko označite tudi svoje posnetke klicev, tako da jih lahko uporabite za kasnejšo analizo, preglede ali celo usposabljanje vaše nove stranke člani podporne ekipe.
Primeri klicnih oznak
Nekatere najpogostejše oznake vključujejo:
- VIP stranka
- tehnična podpora
- pritožbe
- vračilo naročnin
- referenca klicatelja
- dodatni kontaktni podatki
- oddelek (prodaja, marketing itd.)
Poleg seznama privzetih oznak vam LiveAgent omogoča, da interakcijam vašega kontaktnega centra dodelite klicne oznake po meri. Ustvarite lahko celo nove oznake po meri, ki bodo najbolj ustrezale vašemu podjetju.
Poleg tega lahko v svoje poslovne prakse dodate obvezno označevanje klicev. To pomeni, da vaši agenti vsakemu klicu po njegovem zaključku dodelijo določene oznake. Nekatere od teh obveznih oznak so lahko ime ali ID agenta, ki obravnava klic, oddelek, telefonska številka itd.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently asked questions
Kako dodati klicne oznake?
Odvisno od programske opreme, ki jo uporabljate. V zgornjem članku lahko najdete povezavo, ki vas bo popeljala do podrobnih navodil o dodajanju tako običajnih oznak klica kot tudi oznak po meri v LiveAgent. S to funkcijo označevanja lahko kategorizirate vse, od preprostega povpraševanja o izdelku do jeznih klicev.
Expert note
Klicna oznaka je pomembna poslovna praksa za organiziranost in uspešnost klicnega centra. Označevanje klicev vam omogoča sledenje in upravljanje s klici.

Klicni center je centralizirana pisarna, ki za podjetja obravnava velike količine dohodnih in odhodnih telefonskih klicev za izboljšanje storitev za stranke. Funkcije klicnega centra vključujejo samodejno distribucijo klicev, poročanje in analitiko, snemanje klicev, prenos klicev, urejanje kontaktov in interaktivni glasovni odziv. Klicne centre uporabljajo stranke, podjetja, organizacije in celo vladne agencije v različnih panogah.
Pri upravljanju klicnega centra je pomembno določiti prave KPI-je in jih deliti z vsemi agenti. Ko gre za zaposlovanje, je pomembno ustvariti idealen profil kandidata in postaviti situacijska in vedenjska vprašanja. Pomembno je imeti soliden program usposabljanja in ustvariti prijazno okolje za zaposlene. Postavite jasne cilje za svojo ekipo in uporabite gamifikacijo za spodbujanje motivacije agentov.
Telefonska podpora ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike. Jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo, vpliva na čustva strank ter dojemanje blagovne znamke. Svetujejo, naj agenti uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom. Priporočajo tudi vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Dajo tudi predloge za začetne fraze, zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev.