Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nit zahtevka

Kaj je nit zahtevka?

Nit zahtevka je tehnično gledano ista stvar kot zahtevek. Včasih jo stranke poimenujejo kot zahtevek, drugič pa obratno. Kadar jo poimenujejo “nit zahtevka”, običajno mislijo celotno komunikacijo, ki je na voljo v 1 zahtevku, z vsemi opombami, časovnimi žigi ter odgovori stranke in agenta.

Nit zahtevka

Pogosta vprašanja

Kaj je nit zahtevka?

Nit zahtevka je enako kot zahtevek. Torej obvestilo, ki je bilo vneseno v sistem in spremenjeno v zahtevek. Nit pomeni vso korespondenco, ki je na voljo v enem zahtevku, vključno z opombami, časovnimi žigi, odgovori strank in agentov.

 

Kdo ima dostop do niti zahtevka?

Dostop do niti imajo vsi agenti, katerim so zahtevki dodeljeni, tistim, katerimi so poslani v skupno rabo, ter administratorji in lastnik.

 

Kje v programu LiveAgent lahko preverite niti zahtevka?

V programski opremi LiveAgent lahko niti zahtevkov preverite na plošči za agente, v razdelku "Zahtevki".

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico