Kaj je nit zahtevka?
Nit zahtevka je tehnično gledano ista stvar kot zahtevek. Včasih jo stranke poimenujejo kot zahtevek, drugič pa obratno. Kadar jo poimenujejo “nit zahtevka”, običajno mislijo celotno komunikacijo, ki je na voljo v 1 zahtevku, z vsemi opombami, časovnimi žigi ter odgovori stranke in agenta.

Frequently Asked Questions
Kaj je nit zahtevka?
Nit zahtevka je enako kot zahtevek. Torej obvestilo, ki je bilo vneseno v sistem in spremenjeno v zahtevek. Nit pomeni vso korespondenco, ki je na voljo v enem zahtevku, vključno z opombami, časovnimi žigi, odgovori strank in agentov.
Kdo ima dostop do niti zahtevka?
Dostop do niti imajo vsi agenti, katerim so zahtevki dodeljeni, tistim, katerimi so poslani v skupno rabo, ter administratorji in lastnik.
Kje v programu LiveAgent lahko preverite niti zahtevka?
V programski opremi LiveAgent lahko niti zahtevkov preverite na plošči za agente, v razdelku "Zahtevki".
Strokovna opomba
Nit zahtevka predstavlja celotno korespondenco v enem zahtevku, vključno z opombami, časovnimi žigi ter odgovori stranke in agenta.
