Kaj je nit zahtevka?
Nit zahtevka je tehnično gledano ista stvar kot zahtevek. Včasih jo stranke poimenujejo kot zahtevek, drugič pa obratno. Kadar jo poimenujejo “nit zahtevka”, običajno mislijo celotno komunikacijo, ki je na voljo v 1 zahtevku, z vsemi opombami, časovnimi žigi ter odgovori stranke in agenta.
Frequently Asked Questions
Kaj je nit zahtevka?
Nit zahtevka je enako kot zahtevek. Torej obvestilo, ki je bilo vneseno v sistem in spremenjeno v zahtevek. Nit pomeni vso korespondenco, ki je na voljo v enem zahtevku, vključno z opombami, časovnimi žigi, odgovori strank in agentov.
Kdo ima dostop do niti zahtevka?
Dostop do niti imajo vsi agenti, katerim so zahtevki dodeljeni, tistim, katerimi so poslani v skupno rabo, ter administratorji in lastnik.
Kje v programu LiveAgent lahko preverite niti zahtevka?
V programski opremi LiveAgent lahko niti zahtevkov preverite na plošči za agente, v razdelku "Zahtevki".
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
The TEXT discusses the importance of effective marketing strategies in reaching target audiences and driving business growth. It highlights the need for understanding consumer behavior and leveraging digital platforms for maximum impact. The key takeaway is the emphasis on personalized and data-driven marketing approaches to achieve success in today's competitive market.