Nit zahtevka

Kaj je nit zahtevka?

Nit zahtevka je tehnično gledano ista stvar kot zahtevek. Včasih jo stranke poimenujejo kot zahtevek, drugič pa obratno. Kadar jo poimenujejo “nit zahtevka”, običajno mislijo celotno komunikacijo, ki je na voljo v 1 zahtevku, z vsemi opombami, časovnimi žigi ter odgovori stranke in agenta.

Kaj je nit zahtevka?

Frequently asked questions

Kaj je nit zahtevka?

Nit zahtevka je enako kot zahtevek. Torej obvestilo, ki je bilo vneseno v sistem in spremenjeno v zahtevek. Nit pomeni vso korespondenco, ki je na voljo v enem zahtevku, vključno z opombami, časovnimi žigi, odgovori strank in agentov.

Kdo ima dostop do niti zahtevka?

Dostop do niti imajo vsi agenti, katerim so zahtevki dodeljeni, tistim, katerimi so poslani v skupno rabo, ter administratorji in lastnik.

Kje v programu LiveAgent lahko preverite niti zahtevka?

V programski opremi LiveAgent lahko niti zahtevkov preverite na plošči za agente, v razdelku "Zahtevki".

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico