Kaj je nit zahtevka?
Nit zahtevka je tehnično gledano ista stvar kot zahtevek. Včasih jo stranke poimenujejo kot zahtevek, drugič pa obratno. Kadar jo poimenujejo “nit zahtevka”, običajno mislijo celotno komunikacijo, ki je na voljo v 1 zahtevku, z vsemi opombami, časovnimi žigi ter odgovori stranke in agenta.

Frequently asked questions
Kaj je nit zahtevka?
Nit zahtevka je enako kot zahtevek. Torej obvestilo, ki je bilo vneseno v sistem in spremenjeno v zahtevek. Nit pomeni vso korespondenco, ki je na voljo v enem zahtevku, vključno z opombami, časovnimi žigi, odgovori strank in agentov.
Kdo ima dostop do niti zahtevka?
Dostop do niti imajo vsi agenti, katerim so zahtevki dodeljeni, tistim, katerimi so poslani v skupno rabo, ter administratorji in lastnik.
Kje v programu LiveAgent lahko preverite niti zahtevka?
V programski opremi LiveAgent lahko niti zahtevkov preverite na plošči za agente, v razdelku "Zahtevki".
Expert note
Nit zahtevka predstavlja celotno korespondenco v enem zahtevku, vključno z opombami, časovnimi žigi ter odgovori stranke in agenta.

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča integracije in nadzor nad podatki, ter podporo strankam preko VoIP telefonskih sistemov in programske opreme za dohodni klicni center. Funkcija deljenja zahtevkov povečuje učinkovitost komunikacije in omogoča prenos tehničnih poizvedb na ustrezni oddelek. Za več informacij, se lahko rezervira demo klic.
LiveAgentova funkcija prenosa zahtevkov omogoča prenos med oddelki in agenti ter deljenje z uporabo internega klepeta v živo. Nedodeljeni zahtevki so dostopni in funkcija deljenja poveča učinkovitost komunikacije. LiveAgent ponuja brezplačno različico, podporo v različnih jezikih in obširno akademijo. Program je zasnovan s pravilnikom o zasebnosti in piškotkih.
LiveAgent je program za enostavno organizacijo reševanja podpore strankam. Nudi cenik, lastnosti, integracije, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, podporo portal in zahtevo za predlog. Podjetje ponuja več nagrad, prijazno voip partnerje, partnerski program in blog. Poleg tega ima ponudbo programske opreme, ki pomaga strankam, samopostrežne programe in sistem upravljanja pritožb. Na voljo so tudi priljubljene telefonske rešitve, odjemalska programska oprema in spletne rešitve za podporo strankam. LiveAgent je zasebnostno zavezan in ima certifikate GDPR.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča agentom v živo deliti zahtevek preko internega klepeta. Nit zahtevka je isto kot zahtevek in vključuje celotno korespondenco ter jo lahko preverijo agenti, administratorji in lastnik. Zahtevek se šteje za razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb za rešitev, lahko pa ga tudi razreši pravilo. LiveAgent ponuja cenik, integracije, alternativne možnosti ter nedavek o stanju sistema. Podjetje ima portal za podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb in možnost zahtevka za predlog. LiveAgent ima tudi blog, glosar, akademijo, predloge in spletni seminar, pa tudi kalkulator stroškov.