Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ocena napora strank (CES)

Kaj je ocena napora strank?

So vaše stranke zadovoljne? So zadovoljni z vašo storitvijo in izdelkom? Izmerite ga lahko z oceno prizadevanj strank – CES. To je metrika, ki prikazuje, kako se vaše stranke počutijo glede truda, ki ga morajo vložiti v interakcijo z vašo skupino za podporo strankam in rešitev svoje težave.

Izberite primerno vprašanje in vprašajte svoje stranke. Nato izračunajte odstotek ocene napora strank na podlagi odgovorov strank. Obstaja veliko načinov za merjenje, npr. po e -pošti ali vprašalnikih.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni ocena napora strank (CES)?

Ocena napora strank (CES) je meritev, ki prikazuje, kako se stranke vašega podjetja počutijo glede truda, ki ga morajo vložiti v interakcijo z vašo ekipo za pomoč strankam in iskanje rešitve za njihovo težavo. Zahvaljujoč temu lahko preizkusite učinkovitost storitve za stranke.

Kako izračunati oceno napora strank (CES)?

Če želite izračunati oceno napora strank (CES), izberite ustrezno vprašanje in ga naslovite na svoje stranke. To je mogoče narediti npr. na podlagi vprašalnika. Najlažji način je, ko stranke odgovorijo na lestvici od 1 do 10. Nato vsoto njihovih odgovorov delite s številom anketiranih strank in dobite to razmerje.

Kako izboljšati oceno napora strank (CES)?

Če želite izboljšati stopnjo prizadevanja strank (CES), zberite svoje stranke v namenskem spletnem prostoru. Zahvaljujoč temu se bodo lahko preprosto povezali s službo za stranke, pa tudi z drugimi strankami in strokovnjaki. Druga ideja je ustvariti bazo znanja, ki vam bo pomagala hitro in enostavno rešiti težave strank. Tretji (in najpomembnejši) način je učinkovita storitev za stranke, kar je mogoče zaradi ustrezne programske opreme.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico