Kaj so personalizirani odgovori?
Če želite prikaz svojega imena v elektronskem naslovu, to lahko nastavite s pomočjo personaliziranih odgovorov. Ta funkcija vam omogoča prilagoditev elektronskega naslova svojim potrebam. Namesto imena podjetja ali oddelka bo tako stranka videla vaše ime.
Personalizirana elektronska sporočila se uporabljajo v komunikaciji s končnim uporabnikom. To naredi komunikacijo prijaznejšo. Ko stranka v sporočilu vidi vaše ime namesto vašega položaja, ima to pozitiven vpliv na zaupanje, ki ga ima do vas.
Frequently Asked Questions
Kako so definirani personalizirani odgovori?
Če želite, da se vaše ime pojavi v elektronskem naslovu, lahko to nastavite z uporabo personaliziranih odgovorov. Ta funkcija vam omogoča prilagoditev elektronskega naslova glede na vaše potrebe. Namesto imena podjetja ali oddelka bo tako prejemnik v elektronskem naslovu videl vaše ime.
Kakšni so tipi personaliziranih odgovorov?
Personalizirani odgovori lahko temeljijo na osebnih informacijah (ime in priimek), lahko pa so tudi prilagojeni določeni situaciji oz. času, ko je bilo sporočilo poslano.
Ali LiveAgent ponuja personalizirane odgovore?
Personalizirani odgovori so na voljo pri LiveAgent. Z njimi bo pristop k stranki individualen, to pa poveča strankino zaupanje v podjetje.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.