Plačljivi družbeni mediji

Pametni tržniki poznajo potencial dejavnosti družbenih medijev pri doseganju poslovnih ciljev. Ker milijarde ljudi dnevno uporablja družbene medije, so vsi obstoječi ali potencialni kupci izdelkov in storitev. Ni presenetljivo, da je oglaševanje v družabnih omrežjih druga najbolj prevladujoča oblika digitalnega oglaševanja (prvi so oglasi v iskalnem omrežju) in narašča, ugotavlja raziskovalna skupina Statista.

Kaj so plačljivi družbeni mediji?

Je vrsta oglaševanja na platformah družbenih medijev, za katero podjetja plačujejo. Možnosti vključujejo plačilo na klik, vplivno trženje, video oglase, pri katerih plačate za umestitev itd.
Plačljivi družbeni mediji imajo prednost povečane izpostavljenosti, hitrosti in pogostosti, saj dosežejo bodisi širše bodisi bolj specifično občinstvo.

Proračun družbenih medijev

Cene oglaševanja na družbenih omrežjih so različne. Začnejo lahko že pri nekaj centih na dan, vendar brez zgornje meje. Zato strategija plačljivega trženja vaše blagovne znamke v družabnih medijih zahteva poslovne odločitve in cilje. Dobra oglaševalska kampanja na družbenih omrežjih mora imeti premišljen finančni načrt, kajti če proračun družbenih medijev zmanjka sredi kampanje, ima to lahko negativne posledice za celotno naložbo.

Proračun družbenih medijev - App - Uploads - 2022 - 01 - Marketing Budget Illustration 1.png

Izbira platforme družbenih medijev

Vsaka platforma družbenih medijev skrbi za različne ciljne skupine. Zato je izbira prave platforme za vaše namene bistvena. Oglasi na Facebooku lahko dosežejo skoraj tri milijarde uporabnikov, a če se odločite, da se osredotočite na oglase s plačilom za klik, se zavedajte, da ima LinkedIn najvišji CPC, oglasi na Twitterju pa najnižjega. (november 2021, Statista)

Povežite Facebook s programsko opremo službe za pomoč - LiveAgent

Vizualna vsebina vaše kampanje v družabnih omrežjih mora biti seveda privlačna, nenazadnje tudi zato, ker oglasi Facebook nagrajujejo kreativne akcije s cenovnimi ugodnostmi.

Ciljanje na občinstvo na družbenih medijih

Da bi dosegli svoje cilje, mora biti oglaševanje na družbenih omrežjih prilagojeno določenim ciljnim skupinam. Najbolj smiselno je razmišljati o segmentih občinstva, ko načrtujete svojo oglaševalsko kampanjo v družabnih omrežjih, ker se zanimanja za izdelke in blagovne znamke razlikujejo glede na poklic, starost, geografsko lokacijo itd. Na primer, ne želite prodajati lopat za sneg v puščavi. Najbolj idealna publika je tista, ki je podobna vašim obstoječim strankam. Na podlagi idealnih strank lahko ustvarite svoje podobno občinstvo, ko plujete na nova ozemlja v velikem številu uporabnikov družbenih medijev.

S plačljivimi družbenimi mediji dobite hitrost, ciljanje in pogostost, vendar je najbolje, da jih kombinirate z organskimi družbenimi mediji.

Logotipi družbenih medijev

Prepričajte se, da spremljate dejavnosti družbenih medijev v zvezi z vašim podjetjem in blagovno znamko ter se ustrezno odzovete.

Social media management under one roof

Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.

Frequently asked questions

Kdaj je pravi čas za začetek s plačljivimi družbenimi mediji?

Ko ste načrtovali svojo oglaševalsko strategijo v družabnih medijih in se odločili za proračun. Prav tako je dobro biti doma na organskih družbenih medijih.

Kako integrirati plačljivo strategijo družbenih medijev?

Najprej si jasno določite svoje oglaševalske cilje in kakšno vlogo ima pri tem organsko in plačano oglaševanje na družbenih omrežjih. Uporabite oba za tisto, kar lahko naredita najbolje.

Katera platforma družbenih medijev je najboljša za plačljive družbene medije?

Odvisno od vaše znamke in podjetja. Facebook ima največ uporabnikov, Instagram je bolj osredotočen na vizualne elemente, LinkedIn se osredotoča na profesionalno mreženje, Twitter pa vas obvešča o novicah in trendih.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico