Kaj so podjetja za pomoč strankam?
Če se vaši predstavniki strank ne morejo spopasti s povečanjem števila vprašanj in vprašanj prihajajočih strank, obstaja rešitev za vas. Podjetja za storitve strankam so zunanja podjetja, ki nudijo popolno podporo strankam. Njihova ekipa za pomoč strankam je usposobljena, da hitro odgovori na vse zahtevke in odpravi probleme, težave ali pritožbe.
Podjetja za storitve strankam lahko nudijo storitve 24 ur na dan. Ponujajo različna poročila, KPI (Key Performance Indicators), zato imate odličen pregled nad ponujeno podporo. Povežejo se lahko tudi z vašo programsko opremo za pomoč uporabnikom in sledijo obstoječim procesom.
Frequently Asked Questions
Kaj so podjetja za pomoč strankam?
Podjetja za storitve strankam so podjetja, ki se ukvarjajo s storitvami za stranke. Običajno nudijo storitve 24 ur na dan. Zahvaljujoč temu lahko podpirajo delovanje vašega podjetja in ste lahko vljudni, saj za vaše stranke skrbijo 24 ur na dan.
Katera so najbolj znana podjetja za storitve strankam?
Obstaja veliko podjetij, ki se ukvarjajo in so specializirana samo za storitve za stranke. Najbolj priljubljena podjetja za storitve za stranke so Joejev prodajalec, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue in Wistia.
Koliko je podjetij za pomoč strankam?
Po vsem svetu je na stotine tisoč podjetij za pomoč strankam. Preden se odločite, s katerim od podjetij želite sodelovati, določite svoj proračun, svoja pričakovanja do podjetja in se pozanimajte o ponudbah podjetij, ki vas zanimajo, in izberite najboljše za vas.
Strokovna opomba
Podjetja za storitve strankam so ključna za ohranjanje dolgoročnih strank in povečanje zadovoljstva ter lojalnosti kupcev.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.