Kaj je pripomoček za povratne informacije?
Pripomoček za povratne informacije je orodje, ki se uporablja na kateri koli spletni strani ali v aplikaciji, v kateri podajate povratne informacije o izkušnjah, ki so jih imeli. Lahko ima na primer katero koli obliko; lahko je anketa ali samo obrazec.
Uporabnikom je v pomoč tudi, ker imajo verjetno med uporabo nove aplikacije/spletnega mesta, težave in vi pri pri ugotavljanju, kaj popraviti. V teh primerih je pripomoček za povratne informacije najlažji način, da se stranke rešijo vseh težav, s katerimi se srečujejo. Prav tako je dobro, da podjetje ve, kako lahko izboljšti svojo spletno stran za svoje stranke.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija pripomočka za povratne informacije?
Pripomoček za povratne informacije je odličen vir povratnih informacij strank o napredku nakupa in storitvah za stranke. Lahko ima različne oblike. To je lahko majhna raziskava zadovoljstva strank, ki je vdelana v vašo aplikacijo ali spletno mesto, ali pa pripomoček z lestvico od 1 do 5, ki vam omogoča, da ocenijo stranke splošno zadovoljstvo z vašimi izdelki in storitvami.
Kakšna je vloga pripomočka za povratne informacije?
Glavna vloga pripomočka za povratne informacije je enostavno zbiranje povratnih informacij. Z njim lahko od strank zahtevate več informacij z nizkim vstopnim pragom. Poleg tega lahko na hitro zbirate povratne informacije in enostavno dobite povratne informacije. Poleg tega stranki pokažete, da vam je mar zanjo, izboljša pa celoten prodajni proces in avtomatizira dejavnosti storitev za stranke.
Ali lahko nastavite pripomoček za povratne informacije v LiveAgent?
V LiveAgent lahko nastavite pripomoček za povratne informacije. To olajša pridobivanje povratnih informacij od strank. Lahko ga postavite kamor koli (ali na mesta) na svojem spletnem mestu. To je odličen način, da se hitro znebite težav na strani odjemalca. Zahvaljujoč temu podjetje hitro prejme signal o napakah ali težavah.
Strokovna opomba

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.