Kaj je pripomoček za povratne informacije?
Pripomoček za povratne informacije je orodje, ki se uporablja na kateri koli spletni strani ali v aplikaciji, v kateri podajate povratne informacije o izkušnjah, ki so jih imeli. Lahko ima na primer katero koli obliko; lahko je anketa ali samo obrazec.
Uporabnikom je v pomoč tudi, ker imajo verjetno med uporabo nove aplikacije/spletnega mesta, težave in vi pri pri ugotavljanju, kaj popraviti. V teh primerih je pripomoček za povratne informacije najlažji način, da se stranke rešijo vseh težav, s katerimi se srečujejo. Prav tako je dobro, da podjetje ve, kako lahko izboljšti svojo spletno stran za svoje stranke.
Frequently asked questions
Kakšna je definicija pripomočka za povratne informacije?
Pripomoček za povratne informacije je odličen vir povratnih informacij strank o napredku nakupa in storitvah za stranke. Lahko ima različne oblike. To je lahko majhna raziskava zadovoljstva strank, ki je vdelana v vašo aplikacijo ali spletno mesto, ali pa pripomoček z lestvico od 1 do 5, ki vam omogoča, da ocenijo stranke splošno zadovoljstvo z vašimi izdelki in storitvami.
Kakšna je vloga pripomočka za povratne informacije?
Glavna vloga pripomočka za povratne informacije je enostavno zbiranje povratnih informacij. Z njim lahko od strank zahtevate več informacij z nizkim vstopnim pragom. Poleg tega lahko na hitro zbirate povratne informacije in enostavno dobite povratne informacije. Poleg tega stranki pokažete, da vam je mar zanjo, izboljša pa celoten prodajni proces in avtomatizira dejavnosti storitev za stranke.
Ali lahko nastavite pripomoček za povratne informacije v LiveAgent?
V LiveAgent lahko nastavite pripomoček za povratne informacije. To olajša pridobivanje povratnih informacij od strank. Lahko ga postavite kamor koli (ali na mesta) na svojem spletnem mestu. To je odličen način, da se hitro znebite težav na strani odjemalca. Zahvaljujoč temu podjetje hitro prejme signal o napakah ali težavah.
- Predloge e-poštnih odgovorov za povratne informacije strank (brez stroškov)
- Kako ustvariti tablo za povratne informacije in predloge (+prednosti)
- Kaj je funkcija povratnih informacij in predlogov? | LiveAgent
- Predloge e-poštnih sporočil za povratne informacije (Kopiraj in prilepi) | LiveAgent
- Ocena zadovoljstva strank [Pojasnjeno]
- Predloga odgovora agenta [Pojasnjeno]
- Brezplačne predloge za pomoč uporabnikom (kopiraj in prilepi) | LiveAgent
- Kaj je razvrščanje agentov? (+ Brezplačen preizkus) | LiveAgent